Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен срок)

dzzago

New Member
Здравейте,

Имам нужда от малко помощ. Почти отчаяно се стремя да събера колкото мога данни за изследването на дипломната си работа отнасяща се към сферата на хостинг услугите. Ще съм ви благодарен ако попълните анонимната анкета, към която прилагам линк по долу.

Тезата, която защитавам е, че ценовите решения ( намаления/отстъпки/промоции ) са ключов фактор в този пазар ( бранш )

Искрено се надявам да събера поне малко данни преди крайния срок ( около седмица ) 01.09.2012

За някои, както принципно и за мен позицията по тази теза е : " Много ясно че са важни промоциите и отстъпките" , но от мен се иска да се съберат научни доказателства и всичко, както си му е редът.

Длъжен съм да кажа, че в цялото това начинание няма нищо рекламно или оптимизаторско.

Малко по подробно съм писал по въпроса в темата където се намира и анкетата.

Към основателите, съпорта и общо взето всички, които се трудят върху този форум мога да кажа, че проведените от тях анкети ще отнеса към научния си ръководител и ако мога да ги приложа ( стига и собствениците на форума да нямат нещо против ), predpriemach.com ще бъде гордо цитиран в един научен труд ( макар и скромен, макар и моя )

Бих искал да завърша с призив: моля разпратете, там където смятате за уместно. Благодаря
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

Ще я попълня анкетата, но не можеш да определяш теза преди резултата. Теза при количествени изследвания се оформя след резултата.

Изследването ще ти покаже най-важните фактори. Факторите, които имат значение. А те могат да са повече 2-3....5.
Ти си се спрял само на един.

Когато говорим за честота, първи въпрос, определи интервала. Колко често се случва събитието!
Веднъж годишно, всеки месец, по-рядко ...и т.н.

Скалата на първи въпрос я използвай да определиш степента на важност на изследвания фактор.

0 - Изобщо не е важно 10 Изключително важно.

И т.н. Твоя си е анкетата, но помисли още малко!
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

http://www.facebook.com/questions/10151320774793504/ ;-)
Ще ти даде допълнителен ориентир.
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

Тезата се формира преди практическото изследване. След като се осъществи то, тезата може както да се приеме така и да се отхвърли. Иначе другото е нагласяне спрямо резултатите. Не е задължително винаги тезата да се приеме, за да има успех една разработка.

Анкетата ти е много постна. Трябваше да изследваш и кои други фактори оказват влияние. Не може винаги на всички да е само цената и то промоционалната. Почти всички предлагат отстъпки за първата година, но след това си плащаш на редовни цени. Не мисля, че някой всяка година ще си сменя хостинг компанията. Даже бих казал, че други са ключовите фактори за избор на хостинг. Най-вече репутацията на тоя хостинг.. следователно качеството и след това цената, тъй като повечето хостинги са с доста близки цени. Аз като избирах хостинг четох на няколко различни места отзиви и така избрах, цената не беше най-важния фактор.

За дипломна работа и за пазарно проучване анкета с 3 въпроса според мен е доста къса. Дано ръководителя ти не мисли така.
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

Ами доразвии я тази теория за формулиране на тези преди изследването!
Може да има полза. Не може да има нагласяване. Има анализ и изводи.
Това са количествени данни. Как се нагласяват количествени данни?

На първоначален етап от изследването ние обичайно не разбираме добре проблема, за да формираме конкретна хипотеза - (Marketing Research Methodological Foundations Gilbert.A Dawn Iacobucci eighth edition)


Пилотното изследване може да се използва за следните цели.
- Формулирането на задачи за по пълни изследвания или разработка на хипотези
..........
..........
- (Marketing Research Methodological Foundations Gilbert.A Dawn Iacobucci eighth edition)

Подобно е и виждането на Naresh Malhotra. Ето какво казва той:

Изследването може да се използва за решаването на всяка една от следните задачи:

- Формулирането на проблем или неговото по-ясно определяне
- Определяне на алтернативни направления на действие
- Разработване на хипотези
....
....
- (Marketing Research An Applied Orientation, third edition)

Та поне уважавайте труда на хората. Това са водещи автори. Светила.
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

Ще я попълня анкетата, но не можеш да определяш теза преди резултата. Теза при количествени изследвания се оформя след резултата.

Изследването ще ти покаже най-важните фактори. Факторите, които имат значение. А те могат да са повече 2-3....5.
Ти си се спрял само на един.

Когато говорим за честота, първи въпрос, определи интервала. Колко често се случва събитието!
Веднъж годишно, всеки месец, по-рядко ...и т.н.

Скалата на първи въпрос я използвай да определиш степента на важност на изследвания фактор.

