Blinky
Owner
Как алгоритамът на търсачките работи на високо ниво?
Алгоритмите на търсачките, по натура са добре пазена тайна. Търсачките не дават подробности как работят. Ние знаем, Като SEO общност, обикновено каквото правят и как те индексират уеб страниците.
Бих казал, че повечето бот-базирани алгоритми са подробно заинтересувани в местоположението и честотата на ключовата дума на дадена страница. Това вероятно е най-фокусираната зона на алгоритамът. Всяка търсачка има установена точка на насищане с ключови думи, значейки че позволява на определен номер или процент ключови думи в даден блок от текс.
Важно е като SEO да се знае къде гъстотата на ключовата дума седи на страница. Това означава номера на ключови думи за страница или дадена тема. Ако имате страница, която продава радиа, ще искате да обясните това в съдържанието и да поговорите за предимствата да имаш радио. Но не искате да прекалявате и да нотруфите страницата с ключови думи, защото алгоритамът няма да го хареса въобще. Това не е SEO работа с ключови думи.
Също така ще спомена и воденето/идването на линкове от сходни сайтове. Не само гъстотата на ключовите думи е важно, доколкото алгоритамът е загрижен, но и това водене. Google е специално заинтересован в сайтове с линкове, или сайтове с входящи линкове. Тези линкове са по-важните за Google от изходящите. Не е само за входящите линкове, но и за такива от сходен с вашият сайт.
Какво са бяла шапка (white hat) и черна шапка (black hat) - SEO
В условията на оптимизация за търсачки, се говори за две различни техники и как да се изпълнят. Черната шака SEO е практика за използване на техники смятани за нелегални или неетични. Това включва използването на скри текст в сайта. Текста може да бъде прочетен от търачките, но е невидим за човешкото око. Това е пример за пренатруфане с ключови думи. Има и врати в страниците, които позволяват на посетителите да дойдан на сайта ви от една страница и тогава да бъдат тласнати към друга с продукта или услугата на нея - неща, които посетителя не иска да посети.
Бялата шапка е обратното на това - всъщност е етично SEO, което използва изградени SEO практики за издигне сайта в класирането. Бялата шапка е по-дългосъществуваща стратегия, а черната шапка може да бъде по-непосредствена.
Казваме "нелегално", но това е само думичка, или не.
"Нелегално" е силно отношения. Никога не бих заявил или препоръчал това компания да използва черната шапка SEO, но има и примери където могат да бъдат полезни. Зависи от каква е маркетинговата ти стратегия. Единственото предимство е че резултатите ще бъдат по-бързи. Ще забележим по-големи скоци в класирането на търсачките. Лошата страна е че вероятно ще бъдете хванати и баннати от търсачката. Няма да сте в листата им никога с този домейн. Това ще е пагубна загуба за вас и клиентите ви.
Какви техники да използвам за да вдигна страницата си?
Този въпрос е питан много пъти. Не всеки има бюджет за SEO, и всеки разбира от SEO на такова ниво. Мисля че главно е използването на общоприето чувство, да се приеме че търсачките са най-загрижени за уместно съдържание.
Всички големи търсачки - Google, MSN, Yahoo... - са специално заинтересувани в предоставянето на подходящо съдържание (текст). Така че ако предоствиш свежо съдържание на страницата си, подходящо и полезно за посетителите, всичко ще е ОК. Това звучи доста очевидно. Но все пак, когато започнеш да гледаш върху текста на главната страница и четеш за SEO перспектива, ти всъщност не осъзнаваш че правиш SEO.
От перспективата на съдържанието, препоръчвам ротиране на съдържанието и держенето му свеж. Може да бъде огромно повдигане за сайта ви в търсачките. Ще видите незабавен резултат ако го направите. Обикновенно предлагам да преобръщате съдържанието всеки месец и да продължите тази тенденция.
Какво за video, audio и images? Как се каталогизират? Използват ли се Тагове?
Туко-що отговорихме на въпроса. Там е доста диво. Тези формати са все още нови в условията на търсене. Google хваща video-тата. Интересно е да се види трафика генериран от това. И да трябват тагове за тях.
