LuboUzunov
Member
Промяна в отстъпките на Еконт за онлайн магазини
Днес получих уведомително писмо от Еконт:
Интересно ми е да чуя мнението на тези от вас, които използват услугите на Еконт. Най-вече тези с онлайн магазините като мен.
Аз лично го виждам като изключително нагла постъпка. Тотално толериране на големите онлайн магазини и оте*аване на малките търговци и много съм им се нервирал...
Ако не сте го получили все още, то го очаквайте и вие това писмо.
Дайте да ревнем всички в един глас, преди тази меко казано идиотия да е влезнала в сила.
Днес получих уведомително писмо от Еконт:
УВЕДОМИТЕЛНО ПИСМО
Относно: Промяна в условията за прилагане на отстъпки и комисионни върху куриерските и пощенски услуги
Уважаеми г-н/г-жа .... ,
От 2016 г. куриерска компания Еконт ще прилага към всички свои клиенти нова политика за отстъпки, която е обвързана с конкретен ангажимент от страна на клиента.
С настоящото писмо Ви уведомяваме, че влиза в сила ново условие за ангажимент за реализиран месечен оборот съгласно скала за отстъпки както следва:
над 50 лв. - 3%
над 250 лв. - 6%
над 500 лв. - 9%
над 1 000 лв. - 12%
над 2 000 лв. - 15%
над 3 000 лв. - 18%
над 4 000 лв. - 21%
над 6 000 лв. - 24%
над 8 000 лв. - 27%
над 10 000 лв. - 30%
Оборотът се формира от куриерски и пощенски пратки (с изключение на писма) на територията на България.
Как ще се прилага скалата за отстъпки предоставена от Еконт:
1. Общите отстъпки, комисионни и други инструменти, договорени с клиентите на Еконт по товарителница, не могат да превишават 30%. Преимущество има страната, която в момента подготвя товарителницата.
2. За собствениците на онлайн магазини при постигане на договорените обеми по горепосочената скала, отстъпката може да се разпределя по тяхната преценка на комисионна и/или отстъпка върху цената на пратката, като отстъпката може да е не повече от 10% и комисионна 20% приложени върху една товарителница. Решението за разпределение на комисионни и отстъпки е на клиента и се потвърждава от Еконт.
3. Куриерът дава първоначална отстъпка на база предварително деклариран и клиента месечен обем от куриерски услуги. За удобство на клиента отстъпката може да не бъде променяна три календарни месеца при условие, че през първия месец предварително обявените обеми от куриерски услугите приближават до реализираните от клиента. На всеки три месеца се преразглежда договорената отстъпка с клиента на база реализираните обеми от куриерски услуги. Страните могат да договарят промяна на отстъпките и преди изтичане на тримесечния период.
4. Горепосочените нива на обеми могат да бъдат реализирани от група клиенти. За целта упълномощен представител на групата подписва договор с Еконт, с който се дава право на членовете на групата да обединят обемите от ползвани куриерски услуги в един общ, като с това по-лесно да постигнат заедно по-добър процент отстъпка.
В тази връзка, моля приемете настоящето писмо за едномесечно предизвестие да прекратяване на подписаните между нас действащи договорености. Предизвестието започва да тече от датата на получавате на това писмо.
Каним Ви да подпишем нов договор за ползване на куриерски услуги, който съответства на така подписаните политики и принципи.
За целта моля да се обърнете към обслужващия Ви служител ...., София, тел.: .... Моля, използвайте получените контакти за връзка, за да получите нужното внимание и грижа.
Интересно ми е да чуя мнението на тези от вас, които използват услугите на Еконт. Най-вече тези с онлайн магазините като мен.
Аз лично го виждам като изключително нагла постъпка. Тотално толериране на големите онлайн магазини и оте*аване на малките търговци и много съм им се нервирал...
Ако не сте го получили все още, то го очаквайте и вие това писмо.
Дайте да ревнем всички в един глас, преди тази меко казано идиотия да е влезнала в сила.
Последно редактирано: