От: ВръщаТ покупка от нета до 14 дни без обяснение
Как
„искат да го вдигнат“, като тея неща са писани и решени още през 2011-та, за да влязат в сила 2014-та. Май не се знае как действа ЕС.
В DE Top Sellers са задължени да предлагат от септември някъде минимум/поне
1 месец връщане на стоката. Но от 100 човека, я има 1-2-ма върнали, я не
(в BG разбира се повечко, все пак залята китайска стока откъде ли не, доста дефекти и „ефекти“, returns нормално да са повечко и съответно тези нови директиви да ударят бизнеса на доста хора). Все пак всичко е качество, и няколко scammers, искащи кинтите си обратно. Загубата не е голяма и е включена към „бизнес разходите“. В UK там е задължително 2 седмици също от тогава някъде, може би и по-рано. Не знам дали ще го пренасят и там да е 1 месец, все тая е общо взето. Едва ли има хора, които между 14-тия и 30-тия ден ще върнат нещо
(ултра рядко), след като по-голям % е в първият ден или първите дни.
Или иначе казано – ако за Западния свят вдигането от 7 до 14 дни не е голяма разлика, то за Източния си е
голяма. Не случайно порциите, произвеждани с маратонки, блузи, козметика и пр., идващи от Китай, Тайван, Тайланд, Индонезия и др. са както винаги на 2 – West EU, East EU. Качеството ясно къде отива и защо отива.
А относно ОУ: ЕС директири > BG конституция > BG закони > BG нормативни правила и уредби > BG retail sellers „Общи условия“. Както
тоя е писал, че <country> law
override-ва условията и правилата на сайта, с които се е съгласил, след като ползва услугите им.
Също.