Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

V.Andreev

Well-Known Member
Здравейте Колеги,

Обичам да чувам мнения на колеги. В тях има доста полезна информация която много пъти ми е помагала и заради това искам още един път Вашето мнение.
Става въпрос за първия ми онлайн магазин, които можете да посетите от : тук
Имам представа какво има да се оправя но може и да бъркам - Благодаря на всеки включил се в темата !!!
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Добро изпълнение на престашоп. Много ми хареса зеленото. Имаше обаче някои неща които не ми харесаха:
Фалаша, който отваря в нови подстраници, аз лично бих махнал валутите, ако продажбите са само за бг.
При поръчка на стъпка две, не е ясно кое е напред, кое на зад. Аз тази стъпка съм я прескочил.
Сивото хоризонтално меню не ми харесва знам, че е фрее модул, но не е много добър има едно къстам хоризонтално меню много добро избираш цвят и пр.

Да те питам за два модулта, кои са:
Този за горния ъгал
И навигационното меню
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Добро изпълнение на престашоп. Много ми хареса зеленото. Имаше обаче някои неща които не ми харесаха:
Фалаша, който отваря в нови подстраници, аз лично бих махнал валутите, ако продажбите са само за бг.
При поръчка на стъпка две, не е ясно кое е напред, кое на зад. Аз тази стъпка съм я прескочил.
Сивото хоризонтално меню не ми харесва знам, че е фрее модул, но не е много добър има едно къстам хоризонтално меню много добро избираш цвят и пр.

Да те питам за два модулта, кои са:
Този за горния ъгал
И навигационното меню

Благодаря за мнението ти.
Флаша нарочно съм го направил да отваря в нови под страници за да си избират. За да комбинират лесно панделка за юбилей + кутия за същия повод, примерно.
Относно при поръчката на стъпка две, опитах се максимално да прикрия бъга, не мога да го разбера точно от къде идва проблема. Ако имаш идея моляте, дай информация.
Оставих го сиво защото, други цветове го правят много ярко и идва малко в повече, иначе мога да го променя както искам.

Щом работиш с престашоп, оправил ли си PDF-а да няма ироглифи на кирилица?

Относно до модулите ще ти дам имената им, не се сещам от къде съм ги свалял, но съм сигурен, че са безплатни.

Горния ъгал : Corner ad v1.0.3
Точно какво имаш предвит под навигационното меню, не съм сигурен, че разбирам ( това в ляво, розовичкото ) : SlideOut v1.4 от RSI

Ако не можеш да ги намериш, че си разменим скайп и ще ти ги пратя.
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Аз съм оставил само поръчка без регистрация, останалите съм ги изтрил след въвеждане на основните данни като име фамилия адрес телефон и град след натискане на бутона продължи ми скача на начин за доставка.

Маймуниките в пдф и аз не мога да ги оправя.

Благодаря за модулите ей сега ще ги разгледам.

А топ хоризонталното меню за ето този модул ти говоря:

http://addons.prestashop.com/en/front-office-features/2072-advanced-top-menu.html
Демо
http://www.presta-module.com/demos/advancedtopmenu/
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Мерси, относно PDF-а не съм се захванал да го правя, защото не ми трябва чак толкова много, иначе има решение и на него.

Някой друг да даде мнение?
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Сайта много ми хареса - желая ти успех в начинанието !
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Тези цифри йв фриендли урл-тата не могат ли да се разкарат
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Първото впечатление не е, че си влязъл в магазин, а в някакъв друг сайт. Представените продукти е логично да са най-отгоре и да са повече от 4. Щом това е магазин първото нещо, което вижда посетителят трябва да са продукти, продукти и пак продукти. И да имат картинки към тях. Дясното меню за нови продукти е незабележимо. Банерът ми се струва прекалено голям. Височината му трябва да се намали поне наполовина, за да не се губи надолу истински важната информация, а именно: продуктите, които са достъпни за поръчване. Струва ми се, че интензивността на цветовете от основния дизайн е прекалено голяма и отклонява вниманието от продуктите, а това не е желателно. Блокът "Наи-продавано" трябва да има "й" в името си.

Това е на първо четене.
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

На мен това меню голямото в ляво нещо ми пречи. Трябва да увеличавам браузъра на цял екран иначе ми закрива от сайта, а не ми е стеснен много защото с никой друг сайт нямам такъв проблем - пречи това меню според мен.
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Благодаря на трима Ви за мненията и отделеното време.

waldes - Нарочно има абсолютно навсякъде дори и в артикулите, такива цифрички които показват неговия индивидуален номер и ако реша да сменя урл-то, примерно от "56-влак" на "самолет" то ще стане - "56-самолет" автоматично ще пренасочва без да се чупи линка, което е един много добър плюс. Благодаря.

Test - Принципно флаша в началото показва голяма част от артикули за различни поводи и е много лесно ако някои иска нещо а не знае за какъв повод какво. Но забележката ти е приемам и преди съм се замислял да ги правя повече, но просто е малко наблъскан ( сам виждаш ). Относно до логото което е голямо, нарочно е така за да не става както ти каза ( аз в магазина ли съм, не съм ли, къде съм? ) за да се разбере за 2 секунди ( това е моя сайт / не това не е ) Ако правя реклама в сайт примерно за техника, Степен на отпадане e много висока, точно защото веднага решават, че не е техния мазин и обратното ако е Google Органик е нисък. Относно дизайна и аз се чудя, може би малко лилавичко трябва да сложа. Веднага оправих " Най - продавано " мерси. Ако се сещаш нещо друго с радост ще го погледна.

mvmrik - От вчера е това розово меню, сега специално за теб го направих да се скрива повече, защото, може да не си само ти с подобен проблем. Определено го взимам под внимание и ще се тествам, не искам нищо да попречи на клиентите. Мерси.
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Аз да кажа по моята си част :)
Бих пипнала текстовете - твърде бъбриво многословни и граматически неумели са.
Има бисери от рода на: "Естествено, разглеждайки сайта, ще забележите, че при поръчка, те могат да бъдат и закупени."
Не че са трагични, но малко по-фина работа върху тях би създала друго внушение и магазинът ще изглежда по-стабилен.
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

sibil19 Интересно мнение, ще го имам в предвит когато се правят новите текстове.

Други колеги няма ли да се включат? Както виждате, не хапя.
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Смени фонтовете, защото са много грозни за четене, както и махни тоя грозен тайтъл, банера също не ми харесва.
 
От: Сподели твоето добро или лошо мнение за онлайн магазина

Смени фонтовете, защото са много грозни за четене, както и махни тоя грозен тайтъл, банера също не ми харесва.

Благодаря за мнението, под "банера" за какво говориш?
 

Горе