Blinky
Owner
Със сегашният по-ускорен упгрейт, много хора намират техните сайтове с не толкова добър или висок Google PR, както са били преди в добрите стари времена, лед поредният упгрейт на Google.
И така, сайтовете, които губят техните PR-гове се опитват да намерят някакви отговори, като защо е паднал. Докато се опитваме да разберем сложността на как този индивидуален удрящ упгрейт на а;горитамът на търсачката, има някои приети стартови точки, които ако спазиш всичките за сайта си, ще "оцелееш" след всеки такъв упгрейт.
* Правилно наименование на структурата.
* Именувай заглавията на заглавието на страницата с твойте ключови думи, ако е възможно.
* Винаги имай sitemap - карта на сайта.
* Винаги прибавиай robots.txt файл.
* Ако използвате пре-насочване, бъдете сигурни, че е на сервара, а не на Мета презареждан таг.
* Не използвайте скрит текст по сайта си.
* Бъдете сигорни, че вашата ключова дума/фраза е в H1( заглавие в текста) таговете.
* Не се оптимизирайте за повече от 5 думи на станица.
* Използвайте текст линкове ако е възможно.
* В всяка картинка на продукта използвайте alt tag (алтернативен таг)
* Използвайте тирета("-"), не подтирета("_") когато именувате страница.
* Бъдете сигурни че вашият сайт няма грешна водеща страница.
* Създайте Google Sitemap и я поставете върху сайта( това е типично съдиране за sitemap-а).
* Разтоварете всеки js и css код.
* Не забравиайте за Мета таговете.
Бъдете сигурни, че следвате всички тези прости насоки и няма да е нужно да се притеснявате при следващият упгрейт на Google - вашият сайт няма да бъде "удрян" от всякякви филти, които проверяват за спам, скрит текст, или нещо, което прилича на маскировка.
-------------------------------------------------------------------------------
Search Engine Optimization Section
И така, сайтовете, които губят техните PR-гове се опитват да намерят някакви отговори, като защо е паднал. Докато се опитваме да разберем сложността на как този индивидуален удрящ упгрейт на а;горитамът на търсачката, има някои приети стартови точки, които ако спазиш всичките за сайта си, ще "оцелееш" след всеки такъв упгрейт.
* Правилно наименование на структурата.
* Именувай заглавията на заглавието на страницата с твойте ключови думи, ако е възможно.
* Винаги имай sitemap - карта на сайта.
* Винаги прибавиай robots.txt файл.
* Ако използвате пре-насочване, бъдете сигурни, че е на сервара, а не на Мета презареждан таг.
* Не използвайте скрит текст по сайта си.
* Бъдете сигорни, че вашата ключова дума/фраза е в H1( заглавие в текста) таговете.
* Не се оптимизирайте за повече от 5 думи на станица.
* Използвайте текст линкове ако е възможно.
* В всяка картинка на продукта използвайте alt tag (алтернативен таг)
* Използвайте тирета("-"), не подтирета("_") когато именувате страница.
* Бъдете сигурни че вашият сайт няма грешна водеща страница.
* Създайте Google Sitemap и я поставете върху сайта( това е типично съдиране за sitemap-а).
* Разтоварете всеки js и css код.
* Не забравиайте за Мета таговете.
Бъдете сигурни, че следвате всички тези прости насоки и няма да е нужно да се притеснявате при следващият упгрейт на Google - вашият сайт няма да бъде "удрян" от всякякви филти, които проверяват за спам, скрит текст, или нещо, което прилича на маскировка.
-------------------------------------------------------------------------------
Search Engine Optimization Section