0 - Изобщо не е важно 10 Изключително важно.

И т.н. Твоя си е анкетата, но помисли още малко!

Вие сте много прав за всичко до тук , но ако това беше изследване в областта на маркетинга, а аз правя финансово проучване. Проучването ми е стеснено в рамките на един фактор и неговите връзки с други фактори, а според методите за ценообразуване - цената е всичко в един продукт и разходите за маркетинг и разходите за високото качество на услугата , даже разходите за поддържане на репутацията и доброто отношение към клиента.

Промоциите, отстъпките, намаляването на цената са ценови решения - ценовите решения факторът, който разглеждам.

Благодаря за вашите предложения и насоки. Вярно е, че може да се получи много повече от анкетата , която провеждам. Една от най-болезнените ми слабости е че често важните неща остават с малко време за изпълнение, ако от мен лично зависеше аз щях да я оставя за март месец, но ме притискат други фактори и в своята неспособност да отговоря сам в пълнота на зададеното изследване прибягвам към вас суфорумците за помощ , критика и насоки.

http://www.facebook.com/questions/10151320774793504/ ;-)
Ще ти даде допълнителен ориентир.

Особено полезно благодаря ви


Тезата се формира преди практическото изследване. След като се осъществи то, тезата може както да се приеме така и да се отхвърли. Иначе другото е нагласяне спрямо резултатите. Не е задължително винаги тезата да се приеме, за да има успех една разработка.

Анкетата ти е много постна. Трябваше да изследваш и кои други фактори оказват влияние. Не може винаги на всички да е само цената и то промоционалната. Почти всички предлагат отстъпки за първата година, но след това си плащаш на редовни цени. Не мисля, че някой всяка година ще си сменя хостинг компанията. Даже бих казал, че други са ключовите фактори за избор на хостинг. Най-вече репутацията на тоя хостинг.. следователно качеството и след това цената, тъй като повечето хостинги са с доста близки цени. Аз като избирах хостинг четох на няколко различни места отзиви и така избрах, цената не беше най-важния фактор.

За дипломна работа и за пазарно проучване анкета с 3 въпроса според мен е доста къса. Дано ръководителя ти не мисли така.

Тезата може да се формира преди и след практическото изследване - пояснение на въпроса по горе. Просто когато формулираш теза преди изследването - рискуваш накрая тя да бъде отхвърлена и да не си прав, иначе изследването и при двата варианта да е успешно.

Аз като избирах хостинг четох на няколко различни места отзиви и така избрах, цената не беше най-важния фактор.

Ако разглеждахме въпроса от маркетингова гледна точка и вие кажете " Аз избирам тази компания, която предлага най голяма промоция и се местя всяка година " - вашето мнение ще има особено значение за маркетолозите ( и ще търсят колко е голяма вашата група - споделяща вашето мнение )

Дори да не сменяте хостинг компанията си, за мен е важно използвате ли промоциите, чакате ли ги, ще ви трябва хостинг след 3 месеца обаче сега са пуснали невероятна промоция , съответно ще си купите ли сега защото има

Анкета с 3 въпроса ... наистина е постно, но аз ще използвам вече направените анкети ( които не са малко ), а тази е изключително тясно насочена и конкретна.

Благодаря ви отново на всички , не съм очаквал че ще вземете моя проблем присърце и ще ще помисля наистина още върху анкетата си ( понякога човек има нужда отстрани да му ги кажат нещата )
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

Попълних анкетата, но честно казано въпросите ми се видяха недостатъчни за по-съществен анализ. Акцентираш на отстъпките, а поне при мен факторите за избор на хостинг са други. Така зададени въпросите сигурно ще защитят тезата ти, просто защото само идиот не би се интересувал от възможни отстъпки, когато плаща. Ще ми е интересно да прочета цялото изследване като си готов. Успех!
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

Благодаря за цитатите... но ти първоначално каза, че не може да се определи теза преди изследването, а в цитатите ти пише за конкретизиране на крайна теза. Та ако не си определиш някаква теза в началото какво въобще ще доказваш и какви изследователски въпроси ще избереш. Ето тезата в конкретния случай е формулирана накратко, сигурно в разработката ще е доста по-пълна.

Но както и да е, явно си по-навътре в нещата и гледаме на тезата по различен начин.
 
От: Анкета относно хостинг услугите (в помощ на една дипломна работа с близък краен с

pdevelopments прав си, но на по-късен етап се прави това. Не мисля, че гледаме различно.

Просто на първи етап трябва да си постави задача да изясни факторите, които са важни при избор на хост.
Според мен. Ще продължим друг път, ако се отвори приказка.

Спирам и се извинявам, че момчето си гони бройка все пак.
 

Горе