2fast4you
Well-Known Member
Ще ви разкажа за случая да си имате едно на ум.
Преди време една рускиня си беше поръчала продукти на стойност 200 долара.
Изпратих и ги на следващият работен ден. В сайта пише че поръчките стигат до 12 работни дни.
Тя подава оплакване на 6-стия работен ден, че поръчката и не е стигнала. Написах и подробно как стоят нещата но отговор нямаше
а парите в PayPal бяха задържани. Повдигнах случая на "Claim" в който пейпал трябва да решат случая.
Предоставих всички документи като официална разписка от изпращането с имената на купувача, проследяващ номер и т.н.т.
В сайта на БГ пощи е отчетено от проследяващият номер, че пратката е изпратена а от руският сайт, че е получена успешно.
Тук идва интересната част. От PayPal ми пишат, че тези документи не са достатъчни и, че и трябва официален документ в който
ясно пише адреса на получателя. Звъня аз веднага в управлението на БГ пощи да попитам дали могат да издадат такъв документ
и те ми казаха, че трябва да направя рекламация за да предоставят този документ от Русия защото в БГ Пощи не се държи подобна информация.
Пиша учтиво и подробно на PayPal какво са ми казали та даже ги помолих ако желаят да звъннат на Руските пощи и да попитат за случая.
Има няма след 5 минути пристигат 2 мейла в които пише, че случаят е приключен и сумата е върната на купувача :shock: .
Т.е. получил е продуктите и парите си е върнал. Това ще да е най-щастливият клиент на света!
Е такава простотия няма! Хубавото е, че не са ми дръпнали парите от картата а само баланса ми е на минус. Картата до 2 дни я блокирам.
Писах отново на PayPal за случая и, че няма да платя и стотинка за тази тяхна немърливост.
Толкова за днес.. Направиха ми деня интересен..
Преди време една рускиня си беше поръчала продукти на стойност 200 долара.
Изпратих и ги на следващият работен ден. В сайта пише че поръчките стигат до 12 работни дни.
Тя подава оплакване на 6-стия работен ден, че поръчката и не е стигнала. Написах и подробно как стоят нещата но отговор нямаше
а парите в PayPal бяха задържани. Повдигнах случая на "Claim" в който пейпал трябва да решат случая.
Предоставих всички документи като официална разписка от изпращането с имената на купувача, проследяващ номер и т.н.т.
В сайта на БГ пощи е отчетено от проследяващият номер, че пратката е изпратена а от руският сайт, че е получена успешно.
Тук идва интересната част. От PayPal ми пишат, че тези документи не са достатъчни и, че и трябва официален документ в който
ясно пише адреса на получателя. Звъня аз веднага в управлението на БГ пощи да попитам дали могат да издадат такъв документ
и те ми казаха, че трябва да направя рекламация за да предоставят този документ от Русия защото в БГ Пощи не се държи подобна информация.
Пиша учтиво и подробно на PayPal какво са ми казали та даже ги помолих ако желаят да звъннат на Руските пощи и да попитат за случая.
Има няма след 5 минути пристигат 2 мейла в които пише, че случаят е приключен и сумата е върната на купувача :shock: .
Т.е. получил е продуктите и парите си е върнал. Това ще да е най-щастливият клиент на света!
Е такава простотия няма! Хубавото е, че не са ми дръпнали парите от картата а само баланса ми е на минус. Картата до 2 дни я блокирам.
Писах отново на PayPal за случая и, че няма да платя и стотинка за тази тяхна немърливост.
Толкова за днес.. Направиха ми деня интересен..