Blinky
Owner
Здраейте на всички тук, които редовно четат форума и най-новото в него. Сигурен съм че това няма да го срещнете никъде другадеиз форумите. Става дума за един малък експеримент, който си направих просто с маркетингова цел - беще ми много интересно.
Значи отидох на едно събиране с приятелчета в един от тях, щяхме да гледаме филм. Сипахме си напитки, сложихме си чипс, пуканки, пепелници, цигари.....Та от тях 90% бяха пушачи и знех че от тези 90% - 40% нямаха запалки (просто го забелазах, а и после те си го казаха). Запалките бяха: една жълта, една бяла, една синя и една червена.
Това което ми направи впечатление е че червената беше най-ползвана тази вечер - просто при палене на цигара всики поглеждаше към масата и в повечето случаи грабваше червената без да се замисля защо и това че може би не е най-близо до нея.
Та мисълта ми е че ако искате да привлечете вниманието в някое Sales Copy, непременно използвайте червен текст за да "ударите" потребителите си в десятката - разбира се изречението трябва да е силно само по себе си. Примерно може да се използва в подзаглавията на Sales Page-a. Не е изключено да има и такава ефективнос при изброяването на предимствата на продукта/услугата с такъв цвят текст.
Тези неща, които наблюдаваме и разбираме имат наистина реална практика в маркетига - защото както знаеме този предмет се занимава най вече с поведението на потребителя. Наяавам се че поста ви ще влезе в полза след прочитането му. Общо взето ако успеете на "ударите" потребителят няколко пъти в Sales Copy-ето с няколко добре оформени трика като този, сигурно е че накраят е ваш със сигурност.
Всичко най, най....Надявам се да се изкажат мнения по въпроса тъй като конверсията е важна част от маркетинга на всеки бизнес. Да накараш някой на купи от теб - още от първата му визита върху сайта ви. :wink:
Значи отидох на едно събиране с приятелчета в един от тях, щяхме да гледаме филм. Сипахме си напитки, сложихме си чипс, пуканки, пепелници, цигари.....Та от тях 90% бяха пушачи и знех че от тези 90% - 40% нямаха запалки (просто го забелазах, а и после те си го казаха). Запалките бяха: една жълта, една бяла, една синя и една червена.
Това което ми направи впечатление е че червената беше най-ползвана тази вечер - просто при палене на цигара всики поглеждаше към масата и в повечето случаи грабваше червената без да се замисля защо и това че може би не е най-близо до нея.
Та мисълта ми е че ако искате да привлечете вниманието в някое Sales Copy, непременно използвайте червен текст за да "ударите" потребителите си в десятката - разбира се изречението трябва да е силно само по себе си. Примерно може да се използва в подзаглавията на Sales Page-a. Не е изключено да има и такава ефективнос при изброяването на предимствата на продукта/услугата с такъв цвят текст.
Тези неща, които наблюдаваме и разбираме имат наистина реална практика в маркетига - защото както знаеме този предмет се занимава най вече с поведението на потребителя. Наяавам се че поста ви ще влезе в полза след прочитането му. Общо взето ако успеете на "ударите" потребителят няколко пъти в Sales Copy-ето с няколко добре оформени трика като този, сигурно е че накраят е ваш със сигурност.
Всичко най, най....Надявам се да се изкажат мнения по въпроса тъй като конверсията е важна част от маркетинга на всеки бизнес. Да накараш някой на купи от теб - още от първата му визита върху сайта ви. :wink: