Малък Експеримент С Маркетингова Цел - Sales Copy.

Blinky

Owner
Здраейте на всички тук, които редовно четат форума и най-новото в него. Сигурен съм че това няма да го срещнете никъде другадеиз форумите. Става дума за един малък експеримент, който си направих просто с маркетингова цел - беще ми много интересно.

Значи отидох на едно събиране с приятелчета в един от тях, щяхме да гледаме филм. Сипахме си напитки, сложихме си чипс, пуканки, пепелници, цигари.....Та от тях 90% бяха пушачи и знех че от тези 90% - 40% нямаха запалки (просто го забелазах, а и после те си го казаха). Запалките бяха: една жълта, една бяла, една синя и една червена.

Това което ми направи впечатление е че червената беше най-ползвана тази вечер - просто при палене на цигара всики поглеждаше към масата и в повечето случаи грабваше червената без да се замисля защо и това че може би не е най-близо до нея.

Та мисълта ми е че ако искате да привлечете вниманието в някое Sales Copy, непременно използвайте червен текст за да "ударите" потребителите си в десятката - разбира се изречението трябва да е силно само по себе си. Примерно може да се използва в подзаглавията на Sales Page-a. Не е изключено да има и такава ефективнос при изброяването на предимствата на продукта/услугата с такъв цвят текст.

Тези неща, които наблюдаваме и разбираме имат наистина реална практика в маркетига - защото както знаеме този предмет се занимава най вече с поведението на потребителя. Наяавам се че поста ви ще влезе в полза след прочитането му. Общо взето ако успеете на "ударите" потребителят няколко пъти в Sales Copy-ето с няколко добре оформени трика като този, сигурно е че накраят е ваш със сигурност.

Всичко най, най....Надявам се да се изкажат мнения по въпроса тъй като конверсията е важна част от маркетинга на всеки бизнес. Да накараш някой на купи от теб - още от първата му визита върху сайта ви. :wink:
 
Да ти кажа четох във курсовете на Ken Evoy че червеня цвят не бил много добре да се ползва във сайтове, но не знам де.
Иначе хората може да са взимали заплаката защото е по красива, по близо или не знам за какво.
Най добре да се тества sales copy е когато го пратиш като страница на някой приятел и тои прочете и те попита допълнително инфо за продукта. Това означава че го е харесал :)
 
Забелязал съм доста страници с червено подзаглавие, които конвертират добре не че е догре ама привлича вниманието и отделно с нтова може в това подзаглавие да ги удариш с силно изречение. Аз в момента съп променил част от тези събтайтали и конверсията не че се качила кой знае колко но си мисля че поне го четат два пъти. Един път като минат през текста и после като скролнат пак виждат яркото текстче (единственото различно в целият текст).

Но може и да си прав, аз лично го забелязвам в повечето Sales Pages като булет в продаването. Добрите експерти прекарват потребителя през 2 или 3 а понякога повече страници с Sales текст, но почти на всяка страница присъства червеният цвят - обикновенно във формата на текст. И съшо съм съгласен че за различните експерти работят различни неща. Няма съмнение.

Аз лично съм доволен от резултатите, които ми дава това маркетингово трикче. Но най-важното което е нужно да е текста - трябва да е просто написан, така че да се разбира от средностатистическия потребите. И да е в кратки и точни изречения.

Ако ти си наблюдавал нещо по-различно, ще се радвам да го споделиш за да го мпробвам и естествено коментирам тук. И ако работи ще съм повече от доволен. :lol:
 
Аз не пиша sale copita защото сам афилиейт, но ако искаш като направиш нещо пращай ми го да го прочета и да ти кажа дали мии харесва. Иначе за всяка индустрия си е различно, и не може да се каже че това в ултимално решение поне според мен.
 
Е те посетителите винаги четат преди да купят, просто не съм виждал някой да си купи от раз - без дори да мине едно две изречения. А ако текста ти е силен със заглавия и подзаглавия, винаги оказва влияние върху продажбите - конвертира повече.

Аз лично изяждам сайта преди да си поръчам нещо, не че го правя често ама като го правя следа всяка думичка, така и разбирам колко са про в тяхната си област и колко добре е написано Sales Copy-ието им, от това също зависи дали да си купиш от тях.

Иначе съм виждал текст от сорта на: "това е много яко, ти ще си притежател на едно от най-невероятните неща в мрежата, лимитирана оферта" и това е метод между другото, вкарва ти ръша. :lol: Чак и брояч ти е сложил да ти покаже че наистина след няколко часа няма да има такава оферта, ама след 20 дни идваш и виждаш същото.

Абе голяма забава е по мрежата тези дни, уникалността никага не е стигала такива нива. :lol:
 

Горе