PayPal Негодници!

2fast4you

Well-Known Member
Ще ви разкажа за случая да си имате едно на ум.

Преди време една рускиня си беше поръчала продукти на стойност 200 долара.
Изпратих и ги на следващият работен ден. В сайта пише че поръчките стигат до 12 работни дни.
Тя подава оплакване на 6-стия работен ден, че поръчката и не е стигнала. Написах и подробно как стоят нещата но отговор нямаше
а парите в PayPal бяха задържани. Повдигнах случая на "Claim" в който пейпал трябва да решат случая.
Предоставих всички документи като официална разписка от изпращането с имената на купувача, проследяващ номер и т.н.т.
В сайта на БГ пощи е отчетено от проследяващият номер, че пратката е изпратена а от руският сайт, че е получена успешно.
Тук идва интересната част. От PayPal ми пишат, че тези документи не са достатъчни и, че и трябва официален документ в който
ясно пише адреса на получателя. Звъня аз веднага в управлението на БГ пощи да попитам дали могат да издадат такъв документ
и те ми казаха, че трябва да направя рекламация за да предоставят този документ от Русия защото в БГ Пощи не се държи подобна информация.
Пиша учтиво и подробно на PayPal какво са ми казали та даже ги помолих ако желаят да звъннат на Руските пощи и да попитат за случая.
Има няма след 5 минути пристигат 2 мейла в които пише, че случаят е приключен и сумата е върната на купувача :shock: .
Т.е. получил е продуктите и парите си е върнал. Това ще да е най-щастливият клиент на света!
Е такава простотия няма! Хубавото е, че не са ми дръпнали парите от картата а само баланса ми е на минус. Картата до 2 дни я блокирам.
Писах отново на PayPal за случая и, че няма да платя и стотинка за тази тяхна немърливост.
Толкова за днес.. Направиха ми деня интересен.. :rolleyes:
 
От: PayPal Негодници!

Индийски цигани.
Не се сдържах просто.
 
От: PayPal Негодници!

От PayPal ми пишат, че тези документи не са достатъчни и, че и трябва официален документ в който
ясно пише адреса на получателя. Звъня аз веднага в управлението на БГ пощи да попитам дали могат да издадат такъв документ
и те ми казаха, че трябва да направя рекламация за да предоставят този документ от Русия защото в БГ Пощи не се държи подобна информация.

Интересно как така от БГ пощи не могат да издадат официален документ с адреса на получателя. Те за да извършат услугата трябва да са наясно с крайната точка.

И сега, какво? Как ще гласуваш доверие на пейпал занапред?
 
От: PayPal Негодници!

Мисля, че от PayPal са действали в защита на купувача, а той много добре се е покрил. Получена стока + върнати пари. Изиграл е и теб и PayPal...
 
От: PayPal Негодници!

И сега, какво? Как ще гласуваш доверие на пейпал занапред?

Приемам плащания само чрез Paypal. Скоро ще пусна и още услуги и методи но не вярвам
плащанията чрез пейпал да спаднат толкова, че да го премахна.
Първо ще се опитам да изясня този проблем с PayPal за да се предотвратят бъдещи подобни случаи
пък после ще му мисля как да действам. Не оставям нищо незавършено и неизяснено.
Очаквам скоро отговор от тях. Като ми отговорят ще драсна тук.
 
От: PayPal Негодници!

Аз пък се чудя къде мога да се оплача от БГ Пощи ??? Едно време ми носеха пратките до вратата. От няколко месеца не носят абсолютно нищо. Според политиката им пощальона трябва да ми носи известие, да ходя да си я взема, ама и това го няма. Трябва на око да преценя кога пратката е дошла и кога не е - ама и това не е достатъчно. Звъня им всеки път - ало, пратката ми дошла ли е - не е. Отивам и тя там. Обаче и така не става, щото отивам, питам си за пратката и ми казват - ами няма я. И аз казвам ами не - тука е. Лелката отива за 2-ри път и се оказва че била там. То бива 1-2 пъти да ми се случи ама последните 10 пратки са ми така ...
 
От: PayPal Негодници!

Ооооо аз съм имал два такива случая с тези мизерници от ПейПал. Лошото е че когато аз съм виновен ми се разминава...но когато отсрещната страна фрапиращо е виновна аз съм потърпевшият. Така че вече имам един акаунт в ПейПал с -86$ и нямам никакво намерение да им връщам парите. Направих си нов акаунт и вече една година си работя с тях, но вече за големи суми не използвам услугите им.
 
От: PayPal Негодници!

Аз пък се чудя къде мога да се оплача от БГ Пощи ??? Едно време ми носеха пратките до вратата. От няколко месеца не носят абсолютно нищо. Според политиката им пощальона трябва да ми носи известие, да ходя да си я взема, ама и това го няма. Трябва на око да преценя кога пратката е дошла и кога не е - ама и това не е достатъчно. Звъня им всеки път - ало, пратката ми дошла ли е - не е. Отивам и тя там. Обаче и така не става, щото отивам, питам си за пратката и ми казват - ами няма я. И аз казвам ами не - тука е. Лелката отива за 2-ри път и се оказва че била там. То бива 1-2 пъти да ми се случи ама последните 10 пратки са ми така ...

Пратки до 1кг са длъжни да ги носят до врата. Ако това не се случва отиваш в клона, искаш името на пощалжона за твоя район, искаш името на шефа, сядаш и описваш случая в жалба до шефа. До като си на място и си говориш с него, повярвай все някой началник ще скокне - я на слъжба, я на смяна, се възползваш да му напомниш, че и той има шеф. Ако смята, че не ти се занимава и ще се размине ще се погрижеш в следващата жалба да вкльчиш и него - и така от шеф на шеф. При мен този разговор ми се наложи да го водя само 2 пъти. Вече носят всичко
 
От: PayPal Негодници!

Аз пък имам подобен случай като клиент. Издавам си дебитна карта, за да поръчвам от китайски сайт. Регистрирам се Пейпал и след това успешно верифицирам картата. Зареждам около 200$ в картата и поръчвам. След месец се оказва, че проследяващите номера са фалшиви и сайта е скам. Съответно отварям диспути - около 6 поръчки бяха. Аз се надявам поне да си спася парите, като описвам подробно случая в диспута. На следващия ден получавам известие, че акаунта ми е лимитиран, защото всички мои транзакции досега са завършвали с диспут - тоест аз съм измамник. За мой късмет обаче, успявам да спечеля диспутите, но парите се връщат в баланса на акаунта. Понеже акаунта е ограничен, аз не мога да ги изтегля от там, преди да изтекат 6 месеца от датата на лимитирането. На 15-ти март 2013г. - тоест преди 5 дена тези 6-те месеца изтекоха. Все още не мога да си изтегля парите - буквално 200$ стоят в акаунта ми и нищо не мога да направя. Пиша вече 5-ти имейл на Пейпал, но никой не ме отразява. А уж са били най-сигурното средство за онлайн разплащания. ГЛУПОСТИ!
 
От: PayPal Негодници!

Реално ги разбирам защо са те отрязали. Показването на "някакъв" тракинг номер не значи нищо(колегата в горния пост е написал защо).
Това което разбирам е, и че сама по себе си нашата поща няма как да има на момента инфо къде е доставен пакета. Но тея врели некипели само при рекламация не знам си какво... Там на крайната точка нали някой се е разписал, че тоя пакет е получен! Такъв документ съществува! По вероятно служителя до който си се допитал въобще не му се занимава да проучи нещата дали и как може да се получи това потвърждение и те закопава с "Питай руската поща..."
 
От: От: PayPal Негодници!

Реално ги разбирам защо са те отрязали. Показването на "някакъв" тракинг номер не значи нищо(колегата в горния пост е написал защо).
Това което разбирам е, и че сама по себе си нашата поща няма как да има на момента инфо къде е доставен пакета. Но тея врели некипели само при рекламация не знам си какво... Там на крайната точка нали някой се е разписал, че тоя пакет е получен! Такъв документ съществува! По вероятно служителя до който си се допитал въобще не му се занимава да проучи нещата дали и как може да се получи това потвърждение и те закопава с "Питай руската поща..."

