Здравейте на всички.
Не знам дали съм на правилното място,но един познат каза тук да напиша проблема ми и ще ми помогне някой.
Имам регистрация в ebay от 2006 година,купувал съм си 5-6 неща от английския и не съм имал проблем досега,дори един продукт не пристигна (беше от хонг-конг ,евтина джаджа) и ми върнаха парите.
Днес на обяд получавам мейл от тях в който ми обясняват,че имам некоректно влизане в акаунта,цитирам:"We've detected some unusual activity on your eBay account, and it looks like your password may have become known to a third party. In order to protect you and your eBay account we've reset your password and Secret Question (password hint)."
Започвам да правя нещата които са описани,при опит за смяна на парола ми се изискват - таен отговор,пощенски код и телефон.
Въведох 2 грешни отговора и на 3-тия път обърках изписването на телефона (пропуснах една 8-ца от номера),след 4-тия опит като всичко беше ок ми изписа грешка "too many attempts!" и ме препраща към телефон на който да се обадя.
Свързах се веднага със съпорта ,след което той ми обясни най мило и любезно ,че трябва АЗ да се свържа с английския им телефон,иначе няма как да ми се оправи акаунта от тук-нататък.
На въпросите ми - Мога ли да се свържа през програма,по скайп или друг метод? Може ли да ми се махне акаунта и да си направя нов? Какви са тарифите на този номер? Отговорите бяха както следва - не,не и стандартни.
Веднага изкоментирах,че това е нереално просто една от най-големите компании да се държи толкова безотговорно когато има проблеми ,той ест. не се трогна особено.
В момента нямам акаунт и ме задължават да се обаждам на незнайно колко импулса/минута за да си оправя акаунта (евентуално).
Моля,кажете ми какви права имам и как да си ги търся,към кой да се обърна и изобщо какво може да се направи от тук-нататък.
Аз лично съм потресен от неханието на тази компания,от това,че нямат БГ Съпорт и БГ език.
Не знам дали съм на правилното място,но един познат каза тук да напиша проблема ми и ще ми помогне някой.
Имам регистрация в ebay от 2006 година,купувал съм си 5-6 неща от английския и не съм имал проблем досега,дори един продукт не пристигна (беше от хонг-конг ,евтина джаджа) и ми върнаха парите.
Днес на обяд получавам мейл от тях в който ми обясняват,че имам некоректно влизане в акаунта,цитирам:"We've detected some unusual activity on your eBay account, and it looks like your password may have become known to a third party. In order to protect you and your eBay account we've reset your password and Secret Question (password hint)."
Започвам да правя нещата които са описани,при опит за смяна на парола ми се изискват - таен отговор,пощенски код и телефон.
Въведох 2 грешни отговора и на 3-тия път обърках изписването на телефона (пропуснах една 8-ца от номера),след 4-тия опит като всичко беше ок ми изписа грешка "too many attempts!" и ме препраща към телефон на който да се обадя.
Свързах се веднага със съпорта ,след което той ми обясни най мило и любезно ,че трябва АЗ да се свържа с английския им телефон,иначе няма как да ми се оправи акаунта от тук-нататък.
На въпросите ми - Мога ли да се свържа през програма,по скайп или друг метод? Може ли да ми се махне акаунта и да си направя нов? Какви са тарифите на този номер? Отговорите бяха както следва - не,не и стандартни.
Веднага изкоментирах,че това е нереално просто една от най-големите компании да се държи толкова безотговорно когато има проблеми ,той ест. не се трогна особено.
В момента нямам акаунт и ме задължават да се обаждам на незнайно колко импулса/минута за да си оправя акаунта (евентуално).
Моля,кажете ми какви права имам и как да си ги търся,към кой да се обърна и изобщо какво може да се направи от тук-нататък.
Аз лично съм потресен от неханието на тази компания,от това,че нямат БГ Съпорт и БГ език.