Диспут в epay.

vbogoev

New Member
Здравейте,

случайно да знаете дали има опция за диспут в epay?

Преведох пари на един и той се покри като мишка... Само КИН-а му го знам.

Пазете се и вие: http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=29207

И други предложения са валидни, дори и да помогнете с инфо го намеря да му строша ръцете, не ми е за парите! :)

Поздрави!

П.С. Очевидно не е преебал само мен.
 
От: Диспут в epay.

Не съм чувал да е възможно да се прави диспут в epay.
При такива рискови плащания, по-добре да се използва paypal, но реално никой не е застрахован...
 
От: Диспут в epay.

Няма май, но пробвай да им пишеш да видиш какво ще ти кажат от epay!
 
От: Диспут в epay.

Няма май, но пробвай да им пишеш да видиш какво ще ти кажат от epay!

Току що им писах, досега не можех да вляза в сайта просто, нещо правеха...

Като получа отговор ще споделя. :)
 
От: Диспут в epay.

И аз не съм чувал. Какъв рейтинг на търговец имаш там ти? Мисля, че това играе не малка роля в това как да те ролерират.

P.S: Нещо извън темата: за да си вдигнете рейтинга, като търговец, приятел прилага следната практиката - във всеки един продкт слага по една честитка, която го поздравява с покупката; малък код за отстъпка и едно изревение гласящо: Ако сте доволни от услугите ми, моля гласувайте за мен в eBay. Така си повишава рейтинга и от там цената за абонамент пада, както и се засилват конверсиите. eBay не толерирало това гласуване (защото искат без повлияване от търговеца, потребителя да си даде оценката), и опцията била с такава картичка. Ако имате нещо, което вдъхва силно доверие в купувача, то това е съотношението брой сделки / положителни оценки.

Успехи с диспута. Поработи върху това и всеки диспут по един или друг начин може да се взима в твоя полза. Но не забравяй, че мотото "клиента винаги е прав" е много силно застъпено в повечето сайтове от този тип - eBay, Amazon, Bizrate, NexTag, Shopping.com и др.
 
От: Диспут в epay.

И аз не съм чувал. Какъв рейтинг на търговец имаш там ти? Мисля, че това играе не малка роля в това как да те ролерират.

P.S: Нещо извън темата: за да си вдигнете рейтинга, като търговец, приятел прилага следната практиката - във всеки един продкт слага по една честитка, която го поздравява с покупката; малък код за отстъпка и едно изревение гласящо: Ако сте доволни от услугите ми, моля гласувайте за мен в eBay. Така си повишава рейтинга и от там цената за абонамент пада, както и се засилват конверсиите. eBay не толерирало това гласуване (защото искат без повлияване от търговеца, потребителя да си даде оценката), и опцията била с такава картичка. Ако имате нещо, което вдъхва силно доверие в купувача, то това е съотношението брой сделки / положителни оценки.

Успехи с диспута. Поработи върху това и всеки диспут по един или друг начин може да се взима в твоя полза. Но не забравяй, че мотото "клиента винаги е прав" е много силно застъпено в повечето сайтове от този тип - eBay, Amazon, Bizrate, NexTag, Shopping.com и др.

Блинки, аз говоря за ePay - българския еквивалент на PayPal, a не за eBay. :)

Писах им и казаха, че ще направят справка и сега ще видим какво ще се случи от тук нататък.
 
От: Диспут в epay.

Добро утро блинки ... :) дай да те черпя едно кафе
иПей е тук
иБей после


ехх закъснях
 
Последно редактирано:
От: От: Диспут в epay.

Добро утро блинки ... :) дай да те черпя едно кафе
иПей е тук
иБей после


ехх закъснях
Ех, аз май нещо недовиждам. Вчера ми сложиха капки в очите, за да ми изготвят очила за компютър. Ще ме прощаваш, нали? :)

Но дано инфото, което дадох помогне на някой. А колкото до epay, твърдо няма - за това едно приятелче искаше да се направи техен клонинг, но с повече опции, като едната да е точно тази - защита и на двете страни - търговеца и купувача.

За това не е баш еквивалент, по-скоро е БГ алтернативата на PayPal. :)
 
От: Диспут в epay.

простено няма как :)
аз рекох че тъкмо ставаш като мен че да черпя едно кафенце за събуждане :)
 
От: Диспут в epay.

простено няма как :)
аз рекох че тъкмо ставаш като мен че да черпя едно кафенце за събуждане :)
Мда, освен, че станах рано рабо, съм и очи като на котка - големи зейници. :)

Ще те помоля, да ни държиш в течение за случващото се, защото и на мен ми е интересно. Много голяма част от нас имаме акаунти там, както и оперираме с тях. ;)

Успяхи и всичко най най ти пожелавам и пак драскай. :)
 
От: Диспут в epay.

Както обещах :) :
Здравейте, желаем да Ви информиране, че сме изпратили запитване към получателя
на превода с цел изясняване на случая и ще бъдете информирани веднага щом
получим отговор. Поставили сме срок за възстановяване на сумата от 44 лева до
31.12.2011г. В случай, че не изясните отношенията с лицето- получател , моля
да ни сигнализирате отново, като все пак бихме искали да уточним, че в
качеството си на информационен посредник, ePay.bg не може да бъде арбитър в
споровете между потребителите на системата. Ние чисто технологично даваме
възможност на потребителите безплатно да превеждат средства един на друг.

Ще го видим какво ще направи тоя скапаняк, а междувременно се чудя дали да не поискам да бъде баннат или да изчакам да видя дали ще се появи? Как мислите? Според мен не е редно да седи повече в този форум този, макар че не знам с какви критерии е бана(дали се банва потребителското име и може да си направи нов акаунт просто или по IP).

Поздрави!
 
От: Диспут в epay.

Парите няма да си ги получиш ако този на когото си ги пратил не ти ги върне!
ePay не може да ги вземе от неговата сметка и да и прехврли в товата... това просто няма как да стане..
 

Горе