-----------------------------------------------------------------------------------
ВИЖ : Прости SEO Трикове
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
Алгоритмите на търсачките, по натура са добре пазена тайна. Търсачките не дават подробности как работят. Ние знаем, Като SEO общност, обикновено каквото правят и как те индексират уеб страниците.
Бих казал, че повечето бот-базирани алгоритми са подробно заинтересувани в местоположението и честотата на ключовата дума на дадена страница. Това вероятно е най-фокусираната зона на алгоритамът. Всяка търсачка има установена точка на насищане с ключови думи, значейки че позволява на определен номер или процент ключови думи в даден блок от текс.
Важно е като SEO да се знае къде гъстотата на ключовата дума седи на страница. Това означава номера на ключови думи за страница или дадена тема. Ако имате страница, която продава радиа, ще искате да обясните това в съдържанието и да поговорите за предимствата да имаш радио. Но не искате да прекалявате и да нотруфите страницата с ключови думи, защото алгоритамът няма да го хареса въобще. Това не е SEO работа с ключови думи.
Също така ще спомена и воденето/идването на линкове от сходни сайтове. Не само гъстотата на ключовите думи е важно, доколкото алгоритамът е загрижен, но и това водене. Google е специално заинтересован в сайтове с линкове, или сайтове с входящи линкове. Тези линкове са по-важните за Google от изходящите. Не е само за входящите линкове, но и за такива от сходен с вашият сайт.
Какво са бяла шапка (white hat) и черна шапка (black hat) - SEO
В условията на оптимизация за търсачки, се говори за две различни техники и как да се изпълнят. Черната шака SEO е практика за използване на техники смятани за нелегални или неетични. Това включва използването на скри текст в сайта. Текста може да бъде прочетен от търачките, но е невидим за човешкото око. Това е пример за пренатруфане с ключови думи. Има и врати в страниците, които позволяват на посетителите да дойдан на сайта ви от една страница и тогава да бъдат тласнати към друга с продукта или услугата на нея - неща, които посетителя не иска да посети.
Бялата шапка е обратното на това - всъщност е етично SEO, което използва изградени SEO практики за издигне сайта в класирането. Бялата шапка е по-дългосъществуваща стратегия, а черната шапка може да бъде по-непосредствена.
Казваме "нелегално", но това е само думичка, или не.
"Нелегално" е силно отношения. Никога не бих заявил или препоръчал това компания да използва черната шапка SEO, но има и примери където могат да бъдат полезни. Зависи от каква е маркетинговата ти стратегия. Единственото предимство е че резултатите ще бъдат по-бързи. Ще забележим по-големи скоци в класирането на търсачките. Лошата страна е че вероятно ще бъдете хванати и баннати от търсачката. Няма да сте в листата им никога с този домейн. Това ще е пагубна загуба за вас и клиентите ви.
Какви техники да използвам за да вдигна страницата си?
Този въпрос е питан много пъти. Не всеки има бюджет за SEO, и всеки разбира от SEO на такова ниво. Мисля че главно е използването на общоприето чувство, да се приеме че търсачките са най-загрижени за уместно съдържание.
Всички големи търсачки - Google, MSN, Yahoo... - са специално заинтересувани в предоставянето на подходящо съдържание (текст). Така че ако предоствиш свежо съдържание на страницата си, подходящо и полезно за посетителите, всичко ще е ОК. Това звучи доста очевидно. Но все пак, когато започнеш да гледаш върху текста на главната страница и четеш за SEO перспектива, ти всъщност не осъзнаваш че правиш SEO.
От перспективата на съдържанието, препоръчвам ротиране на съдържанието и держенето му свеж. Може да бъде огромно повдигане за сайта ви в търсачките. Ще видите незабавен резултат ако го направите. Обикновенно предлагам да преобръщате съдържанието всеки месец и да продължите тази тенденция.
Какво за video, audio и images? Как се каталогизират? Използват ли се Тагове?
Туко-що отговорихме на въпроса. Там е доста диво. Тези формати са все още нови в условията на търсене. Google хваща video-тата. Интересно е да се види трафика генериран от това. И да трябват тагове за тях.
-----------------------------------------------------------------------------------
ВИЖ : Прости SEO Трикове
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing