Въпрос относно дропшипинг в ebay

s_dobrev

Member
Здравейте,намерих китайски дропшиптър който има и склад в щатите,искам да продавам стоките му в ebay, интересува ме ще имам ли проблем при положение че съм регистриран от България да пиша че стоката се намира в щатите?Другият ми въпрос е проблем ли е ако пусна стоки с местонахождение в Китай и други с местонахождение USA ?
Бих се радвал също и по-опитните да споделят ако има и други подводни камъни в това начинание.
Благодаря предварително
 
От: Въпрос относно дропшипинг в ebay

Ако ship-ваш от US warehouse към US buyers, то реално ще се явяваш негов reseller. По-важното е стоките да се S&H до 1 бизнес ден и макс. бързо да се доставят до хора там, както и с безплатна доставка по възможност и с 14-дневно връщане, поне 2 метода за доставка (единия безплатен, 2-рия по-бърз, но платен). Локацията е добре да е локацията на warehouse-а му.

Ако отбележиш локация CN, това авт. ще сметне 2-3 седмици доставно време, което авт. ще намали BCR (Buyer Conversion Rate), а и хората не обичат да ги ментят. Разбира се, ако наистина даден чаркалак е с CN локация, що не. Но факт е, че едва ли им се чака, отделно и често има забавяния на пратки, това си е риск, който води до риск от отваряне на cases, а ВСЕКИ отворен case = defect (независимо дали ще му върнеш кинтите или не), а всеки defect увеличава НЕвъзможността един ден да станеш „Top-rated Plus“, което пък намаля възможността за повече продажби, логично.

В предишен пост засегнах темата за Cloud Warehouse Fulfilment Centers, където да се доставят и складират предметите, поне докато бъдат закупени от buyers и се изпратят от там към тях. Тоя CN или ползва услугите на подобен център, или има свой собствен, съответно спестявайки разходи за това, но „наведнъж“ дал цялата сума за закупането на складовото помещение ИЛИ е под наем то.

Др. важно нещо е, ако са branded items, да имаш съответните Invoices + евентуално лицензи/сертификати, които могат по всяко време да ти ги поискат и от eB, и от PP. А без тях, не им ли ги предоставиш до 48-72 часа, акаунтът ти гори, а с него гори и потенциалният ти бизнес.
 
От: Въпрос относно дропшипинг в ebay

Благодаря за бързия и компетентен отговор
Ако отбележиш локация CN, това авт. ще сметне 2-3 седмици доставно време, което авт. ще намали BCR (Buyer Conversion Rate), а и хората не обичат да ги ментят.
Не мисля да ги ментя просто някои стоки ги няма в US warehouse и ще ги поръчвам от CN warehouse просто попитах дали ще изглежда добре в очите на купувачите да има стоки от единия и от другия склад или да зарежа китайските и да се огранича само с тия от US warehouse?

Не мисля да продавам branded items точно по тия причини които спомена.
Да попитам още нещо-ще трябва ли да споменавам в кой град се намира склада понеже никъде не видях дропшиптъра да го е писал?
Благодаря още веднъж и ще се радвам ако се сетиш за още някъкви насоки ,за които аз не съм се сетил .
 
От: Въпрос относно дропшипинг в ebay

То по принцип за location се пише град, щат, държава (city/state/country), а не конкретно ZIP кода на warehouse-а му. Добре е да се пита у кой град се намира. Item location misrepresentation policy.

Относно CN склада, може да се експериментира и тества. Ако вървят добре продажбите и profit-а е добър, то да се прегледат fulfilment centers какви са цените и да се изпратят наведнъж доста артикули в него, и от там вече да се изпращат. Тук трябва доста да играе елката обаче. Има риск разбира се, както писах в предния пост, от отворени cases заради неиздържащи buyers (не забравяй, че има и неграмотни такива, които дори и обичайната дата за доставка не гледат и не се интересуват, а просто отварят и т'ва е), а предвид, че ядат и бургери яко и пазаруват по време на Black Friday мега яко, не ми се и мисли. Ясно е, че има глупави, но и сред тях има и глуповати (retards/n00bs), което е по-лошото, които именно и те могат да направят големите бели.

Разбира се ship-ването на голям брой items в избран fulfilment center си е риск, тъй като и се затварят доста кинти така, и чакаш да се продадат (дали ще се котира стоката), и плащаш някакви такси било за „стоенето“ на кашоните и мястото, заемащи ги. Проучване и разлики между тях също може да се направи някакво, за да се види как или кой ще е най-удобен, ако въобще се използват. Това вече и като се има бюджет по-висок.

Относно локацията склада – полицата по-горе дадох връзка.
 

Горе