От: кое е нан-важно?
Ако говориме за трафик/конверсия ето ги и мойте съвети по въпроса, мисля че трафика е еднакво важен колкото е самата конверсия на самия сайт.
1. Селс Копи - Sales Copy (Sales Letter) - това е най-важното според мен. Трябва да накараш посетителя да разбере какво купува, какво ще спечели от продажбата и най-важното че купува от правилното място. Добре написаното Копи не само вдига успеваемостта на сайта, като аффилиейт сайт, но и му дава доста голямо предимство пред останалите в нишата - все пак всеки преди да купи чете и се добира до някаква информация за продукта.
2. Дизайн - много важно също. Не е толкова лесно да накаваш някой да купи от страница с аматьорски направен тамплейт или скин. Добрата подредба на менюто, през което той навигира (потребителя), както и добре структорираните елементи дават много голяма сила за по-добрата конверсия.
3. Лесно и кратко процедиране до стигане до ордера. Колкото по малко мотаете посетителя, толкова по-бързо ще се стиген до ордера. Хубаво е всичко да е на 3 клика от самата поръчка - това работи безотказно. Не взимаме под внимание случайте в които сайта представлява ревю (с кратки ревюта).
Това са основните 3 елемента които ги споменах са това - лично мнение. На там има и разбивки - като например в Селс Копито има - силни тайтъли, подтайтъли, тестимониуси, продуктови картинки, бенефици, бонуси и т.н
При дизайна и сами мойе да се досетите - от лесната навигация на сайт до палитрата от цветове подходяща за определения продукт, ниша, алдитория. За процесването на ордера - стигането до поръчката е същото - и тук могат да се включат част от другите елементи споменатаи горе: подсилване с "затварящи" фрази и изречения, както и дизайнерски изцепки от сорта на тикчета, с които да се селектира количеството.
Успехи и давайте и свойте мнения по въпроса. Ако има още нещо, може да съм изпуснал - но основните май съм ги споменал.