Последният път, когато написах текст, продадох продукт. Често ми се случва. Всъщност – случва се винаги. И винаги текстът е само един, а продажбите и продуктите – повече. Интересно е, когато броят на продажбите е по-голям от броя на думите в текста. А понякога думите са много. Но така работят продаващите текстове.
Последният път, когато написах текст, не продавах мой продукт. Всъщност – основно продавам за клиенти. Те идват, един по един. И винаги следващият клиент е най-важния. Срещаме се, той дава продукта, аз създавам текста и започваме да продаваме. Няма статии, няма левчета за брой думички. Има точните думи, насочени към конкретно (купуващо) действие на читателя. Но така работи продаващият копирайтър.
Последният път, когато написах текст, продадох продукт. Продаването не е работа за всеки, но някои сме професионалисти. От тези, на които им плащат, за да си свършат професионално работата. На мен ми плащат, за да пиша продаващи текстове. И ми доплащат, когато са доволни. Винаги доволният клиент води следващия. А той си носи новия продукт, за да го продаваме. И винаги следващият клиент е най-важен и трябва да стане най-доволен. Така трябва да работи продаващият копирайтър.
Готов съм за следващия последен път. А Вие имате ли нещо за продаване?
Последният път, когато написах текст, не продавах мой продукт. Всъщност – основно продавам за клиенти. Те идват, един по един. И винаги следващият клиент е най-важния. Срещаме се, той дава продукта, аз създавам текста и започваме да продаваме. Няма статии, няма левчета за брой думички. Има точните думи, насочени към конкретно (купуващо) действие на читателя. Но така работи продаващият копирайтър.
Последният път, когато написах текст, продадох продукт. Продаването не е работа за всеки, но някои сме професионалисти. От тези, на които им плащат, за да си свършат професионално работата. На мен ми плащат, за да пиша продаващи текстове. И ми доплащат, когато са доволни. Винаги доволният клиент води следващия. А той си носи новия продукт, за да го продаваме. И винаги следващият клиент е най-важен и трябва да стане най-доволен. Така трябва да работи продаващият копирайтър.
Готов съм за следващия последен път. А Вие имате ли нещо за продаване?