☏ ✉ ヅ СОЦИАЛНИ СИГНАЛИ
Преди около година, Google и Bing обявиха, че социалните сигнали от социалните медии играят роля в техните алгоритми за търсене. Линията между социалните медии и SEO продължава да изтънява, и значението на социални медии за SEO ще се увеличава.
Социалните сигнали съчетават два много важни инструмента в онлайн пространството: SEO и сошъл медия маркетинг. Ако искате да останете на върха на търсачките и да реализирате постоянен поток от посетители към вашия сайт, вашия бизнес трябва да се адаптира към тази променяща се тенденция.
Социалните показатели засягат Класирането в Търсещите машини
Google и Bing официално признаха, че някои социални показатели действително ще бъдат в състояние да окажат влияние на класирането. По същество те признаха, че са налице някои фактори в социалните мрежи, които ще повлияят на способността на вашия сайт да се класира наред с останалите фактори в алгоритмите (като например използването на ключови думи, беклинкове и т.н. и т.н.).
Това означава на практика, че всеки бизнес трябва да започне да работи в основните социални канали (Twitter, StumbleUpon, Delicious, Tumbl, Facebook, и т.н. и т.н.) като часто от цялостното си присъствие в интернет .
Търсачките разглеждат "популярността" на сайта като фактор за класиране. От значение е не само броят на социалните споделяния, но и цялостната активност на споделящият профил, както и броят на неговите взаимодействия /приятели, последователи и т.н./
Специално за тази цел на потребителите на форума предлагам услугата СЕО Социални сигнали
Срок за изпълнение - 10 дни
Цена - $16
2 ревю-копия с 50% отстъпка
Само за англоезични сайтове! (Акаунтите са профилирани към тях)
Препоръчително комбиниране с iNFINITY
Цена - $16
2 ревю-копия с 50% отстъпка
Само за англоезични сайтове! (Акаунтите са профилирани към тях)
Препоръчително комбиниране с iNFINITY