Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Здравейте,

За тези дето не са запознати малко пред-история. Октомври/Ноември 2015 си регистрирах фирма, с банкови сметки фирмени, адрес фирмен на офис, фирмен телефонен номер и всичко останало като за фирма. Клиентите ми не се занимават с банкови трансфери и предпочитат да плащат по ПейПал. Около половин месец верифицирах фирмен ПейПал, като им дадоха всички възможни документи - от копие на учредителен акт (от Търгоски регистър) до личната ми карта. През това време говорих поне 4 пъти с ПейПал Ирландия по телефона, 2 за да ми оправят валутата на дебитните карти, 1 защото ме оставиха да си вържа Банков акаунт, после се оказа, че не мога да го ползвам, и 1 защото нещо не бяха догледали документите. Всичко беше точно.
Получих плащания от около 10 клиента в Долари и Британски паунди. Една част от парите ги държаха 21 дена и тоз период мина. На всички клиенти издадох детайлни фактури с точно описание какво им продавам, на кого го продавам и за какво през системата на ПейПал (само че, на мен ми се струва че на нея и липсват някои реквизити та си издавам и отделно мои фактури за пред НАП). Имам също и регистрационна форма на моя сайт, където засичам данните на всеки клиент включително IP-то му (пак заради ЕС и НАП). Тъй бизнеса си върви, клиентите плащат, аз успях да изтегля около $370 долара, още не са ми дошли в банковата сметка, ама поне ги пише от страна на ПейПал - Completed. Пропуска идиотски начин по който ПейПал изписва на трансфера моето име, а не това на фирмата ми, при положение че дебитните карти и акаунта са изцяло фирмени. Имах събрани още около 400 и нещо паунда (освен доларите). Изчаквах да се съберат малко пари, понеже ПейПал има за всяко теглене комисионна.
И така, вчера сутринта получавам Емайл от ПейПал, че ми били линкнали акаунта към някакъв руски имейл (mail.ru или нещо такова). Звъня по телефона, викам "Как може да линкнете фирмения ми акаунт към някакъв непознат Email и с какви документи, при положение че фирмените ми документи никога не са ползвани и са чисто нови, а личната ми карта и книжка са сменяни тази година поради изтичане на валидност)". Оназ ми каза, че до 24 часа щели да видят нещо си. Аз рефънднах една част от клиентите, понеже с лимитиран акаунт как да им доставя услугите или да платя данъци на НАП (впрочем интересен въпрос, ако ПейПал ни ограбят парите, а ние сме издали фактура на клиента и доставили услугите, за които е платил, реално дължим данъци на държавата, обаче ПейПал решава и си присвоява парите, какво правим??!)
Влизам си аз пак в ПейПал акаунта пише нещо от сорта на "Получихме оплаквания от някои ваши клиенти, че не сте доставили тва дето продавате (услуги) или че те са много недоволни)". Да ама тез 10 човека дето платиха бяха от fiverr до един и си поръчваха там Гиговете поне половин година редовно. Аз нали им събирам данните за НАП и ЕС, взех телефона и се обадих на всичките 10 човека (да гигантска сметка за телефон) и питах дали някои не се е оплакал. Иии оо изненада:
1. Всичките 10 клиента са с лимитирани от ПейПал акаунти и им искат лични карти, доказателства за адрес и прочие. Дори тези дето са с напълно верифицирани акаунти и никога не са имали проблем с ПейПал
2. Никои от клиентите не заяви, че има оплаквания. Аз ги помолих да декларират, че нямат оплаквания и в писмена форма като официален емайл.

Говорих пак с ПейПал, заплашвах ги, обеснявах им, че трябва да плащам данъци върху тез пари и че искам да разбера как точно са ме "линкнали" и с какви документи са го направили. Дори на фейсбука им писах. Доказателства за линкване никои не даде. Не пожелаха да кажат и как ще се оправят нещата, ако уж "линкнатия" акаунт не е мой. Вчера един от клиентите ми говорил с тях по телефона и му обяснили, че той бил лимитиран автоматично от техния бот по някакви неизвестни причини.
Вечерта пък от ПейПал твърдяха, че клиентите ми били с лимитирани акаунти по други причини, и нямало нищо общо с това дето се гаврят с мен и бизнес акаунта ми. Само дето всички клиенти са лимитирани почти веднага след като е лимитиран моят акаунт.
Става и по забавно, личния ми акаунт и този на жена ми са си в перфектно състояние, нито са лимитирани, нито са спирани, нито имат някакви проблеми.
Четох за 1-2 подобни случая в Интернет, единия ако не се лъжа е на някакъв Англичанин, дето като им звънял всеки път го лъжели, че ще му оправят акаунта до 24 часа и все нищо не правели.
Питах над 10 пъти какво правим, ако уж линкнатия акаунт не е мой и отделно как така имам над 1 месец ПейПал, получавам плащания, говоря с ПейПал редовно, имам и кореспонденция по Емайл, та как така никой не го е линкнал досега, ами като се събра по сериозно количество британски паунди се сетиха, да го линкнат. Казах също, че съм говорил с клиентите един по един и не разбирам, всеки път като вляза в акаунта си ми пише, че не съм доставил на клиентите, а нямам нито отворени диспути, нито кейсове, нито пък клиентите ми (които не са нови клиенти) се оплакват.
Личното ми мнение, че всичко е една голяма лъжа, от измисленото линкване, което чисто документално няма как да стане, до това, че имало недоволни клиенти. Още по - голяма мизерия е, че ПейПал действат по аругантно и нагло дори от Български мутри. Докато в България могат да дойдат и да ти кажат "Продавай бизнеса, или ще те запалим/пребием/прочие" и ти продаваш (при желание) без да се ебават с клиентите ти. От ПейПал са издигнали гаврата на ново ниво, лимитират ти фирмен ПейПал без явна причина, лъжат те съвсем явно, не подплътяват с нищо твърденията си и отгоре на всичко съсипват репутацията пред клиентите ти. Предполагам се сещате, че сега една част от клиентите (особенно скоро платилите) мислят, че има нещо нередно с моя бизнес и затова тях ги лимитират и преследват.
Някакви идеи какво правим в тоз случай? Или просто никога повече не ползваме ПейПал. Впрочем рефънднах клиентите дето можах да рефънднах, ама някой от тях още се опитват да си отлимитират акаунта. Моят фирмен акаунт от своя страна е с всички документи пратени, обаче те отново ми искат лична карта, същата която пратих преди 15 дена. Питах също и защо ако ПейПал вярва, че акаунта ми е линкнат, не вземат те да се оправят с другия акаунт, колектори или съд, квото искат да правят, все пак другия акаунт не е мой категорично, как мога аз да му оправя бакиите. Отговор не получих.
Чудя се две неща:
1. Фирмата ми е ЕООД. Аз и фирмата ми сме две отделни юридически лица. Моят акаунт личния не е лимитиран. Фирмения ми на чисто новата ми фирма, обаче е. Законно ли е ПейПал да линкват и прочие неща фирмения ми акаунт, и то не към личния ми акаунт, ами към някакви руски или подобни?
2. След като съм издал фактури спрямо закона и дължа на държавата данъци за тези пари, ПейПал имат ли право да ми държат парите, без да могат да докажат че с нещо съм нарушил техните общи условия?
3. Чудя се, дали да не взема да съдя ПейПал в България, за да видя как тези помияри ще дойдат тука и как точно смятат да докажат, че фирмата ми регистрирана преди 1 месец в Търговския регистър на един месец е била линкната и с какво е линкната? Може би с друга фирма със същите документи?! Да не говорим, за това, че е абсолютно невъзможно да докажат, че клиент е имал оплаквания, понеже както казах с тези клиенти работя от над половин година редовно.

Та какво мислите?
Пак да кажа, персоналния ми ПейПал си е ОК, няма лимити, няма забрани, нищо му няма, даже вчера си платих с него в един сайт.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Току що влязох и видях че и към личния ми акаунт към който никога не е имало карта е линкната някаква карта и към нея на две транзакции е източен почти целия ми баланс. Освен това има някакви странни преводи към мен на стойност 2 долара, койито обаче пейпал е задържал като необичайна активност. Направо ще полудея. КАкви са тези чудесии??? КЪде да звъня или пиша и да се разправям!

Отделно пошата ми на същата дата е получила около 300 писма от сайтове за продажба на виагра??? Такава не съм поръчвал!

Има две писма от пейпал в които ми пише че съм добавил карта и трябва да въведа четирицифрения код.
 
От: От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Току що влязох и видях че и към личния ми акаунт към който никога не е имало карта е линкната някаква карта и към нея на две транзакции е източен почти целия ми баланс. Освен това има някакви странни преводи към мен на стойност 2 долара, койито обаче пейпал е задържал като необичайна активност. Направо ще полудея. КАкви са тези чудесии??? КЪде да звъня или пиша и да се разправям!

Отделно пошата ми на същата дата е получила около 300 писма от сайтове за продажба на виагра???
Даваш Help -> Call Us
Там ти се генерира един код (записваш си го), после звъниш на телефона в Ирландия, там чакаш над 10 минути някои испански или друг долнопробен мангал, да ти дигне и да ти каже с развален акцент, че трябва да чакаш 24 часа. Ако ти дигне пък Англичанка тя ще е толкова некадърна, че акаунта ти ще след нейното "решение на проблема" или ще те лимитират пернаментно, или ще ти искат един тон документи.
Ако нямаш особенно много пари в акаунта, зарежи го и си направи нов. Понеже ПейПал са тотални идиоти и си правят квото искат, дали трансакциите са твой или не, тях не ги интересува. Дали имаш документи, или не, пак няма значение. Те решават, че на акаунта ти му има нещо и тва, а дали могат да го докажат е друг въпрос. Питай ги кат са станали тез мизерии по акаунта ти от какво IP е влизано, макар че се съмнявам да помогне.

А тва с виаграта е ясно. Някой ти е откраднал пейпал-а,и ти е флуднал акаунта, за да не видиш ВАЖНИТЕ писма, и да почистиш спама. Тва е изтъркан номер и се прави често от мизерниците. Само че в твоя случай, вместо директна бомба, са те спамнали с виагра.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

ПП винаги са били мизерници и когато има възможност трябва да се бяга от тях...
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

ПП винаги са били мизерници и когато има възможност трябва да се бяга от тях...
То тва е ясно, ама клиентите се чувстват сигурно с "ПейПал". Проблемът е, че този път мизерията им надвърли всякакви граници и то на фирмения ми акаунт. Те направо го карат като едно време с доносите, съседа ти не те харесва, отива и прави донос срещу теб "Апък Петър говори против партията и се е постригал късо" и айде Петър на другия ден в Белене и там по затворите. Дали има доказателства и вина, няма значение. ПейПал-а и те така, във всичките разговори питам аз, как може да има дублиране с фирмата ми на един месец и ако найстина има такова, защо ПейПал чака един месец, за да ме лимитира. Питам аз още от къде имате данни, че клиентите са недоволни и не им доставям услугите, след като съм издал фактури и имам писмено заявено от клиентите, че те са доволни. Глас в пустиня.
Да ги иба тъпия ПейПал, чакат те да събереш малко пари, та да те лимитират по някаква измислена причина. Пак да кажа, личния ми ПейПал продължава да си е ОК, никъде не е линкнат, мога да си правя всичко с него, с фирмения обаче нищо не мога да направя. Отгоре на всичко за кво им са документите ми пак, като един път вече съм ги правил и са 100% легитимни.
Пълна анархия, дали мога да ги осъдя, барем да ми платят вредите дето нанесоха на бизнеса ми, 100% съм сигурен, че тез глупости дето ги твърдят като причина за лимитирането нямат никаква възможност да ги докажат в съда!
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Как събираш данни от всичките ти 10 клиента който са от файвър, като там всичко минава през тях и единствения мейл от който идват парите е на самия файвър? Иначе за другите неща от към пейпал са си напълно нормални и всеки който работи с тях трябва да е наясно, че все в един момент това ще се случи. Аз съм брал много ядове с тях. Трудно е, но не невъзможно. Започваш да четеш ТОС, хелп-а и каквото друго намериш. Звъниш на операторите и задаваш насочващи въпроси за да получиш отговорите който искаш. Записваш си кога и с кой си говорил и какво са ти казали. Ако не получиш желаните отговори затваряш и пробваш пак. Нов оператор, нов късмет. Като ги хванеш в крачка започваш да им обясняваш с конкретни доводи и цитираш конкретни точки от техните условия. Трябва да изглежда така сякаш си много навътре в нещата. Те самите много често заобикалят собствените си правила и то точно за това, защото никой ги е чел и номера минава. Мейли изобщо не пращай, повече ще се забатачиш. Накрая ако продължат твърдоглаво да си държат на своето въпреки, че си ги оборил с техните правила спокойно им казваш, че ако не ти съдействат ще прехвърлиш въпроса на адвоката си.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Как събираш данни от всичките ти 10 клиента който са от файвър, като там всичко минава през тях и единствения мейл от който идват парите е на самия файвър? Иначе за другите неща от към пейпал са си напълно нормални и всеки който работи с тях трябва да е наясно, че все в един момент това ще се случи. Аз съм брал много ядове с тях. Трудно е, но не невъзможно. Започваш да четеш ТОС, хелп-а и каквото друго намериш. Звъниш на операторите и задаваш насочващи въпроси за да получиш отговорите който искаш. Записваш си кога и с кой си говорил и какво са ти казали. Ако не получиш желаните отговори затваряш и пробваш пак. Нов оператор, нов късмет. Като ги хванеш в крачка започваш да им обясняваш с конкретни доводи и цитираш конкретни точки от техните условия. Трябва да изглежда така сякаш си много навътре в нещата. Те самите много често заобикалят собствените си правила и то точно за това, защото никой ги е чел и номера минава. Мейли изобщо не пращай, повече ще се забатачиш. Накрая ако продължат твърдоглаво да си държат на своето въпреки, че си ги оборил с техните правила спокойно им казваш, че ако не ти съдействат ще прехвърлиш въпроса на адвоката си.
Във Фивър има опция да си пишеш с клиента. Обаче от както казах на клиентите да ми плащат директно на Пейпал ги карам да попълват кратка регистрационна форма на моя сайт с данните им. Понеже все пак аз им пускам фактури, като бяха през Фивър, Фивъра си им пускаше.
В моят случай вече ги заплашвах с адвокати и със съд, и не помага. Отгоре на всичко около 2/3 от клиентите ми си върнаха ПейПал акаунтите към нормалното състояние, останалите 2-3 човека още се разправят с ГейПал.
Аз в моя случай, досега доказателство, че съм направил нещо нередно или че имат някакъв документ/и или оплакване срещу мен не съм видял. Продължават да твърдят как ме били линкнали към някакъв руски мейл, и как трябвало да оправя онзи акаунт.
Аз им обеснявам, че никога досега не съм предоставял документи на ПейПал, че да могат дори и да искат да ме линкнат доказано към друг акаунт, също и че ако взема на някой данните от ТР мога да му направя и 5 ПейПал-а, особенно ако са от типа "Иван Тодоров", адрес: фалшив, телефон: фалшив, мейл: mail.ru (свободен), карта: предплатена (от сорта на Виса Ванила). Четах аз вчера, и по таз схема хората си правят фалшиви и стелт акаунти, колкот си искаш. Да не говорим как руснаците точат Bill Me Later на американците.
В моят случай, аз поставям два въпроса пред ПейПал и никой от помиярите не дава отговор:
1. Имат ли те недоволни от мен клиенти реално, или са си го измислили да има нещо за лимитацията
2. Ако съм линкнат към друг акаут, как така персоналния ми акаунт не е линкнат, а само този, който е фирмен. И ако найстина имат някакви основания, защо не покажат какви документи им е показал онзи с другия акаунт, защото аз съм на мнение, че документите на фирмата и мойте лични ги имам само аз при мен. Да не говорим, че първите ми плащания им правиха 21 дена задържане, значи акаунта е поне на 1 месец, като го ползвам само от офиса винаги, на един и същи лаптоп, купен за счетоводството на фирмата. Как така през този един месец никои не се намери да линкне акаунта, въпреки че от ПейПал го гледаха поне 3 пъти за документите и за разни дребни промени по него?!
Накратко ПейПал за сега продължават като папагали: ние те линкнахме, имаш неговолни клиенти, и помеждо другото - свързан си с много акаунти дето имат проблеми (как няма като всичките десет клиента ги лимитира бот-а им веднага след моя акаунт).
Тъй кат гледам ще си направя 10 стелт акаунта и ще си плащам 14.5% данъци върху тях, поне там загубите ще са по - малки ако има такива. Аз си направих напълно легитимен ПейПал и пропилях един месец да го верифицирам и нагласям, и да говоря с тях, накрая си измислиха нещо, само и само да ми приберат 400 и няколко паунда.
Аз не разбирам защо ЕС се занимава с всичко друго, като санкции на Микрософт и прочие, но не вземи да принуди ПейПал найстина да работи с клиентите и потребителите си, а не само да си измисля разни глупости и да бяга от отговорност с парите на хората.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Шантава работа. И аз имам връзка с фивър, но досега такова нещо не ми се е случвало ...
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Шантава работа. И аз имам връзка с фивър, но досега такова нещо не ми се е случвало ...
Не ве брат, аз казвам че докато работех през Фивър всичко беше ОК. От над 200 гига, имах само един проблемен за $5 и те хората си казаха, че проблема не бил при мен. Докато работех с Фивъра всичко беше песен, само че комисионната им е голяма.
Затова си направих фирма и ПейПал. Обаче тез педерасти от ГейПал изчакаха да събера 400 и косур паунда и ми лимитираха акаунта, уж недоволни клиенти, уж линкнат някъде, ама от цялата кореспонденция с тях, не съм видял никакво дори косвено доказателство за това, което твърдят. Да не говорим, че за 1 месец над 4-5 пъти звънях, да ми оправят дебитни карти, документи и банкови акаунти от ПейПал и всеки път акаунт специалист ми гледаше акаунта, и не откриха една нередност. Сега точно като събрах малко пари се сетиха, че трябва да го лимитират. Тез 10 човека дето платиха през ПейПал си поръчваха гигове при мен редовно и общо взето се имам с тях, кореспондираме си по скайп и се доразбираме какво точно искат и как да се направи. С всеки един от тях говорих по - отделно, и всички казаха че ПейПал ги е лимитирал в един и същи ден, точно след моя акаунт и че никой от тях не се е оплаквал. Извода, ПейПал са смърди на говна от всякъде, аз вече няколко пъти им казах, като имат проблем да покажат някакъв документ, оплакване, нещо, върху което да се опрат за действията си.
Последния педал от ПейПал твърдеше, че може да не съм помнел кво съм правил (Сигурно имам раздвоение на личността или в предишния ми живот съм имал фирмен пейпал)
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Тези са толкова долни, че нямам думи за тях. Аз със тях повече нмма да работя. Ако аз затворя телефона на клиент едва ли той ще ми звънне пак. Смърдят от всякъде. Никой да не държи повече от сума за която не му пука в пейпала си. По добе ги дайте на някой клошар отколкото на тезии гнусари! За мен всичко е инсценировка от тяхна страна.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Тези са толкова долни, че нямам думи за тях. Аз със тях повече нмма да работя. Ако аз затворя телефона на клиент едва ли той ще ми звънне пак. Смърдят от всякъде. Никой да не държи повече от сума за която не му пука в пейпала си. По добе ги дайте на някой клошар отколкото на тезии гнусари! За мен всичко е инсценировка от тяхна страна.
На бас, че си със Уин от замундата?
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

На мен също ми лимитнаха акаунта. Плащания получавам, но ми ги изплащат след 180 дни директно към банк акаунта. Нямам право да разполагам с парите до 180 ден. Това се стигна след куп документи които им изпращаш по факса и разговори. Причина: Преценка на Пейпал.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Цялата тази история е толкова нелепа, че нямам думи...

Като бизнес потребител (акаунт) с Пейпал от над 7 години - за първи път чувам такава идиотщина!
Отделно не можах да разбера за какво линкване говорите?!?!
Добавили са ви някак си нов имейл (руския) - вие го виждате това, може да се логнете в акаунта си...не може ли да изтриете този имейл от профила си?
Очевидно е, че пейпал акаунта ви е хакнат...как си представяте Пейпал ей така добавят някакви имейли...
А за да си добавиш нов имейл в бизнес акаунта не ти трябва търговски регистър и въобще може да си сложите имейл без никаква връзка с фирмата, въпрос на вкус! Просто трябва да имаш достъп до акаунта.
После пишете, че акаунта ви е линкнат към друг акаунт.......акаунта в Пейпал (бизнес) се линква към вас като физическо лице (верифицира се), и се добавят фирмените данни... Водещ сте вие като физ.лице. Ако имате 10 фирми, но само вие сте си управител - няма да можете да направите 10 бизнес акаунта. На физическо лице може 1 личен, 1 бизнес, това е.
Добавянето на допълнителен имейл - не е линкване, ако за това говорите.

Говорите за 10 клиента от fiverr, които са ви платили $370 и 400 паунда, при цена на гиг $5, да има и екстри, се получава общо около $1000 или на клиент по $100...

Събирали сте били данни на клиентите и сте издавал фактури...Fiverr на вас ви се явява риселър, и може да имате и 1000 клиента там, вие издавате 1 фактура само към fiverr, вие дефакто нямате данните на нито един клиент, виждате само ника на клиента във fiverr...освен ако плащанията ви минават извън fiverr, тогава е друга история, но защо ще споменавате тогава fiverr-a... Сега прочетох, че сте решил да приемате плащания извън fiverr...сам сте се уверили че си плащате за тарикатлъка...Защото ако има много недоволни и т.н - всичко се решава във fiverr, Пейпал няма отношение...
Приемайки директно плащания - не може да не помислите, че повечето клиенти във fiverr-а са малко дребни тарикатчета, които винаги гледат да не си платят макар и мизерните $5 за гиг, а правят диспути във fiverr. Приемайки директно плащане от тях в пейпал, направо сте се закопал...
От опит ви казвам, ако при плащане, не сте изключил опцията да се получава адреса на клиента - после при диспут, макар предлагайки 'intangibles goods', т.е услуги, вие не може да докажете по никакъв начин че сте ги предоставили...защото имайки адрес на клиента, Пейпал ви искат tracking номер.. параграф 22...

Пишете за някакво "оправяне на валутите на дебитните карти"... валутата на картите не се 'оправя' от Пейпал, а от банката издател - ако ви е издадена карта в левове примерно, то ако искате да изтеглите $500, то ще постъпят 497.50 в банковата ви сметка, вързана към картата, банката ще превалутира доларите в левове и ще си получите около 900 лв зависи от дневния курс и от това дали ви взима такса 1%.
Като се добавя карта в Пейпал, за да може да теглите тях ги интересува да е Виза, никъде не се избира в каква валута...

Самият факт, че на нов акаунт имате плащания, теглите парите много скоро, давате рефънди масово...не ще ви лимитират акаунта ами...

И мога да пиша още много, но няма смисъл - или вие сте прекалено афектиран и се изразявате неправилно, или са ви лимитирали акаунта, знаейки много добре за какво и сега се нервирате по форумите как ще съдите Пейпал ...в България!
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Цялата тази история е толкова нелепа, че нямам думи...

Като бизнес потребител (акаунт) с Пейпал от над 7 години - за първи път чувам такава идиотщина!
Отделно не можах да разбера за какво линкване говорите?!?!
Добавили са ви някак си нов имейл (руския) - вие го виждате това, може да се логнете в акаунта си...не може ли да изтриете този имейл от профила си?
Очевидно е, че пейпал акаунта ви е хакнат...как си представяте Пейпал ей така добавят някакви имейли...
А за да си добавиш нов имейл в бизнес акаунта не ти трябва търговски регистър и въобще може да си сложите имейл без никаква връзка с фирмата, въпрос на вкус! Просто трябва да имаш достъп до акаунта.
После пишете, че акаунта ви е линкнат към друг акаунт.......акаунта в Пейпал (бизнес) се линква към вас като физическо лице (верифицира се), и се добавят фирмените данни... Водещ сте вие като физ.лице. Ако имате 10 фирми, но само вие сте си управител - няма да можете да направите 10 бизнес акаунта. На физическо лице може 1 личен, 1 бизнес, това е.
Добавянето на допълнителен имейл - не е линкване, ако за това говорите.

Говорите за 10 клиента от fiverr, които са ви платили $370 и 400 паунда, при цена на гиг $5, да има и екстри, се получава общо около $1000 или на клиент по $100...

Събирали сте били данни на клиентите и сте издавал фактури...Fiverr на вас ви се явява риселър, и може да имате и 1000 клиента там, вие издавате 1 фактура само към fiverr, вие дефакто нямате данните на нито един клиент, виждате само ника на клиента във fiverr...освен ако плащанията ви минават извън fiverr, тогава е друга история, но защо ще споменавате тогава fiverr-a... Сега прочетох, че сте решил да приемате плащания извън fiverr...сам сте се уверили че си плащате за тарикатлъка...Защото ако има много недоволни и т.н - всичко се решава във fiverr, Пейпал няма отношение...
Приемайки директно плащания - не може да не помислите, че повечето клиенти във fiverr-а са малко дребни тарикатчета, които винаги гледат да не си платят макар и мизерните $5 за гиг, а правят диспути във fiverr. Приемайки директно плащане от тях в пейпал, направо сте се закопал...
От опит ви казвам, ако при плащане, не сте изключил опцията да се получава адреса на клиента - после при диспут, макар предлагайки 'intangibles goods', т.е услуги, вие не може да докажете по никакъв начин че сте ги предоставили...защото имайки адрес на клиента, Пейпал ви искат tracking номер.. параграф 22...

Пишете за някакво "оправяне на валутите на дебитните карти"... валутата на картите не се 'оправя' от Пейпал, а от банката издател - ако ви е издадена карта в левове примерно, то ако искате да изтеглите $500, то ще постъпят 497.50 в банковата ви сметка, вързана към картата, банката ще превалутира доларите в левове и ще си получите около 900 лв зависи от дневния курс и от това дали ви взима такса 1%.
Като се добавя карта в Пейпал, за да може да теглите тях ги интересува да е Виза, никъде не се избира в каква валута...

