coolice
Owner
Те Скайпа май и така и така ще издухат супата Вайбъра доста набира скорост
Помня и дира как ме загубиха като клиент помня и арената как я приключих - Трябва да си много уникален та да исакш да ти се плаща за регистрация от друга страна фирмите си викат стига толкова аванта и така и така не лапаме нищо а поддържаме сървъри и тн. дайте да го праснеме платено и какво изкараме това и без това иначе файда няма и тн.
Дето се вика въпрос на гледна точка и фирмена политика.
мдам фирмена политика и мен дира ме загуби някога с мейл дето поискаха 20 лв на година ... тогава 20 лв бяха много пари... преди кажи речи 14 години (а хората си спомнят и още го дават за пример)
а за ваибъра ме уцели в слабото място аз много го хейтвам
само че на вайбъра първо че му куца енкрипшъна на скайп уж е по добър* ( уж защото е клоусд сорс ама твърдят че ползват аес 256)
второ никога не бих си качил апп на който в праивъси полиси им пише това това вече е много голям биг брадър... даже скайп на "лошия" M$ не го прави....
viber.com/privacypolicy.html - точка едно съвсем в началото
When you install the Viber App and register on the Site, you will be asked to provide us with your phone number and to allow us access to your mobile device's address book (collectively, "Personal Information"). A copy of the phone numbers and names in your address book (but not emails, notes or any other personal information in your address book) will be stored on our servers
всеки път като качиш нови номера стартираш ваибър ги синква с техния сървър... уж заради приятелитие който го ползват ама
Viber may interact with your phone’s SMS inbox, placing incoming messages in your inbox or reading the contents of the activation SMS sent to you by Viber. WE WILL NOT ACCESS THE CONTENTS OF ANY OTHER SMS.
дали? - въпроса че имат аксес и до това... а не им е нужен текста на смса може за верификация може да си го въведеш ръчно а не да им даваш аксес и то това...
Viber also maintains a Call Detail Record (CDR - see http://en.wikipedia.org/wiki/Call_detail_record) for each call conducted on the system. These are industry standard records used by all phone companies. We maintain this information in order to better understand network behavior and trends (numbers of calls made by users, typical destinations, call lengths, network type, etc.), detect potential outages and technical issues (this helps us notice things like a drop in call volume in a certain geography, a shift in call length, a change in typical networks, etc.) and for public safety reasons. All log analysis is done in an anonymous, aggregate, non-personally identifiable manner. We may look into a specific Call Detail Record in response to a customer support request. We maintain CDRs for a period of no more than 30 months.
по принцип да това е стандартна практика на всяка телефонна компания ама VOIP софтуерите не го правят.... даже скайп не го правят...( разбира се за скайп не може да сме сигурни заради клоусд сорса но вайбър си го казват че го правят...) но има опън сорс voip клинети който могат да се криптират със zphone ... като са любопитни да питат интернет доставчика какви ипта са се връзвали... ако могат защото някоя от страните може да ползва някакъв безплатен нет от някой мол
хората не четът а MS изглеждат добра компания зачитаща праивъсито на хората спрямо вайбър...
Последно редактирано от модератор: