bgobqva.com
Member
Влизаме в сайта за обяви и натискаме „Добави обява“. Първа стъпка е заглавието!
След това прочитате още веднъж текста, за да се уверите, че всичко е точно и публикувате обявата. Вашата обява се изпраща на администратора и веднага щом го проверят и всичко е наред, тя се появява на сайта.
1. Заглавие – кратко и конкретно: Заглавието няма веднага да продаде стоката Ви, но то трябва да заинтригува потенциалния купувач, за да може от множеството обяви клиентът да избере точно Вашата. Най-лесният начин да постигнете това е с кратко и точно заглавие, още по-добре е да добавите накрая - „В отлично състояние“ или нещо подобно. |
2. Категория: Избор на правилна категория, точната подкатегория и допълнителните опции при избора й. |
3. Цена: Позаинтересувайте се за точната цена на продукта, вземете предвид състоянието му и определете справедлива и привлекателна цена. Ако не сте сигурни, просто я маркирайте като цена „По Договаряне”. |
4. Описание: - Емоционално описание: Описанието задължително трябва да е емоционално. Емоциите продават. Опишете историята, която Ви свързва със стоката: как сте се сдобили с нея или нещо подобно. Опитайте се да споменете някакви подробности. Избройте допълнителни характеристики, при това със свои думи. -Причина за продажбата: Моля Ви не пишете, че стоката се е счупила или искате да се отървете от ненужен боклук. Напишете адекватна причина. Например, че вече не Ви трябва, че сте купили по-нов модел или че са Ви го подарили, а Вие нямате нужда от него и т.н. - Сравнете с ново: Трябва да сравните стоката, която предлагате с това, което в момента се предлага на пазара, и по-точно с новите модели. Задължително напишете разликата в цената, която спестява купувачът. Също така напишете пълното име на модела, за да могат хората, ако търсят по това име, да намерят обявата. След това пишете, че новата стока струва 1000 лева, и те ще спестят 500. - Бонус: Посочете бонус към продукта, който продавате. Бонусът може и да не е свързан със стоката, която предлагате, но ще бъде допълнителен стимул купувачът да купи продукта точно от Вас. -Шрифт: изберете правилния за вас и удебелете или уголемете части от текста, на които искате да акцентирате. -Добавете Видео: изберете видео представящо продукта (от сайтове vbox7 или youtube), копирайте embel кода и го поставете в обявата ви ( чрез бутона </> ). - Призив към действие: Напишете, че за да купят стоката, трябва да се свържат с Вас по телефона или да Ви пишат лично съобщение. Разбира се, всеки ще разбере как да се свърже са Вас, но това по-скоро действа на психологическо равнище. И още един важен момент. Когато си уговаряте среща за покупка на стоката, то уговаряйте всички срещи за едно и също време, за да видят хората, че не само те се интересуват от стоката, а имат и конкуренция. Извикайте всички по едно и също време, така те ще имат допълнителна мотивация да купят продукта, който предлагате. |
5. Снимки: Снимките могат да бъдат професионални, от сайта на производителя или Ваши любителски снимки. По-добре е да използвате втория вариант и да направите свои снимки, тъй като това предизвиква повече доверие към Вас като продавач. |
6. Контати: Попълнете - еmail адрес, име за контакт и телефон. Липсата на едно от тези, предизвиква недоверие в купувача. |