Самият факт, че на нов акаунт имате плащания, теглите парите много скоро, давате рефънди масово...не ще ви лимитират акаунта ами...

И мога да пиша още много, но няма смисъл - или вие сте прекалено афектиран и се изразявате неправилно, или са ви лимитирали акаунта, знаейки много добре за какво и сега се нервирате по форумите как ще съдите Пейпал ...в България!
Абе момче ти може ли да четеш:
1. Първо във Фивър има специални гигове и хората ги ползват от години, и те определено не са за по $5 долара, иначе досега всички да са се разорили
2. Никой не ми е пипал ПейПал Бизнес Акаунта, Моят Акаунт е линкнат към друг акаунт, който опрделено не е мой (не е и личния ми, понеже той си е ОК) и така ГейПал твърди, че с другия акаунт имало проблем, затова лимитират ме (докато не оправя някак си чуждия акаунт), лимитираха и всичките ми клиенти. Отделно твърдят, че не съм доставял услугите си и че клиентите ми се били оплакали. Обаче няма нито един диспут или кейс, и аз понеже акаунта е нов, бях пуснал само доверени хора да плащат на него, не някакъв сулио за $5 долара, дето после ако нещо не му хареса ще си ги иска.
МНОГО СИ ПРОСТ:
Акаунта е на един месец, не е нов. За всичко има фактури, няма повече от 1 плащане през няколко дена, картите са верифицирани. Валутата на картите се сменя, иначе ГейПал те цакат с курса, но за това трябва да им се обадиш.
И парите са над 1000 лева смятах ги онзи ден, обаче ти явно толкоз разбираш и толкова ти е бизнеса. И аз имам познати с акаунти на 20 години ама баланса им обикновено е към $0 и няма кво да им вземат.
Да дадох рефънд масово като последствие, кво да правя накрая на 2015, да задържа парите, та да може от НАП да ми искат 14.5% данъци, върху тези плащания, а аз ако ПейПал се смили да получа достъп някога до тях. А от ПейПал твърдят, че трябвало да се оправи другия акаунт, не могат да покажат никакъв документ, че онзи акаунт е мой, нито да кажат какво правим ако онзи акаунт не е мой и е станала грешка?!?!
Къв тракинг номер за услуги, ти да не се дрогираш Ве?
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Типично по нашенски се почват с лични обиди :)

"Моят акаунт е линкнат към друг акаунт, който не е мой и съм лимитиран докато не оправя другия акаунт" - Ако някой от форума може да разбере какво пишете би било добре да обясни :)

Акаунт на 1 месец е нов акаунт, по стандартите на Пейпал, дори ако постоянно теглиш почти цялата сума от Пейпал, ти слагат резерв (т.е задържат ти част от парите за период от 30 дни, процента зависи но е между 10-20%). Това няма как да го знаеш, понеже бизнеса ти е много голям и не си минавал пет цифрен баланс в Пейпал...

Смешно е когато пишете нелепици...пак ви пиша - когато се теглят пари от пейпал баланса към карта - вашата банка получава сумата в долари и я превалутира служебно по техен курс купува... Ако конвертирате вътре в пейпал от долари в евро и т.н - тогава само Пейпал използва техен курс, който е доста лош...но превалутирането във Пейпал е нещо, което само новобранец би правил...

За парите ви над 1000 лв, аз съм писал към $1000 (долари), $370 и 400 паунда (към $600), прави към $970 долара.

Имал сте бил познат с акаунт Пейпал от 20 години :) Вие сериозно ли го пишете това :) Спрете да пишете смехории.

Също така ви препоръчвам да си вземете добър счетоводител, ако въобще имате фирма и т.н, нещата които пишете за НАП, данъци, пейпал и прочие са трогателно нелепи...

Няма да ви отнемам от времето, дерзайте и успех!

