Въпрос за EBAY

amxcs

New Member
Здравейте,
Преди месец и няколко дни продадох 3 артикула през Ebay и бях пуснал още няколко обяви. Но в началото на миналия месец ми исписа, че лимита ми е 0 артикула и 0.00$, реших че трябва да мине 1 месец и изчаках, но и в началото на този месец отново ми пише същото. Имам 18 позитивни отзива, като само 3 са от продажби. Купувачите са доволни, платил съм си таксите, всичко излгежда ОК, но защо все още не ми се е рестартирал месечния брояч? Преди няколко дни имаше промоция за 100000 безплатни публикации на фиксирана цена и пунах 1 обява, нищо че лимита си ми беше 0, но само една ми позволи.
 
От: Въпрос за EBAY

Selling Limits се проверяват от следната страница. Те са месечни и се reset-ват на 1-во число на новия месец по PDT (или зимното часово време: PST). Повече информация за продажните лимити (изчитане от горе до долу, някои неща по 3 пъти).

При достигане на лимита, имаш право да им се обадиш. US номерът е посочен тук (понеделник до петък от 16:00 до 05:00ч. българско време, събота и неделя до 02:00ч.). Номерът е toll free и може да се звъни от Skype, естествено с кода на държавата.

Задават simply questions к'во продаваш, за колко време ship-ваш продуктите, разглеждаш ти най-важното – DSRs да с високи, 5-ци е добре. Ако са ниски, има шанс да се лапне банан (suspend).

Защо не ти се е рестартирал месечния брояч, това не мога да кажа, освен eB glitch. Call-ваш им и говориш с тях, като първо задаваш въпрос защо не ти се е reset-нал или restart-ирал месечния selling limit да видим какво ще отговорят по този въпрос, и ПОСЛЕ вече increase-ване на месечния лимит.

Ако си се регистрирал през .COM, звъниш на US номерът. Ако е през .CO.UK - на UK номерът. Ако е през .DE - на DE номерът. Chat/e-mails не вършат работа. Изчакваш колкото е нужно на телефонната линия, често има high volume calls и с чакане между 60-120 минути (!). Ако бота на слушалката каже, че ще те свърже с оператор след 77 минути, то НЕ си нагласяй алармата за след точно 77 минути, а може и по-рано (в 65-тата минута) да се свърже с теб, може и по-късно (в 94-тата минута).
 
От: Въпрос за EBAY

Ясно, благодаря за информацията, лошото е че не говоря добре английски.
На мен 10те обяви на месец да кажем, че ме устройват, не продавам постоянно, имам няколко неща който исках да продам.
Проблема ми е че брояча си седи на нула вече месец и нещо.
А възможно ли е ако съм имал активна обява в началото на месеца, да не се е рестартирал брояча?
 
От: Въпрос за EBAY

Не мога да гадая, може да е glitch, може да е всичко. При някои sellers не се обновява Dashboard-а.

Записваш си това, което имаш да казваш в .txt и им го четеш, ако това ще помогне. Може и да чуеш как трябва да се изрича всяка една дума и текста като цяло, paste-вайки го за прочитане в „Speech Recognition“ през контролния панел. Или както там му е наименованието за по-застарелите OS-и.

Иначе винаги можеш да си продължаваш да чакаш… и до Коледа, и до след нея, и до след Нова година, и до след 14-ти февруари, …
 
От: Въпрос за EBAY

Такаа, след 2 писма стигнахме до тук.

Thank you for contacting eBay. I understand that you would like to get back to selling on your account. I know it can be frustrating when you go to sell and you find the 0 items and 0 dollars available for listing. My name is Devin and I would be happy to help you get back to selling in the eBay community!

In order for us to enable your account for selling, we'll need a little bit more information that we need to receive by fax only. Unfortunately we can not discuss all of the factors we take into consideration when requiring more information. Some of them may have to do with the items being listed or the information provided when registering the account. The reason we are requesting this information is to verify your identity so as to provide a better experience for you and your buyers.

The contact information on the documents you send us needs to match the information on your eBay account. If it doesn't, you'll need to let us know in writing why there are differences. If your address on eBay is your work address, you'll need to send us proof in writing so we can confirm that.

Be sure to include the user ID and email address of the account that is being appealed on the submitted documents. If the fax doesn't contain this information, we won't be able to process it.

Please submit the following documents:

One identity proof document

* Driver License (copy of both front and back)
* Passport
* Military ID
* National/Federal ID card

One address proof document

* Bank statements, including loan/mortgage statements
* Credit card statements
* Utility bills (phone, power, water, etc.)
* Insurance bills and statements

Your information will be treated with care. Please remember we are only asking for this information in order to keep our site safe for all buyers and sellers.