Обадих се на отдел изходящи пратки. Жената не знаеше какво да ме посъветва и ми даде номера на началника си.
Началника и ми каза това което съм написал в първият пост. Изглеждаше, че е доста наясно с нещата тъй като на дълго и широко ми обясни,
че при тях не пазят такава информация и ме посъветва какво и как да постъпя.
 
От: PayPal Негодници!

Аз не сгрях какво точно те е посъветвал - "пиши им, че в БГ пощи нямат такова инфо"? - Пускай рекламация тогава. Щом някой го е получил, се е разписал, нали така? Кофтито е, че ще трябва да се занимаваш с глупости - за международни пратки -три месеца...

пп: кофтито е това. ПП дават 40 дена за разглеждане на случая. Тоест, до тогава може да не си получил отговор...
 
От: PayPal Негодници!

Да това бяха думите на "Началника".
Ще видя PayPal какво ще отговорят и дали изобщо ще се наложи да пусна рекламация ако приемат да разгледат случая отново.
Така или иначе тези пари няма да ги получат от мен.
 
От: PayPal Негодници!

Така или иначе тези пари няма да ги получат от мен.

Да, малко късмет си изкарал :) Аз точно за това от известно време си мисля специално за там да си отворя отделна сметка в друга банка. Да има възможност за онлайн нареждане на преводи и да прикрепя към ПП акаунта само дебитната карта издадена към въпросната сметка. Тоест постъпилите пари в акаунта чрез картата отиват в сметката и от там към някоя от другите които имам(ама не в същата банка). Когато трябва да превеждам, обратната процедура. За по дребни суми не върви, но мисля, че като цяло си заслужава, особено ако по голямата част от транзакциите са към акаунта, а не ако само се разплащаш с него.

В смисъл поне аз лично имам 30-40 транзакции на месец, но повечето са изходящи и може би за това не съм го направил все още. Но ако ми постъпват горе- долу същите суми които и пращам - НО УЕЙ да ги оставя в акаунта, тая тема го потвърждава.
 
От: PayPal Негодници!

Впрочем тая схема мнго българи я ползват когато пазаруват от чужбина. Хем си получват пратката, хем паричките. Явно в Русия не ни отстъпват по олигофрения
 
От: PayPal Негодници!

Утре когато си блокирам картата си вадя още 2 резервни прикрепени към същата сметка като си настроя с тях още 2 бекъп PayPal профила.
По принцип PayPal доколкото знам нямат право да взимат пари на тяхна воля от дебитни карти а само ако е свързана банкова сметка.
 
От: PayPal Негодници!

ЦКБ издават виртуални дебитни карти - няма нужда да се хабите да ходите по банки за пластмасови карти. Обаче има таксички. Помислете дали е по-изгодно да плащате по 1 лв на месец такса за пластмасова карта или е по-добре да плащате таксите при зареждане на виртуалната карта.

Нали знаеш, че PayPal може да ти блокират всички акаунти, ако ги правиш на едно име? Трябва или да регистрираш по един PayPal акаунт на цялата рода, или да си регистрираш нова фирма за всеки отделен PayPal акаунт (ако искаш да не нарушаваш договора, който забранява повече от един личен акаунт на едно и също лице и повече от един бизнес акаунт на едно и също лице).

Може просто да спреш да ползваш услугите на PayPal - виж другите доставчици на платежни услуги какви условия предлагат.
 
От: PayPal Негодници!

Thank you for contacting PayPal regarding your case query.

I am happy to assist you today.

I have reviewed your account and case 'PP-002-xxx-047-xxx'.

I would advise you, that if you have the shipment receipt to prove the delivery to the buyers address, please forward it to us and we can review this information within your case.

I hope the information I have provided will help resolve your issue.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

Yours sincerely,
Gillian
PayPal

Ще направя рекламация и след 3 месеца ще се оправят нещата.
Но ако това се повтори явно това е единственият изход от ситуацията.
 

Горе