Абе момче ти може ли да четеш:
1. Първо във Фивър има специални гигове и хората ги ползват от години, и те определено не са за по $5 долара, иначе досега всички да са се разорили
2. Никой не ми е пипал ПейПал Бизнес Акаунта, Моят Акаунт е линкнат към друг акаунт, който опрделено не е мой (не е и личния ми, понеже той си е ОК) и така ГейПал твърди, че с другия акаунт имало проблем, затова лимитират ме (докато не оправя някак си чуждия акаунт), лимитираха и всичките ми клиенти. Отделно твърдят, че не съм доставял услугите си и че клиентите ми се били оплакали. Обаче няма нито един диспут или кейс, и аз понеже акаунта е нов, бях пуснал само доверени хора да плащат на него, не някакъв сулио за $5 долара, дето после ако нещо не му хареса ще си ги иска.
МНОГО СИ ПРОСТ:
Акаунта е на един месец, не е нов. За всичко има фактури, няма повече от 1 плащане през няколко дена, картите са верифицирани. Валутата на картите се сменя, иначе ГейПал те цакат с курса, но за това трябва да им се обадиш.
И парите са над 1000 лева смятах ги онзи ден, обаче ти явно толкоз разбираш и толкова ти е бизнеса. И аз имам познати с акаунти на 20 години ама баланса им обикновено е към $0 и няма кво да им вземат.
Да дадох рефънд масово като последствие, кво да правя накрая на 2015, да задържа парите, та да може от НАП да ми искат 14.5% данъци, върху тези плащания, а аз ако ПейПал се смили да получа достъп някога до тях. А от ПейПал твърдят, че трябвало да се оправи другия акаунт, не могат да покажат никакъв документ, че онзи акаунт е мой, нито да кажат какво правим ако онзи акаунт не е мой и е станала грешка?!?!
Къв тракинг номер за услуги, ти да не се дрогираш Ве?
 
  • Like
Реакции: Sky
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Смяташ ли, че НАП имат достъп до гейпал, че да си длъжен да плащаш каквото и да е? Издавал ли си фактури? Ако нямаш пари постъпили по фирмената ти банкова сметка, трябва да плащаш точно курци :wink: Т.е. мога да получиш пари в пейпал, да платиш друго нещо с тях пак от там и въобще това може да НЕ се отрази в счетоводството, ако го поискаш. Информацията я даваш доброволно, ти.
 
От: От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Смяташ ли, че НАП имат достъп до гейпал, че да си длъжен да плащаш каквото и да е? Издавал ли си фактури? Ако нямаш пари постъпили по фирмената ти банкова сметка, трябва да плащаш точно курци :wink: Т.е. мога да получиш пари в пейпал, да платиш друго нещо с тях пак от там и въобще това може да НЕ се отрази в счетоводството, ако го поискаш. Информацията я даваш доброволно, ти.
Е хайде хайде, те от догодина до банковите сметки и трезора ти достъп ще имат, мислиш ли че от НАП-а не могат да изискват от ПейПал документи. За кво е тогава тоз персонален лимит от 2500 евро дето ПейПал се оправдава с него да ти събира документите.
Издавал съм фактури много ясно, какво друго да правя като получа плащане, до 5 дена съм длъжен да издам фактура. Ако я караме по твоята логика от Фирмения ПейПал прехвърлям на Фирмената банкова сметка и НАП виждат само това, то тогава трябва да издам фактура сам на себе си за превода или на ПейПал за превода. Само че, тъпанарите от ПейПал имат лиценз за финансова или банкова институция (нещо такогава беше, подобно на Епей) и ги има на сайта на БНБ в този списък. Проблемът идва от това, че никоя банка няма да ти задържи парите без да се 100% сигурна, че има проблем с теб. Предполагам се сещаш, че това е доста незаконно, да присвояваш пари. ПейПал действат по заобиколно, като уж ти "задържат" парите само че за 180 дни или до когато на тях им харесва (може и завинаги).
На мен ми казват, оправи линкнатия акаунт. Аз казвам такъв акаунт аз нямам при мен, как да го оправя, като не е мой. И те ми казват не ни интересува и до там.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Ами мисля, че НАП по никакъв начин не могат да изискат информация за който и да е от американска компания. Дори и да могат, то ще трябва да минат през бюрократичен ад. Не мисля, че някой въобще ще се занимава без конкретен сигнал, а дори и с конкретен сигнал. Какви местни закончета се приемат тука, няма особено значение. Отделно това с фактурите което си правил е абсолютно погрешно, защото ти не си получил парите, а те са били в посредника Пейпал, така че никой не може да знае кога точно си получил парите в пейпал, кой ти ги е пратил, нито дали дръпнатата към сметката ти сума е от едно или хиляда плащания. Вкарваш си излишни филми. Ако можеш, просто анулирай фактурите.
 
От: Как ПейПал (PayPal) ограбиха фирмения ми акаунт и клиентите ми

Не разбирам. И аз получих съобщение от PayPal за лимитиран акаунт. ?? Аз нямам PayPal!
 

Горе