* If you are sending a bank statement please black out the bank account number.
* If you are sending a credit card statement please black out all but the first and last four digits of the card.

Where to Fax:

eBay
Attn: PA Appeals
US number: 1-877-349-1798
International number: 001-877-349-1798

We realize that not all members will have access to a fax machine. You may also upload your documents digitally to an internet fax website such as FaxZero.com or GotFreeFax.com, so that you may fax your documents to our U.S. Fax number from there. Please note that eBay is not affiliated with either of these websites and you will be using them at your own discretion.

In order to avoid delays:

* Be sure to include the user ID and email address of the suspended account on all documents.
* Do not Photoshop your user ID onto any documents.
* Be sure your submitted documents are current, valid, and legible.

Once you've faxed your information we should be able to get back to you within a maximum of 7-10 days, we appreciate your patience while we get this done.

I understand your concern regarding this matter and apologize for the inconvenience it has caused you. I am looking forward to receiving these from you so we can have you selling again!

We appreciate your contributions to the eBay community!

Някой правил ли е това и безопасно ли е да си изпратя копие на ЛК?
 
От: Въпрос за EBAY

Ами ако искаш да продаваш във eBay е наложително... обаче можеш да им изпратиш и шофьорска книжка или копие от международен паспорт... обаче искат и bill statements
 
От: Въпрос за EBAY

Изпратих им шофьорската книжка и едно извлечение от сметката ми, само че го свалих пдф, а не е от банката с печат, има го адреса, но на кирилица, дано да свърши работа.
 
От: Въпрос за EBAY

А ако изпращам 2,5кг колет до САЩ примерно, коя най-изгодна тарифа да гледам, по земен път зона 6 - 59.80лв?
И може ли да излезе по-евтино по някой куриер?
 
От: Въпрос за EBAY

Да се включва и аз с един въпрос: как става легално всичко? Ако искам да продавам даден продукт, който произвеждам/прекупувам, като фирма ли се прави това или като частно лице? Някой ако може да сподели
 
От: Въпрос за EBAY

Кой ти се интересува дали си легален или не в eB? Продавай си като какъвто искаш, ако ще продаваш масово – още от самата си регистрация си задаваш да си като Business, което авт. НЕ значи, че трябва да се правят каквито и да е било други регистрации където и да е било, с изкл. в PP за разплащанията.

Важното е да НЕ продаваш забранени неща, които се наказват със санкции:

Код:
http://pages.ebay.com/help/policies/items-ov.html
Ето и лимитите:

Код:
http://pages.ebay.com/help/sell/sellinglimits.html
 
От: Въпрос за EBAY

@amxcs, би ли споделил как се свърза със съпорта по мейл? Аз последно колко ли не рових, само по телефона ме препращаше или в FAQ.
 
От: Въпрос за EBAY

Кой ти се интересува дали си легален или не в eB? Продавай си като какъвто искаш, ако ще продаваш масово – още от самата си регистрация си задаваш да си като Business, което авт. НЕ значи, че трябва да се правят каквито и да е било други регистрации където и да е било, с изкл. в PP за разплащанията.

Важното е да НЕ продаваш забранени неща, които се наказват със санкции:

Код:
http://pages.ebay.com/help/policies/items-ov.html
Ето и лимитите:

Код:
http://pages.ebay.com/help/sell/sellinglimits.html

Мерси за полезната информация :) По скоро имах впредвид парите от Paypal като си ги дръпна в сметката, какво трябва да стане, за да съм легален в БГ, не през ebay.
 
От: Въпрос за EBAY

happyslacker е по тея неща относно легалността. Навярно ще ти напише, че още преди самото дърпане или дори плащане, е трябвало да се направят една камара др. действия, че чак тогава да се пуска нещо за продажба, че да се получава плащане и т.н.
 
От: Въпрос за EBAY

@amxcs, би ли споделил как се свърза със съпорта по мейл? Аз последно колко ли не рових, само по телефона ме препращаше или в FAQ.
Ми честно да ти кажа не си спомям точно как се свързах с тях. През ебай беше. Сега като си гледам пощата:

До: [email protected]
Относно: New Seller limits
Съобщение: Why not me restart my monthly limit. Already more than 30 days has: "You can list 0 $ 0.00?"

М/у другото ми вдигнаха лимита 2 пъти до сега :shock:
 
Последно редактирано:

Горе