От: Баннат акаунт в Адсенс отпреди 2 години. Какво да го правя?
Всякакви фантазии, че fB pics се били „трили“, както и информация за (вече) Cloud-акаунтите на Google, M$, Apple, eB/PP и другите компании – си остават за новинарските сайтове.
Проактивните винаги си знаят, че информация се пази вечно, независимо преди колко години си имал някъде си акаунт. Това не са форумни Dedicated/Share Servers.
За да си „чист“ и чистак нова персона, искаща да използва отново „X“ нова услуга, от която преди време си бил задавен с банан от нея поради една или друга причина, то логично е по възможност да са изчистени максимално всички фактори, които да те СВЪРЗВАТ/LINK-ват със стари (вече „blacklisted“) имена, адреси, пароли, е-пощи, телефони, домейни, Winacc, cookies, flash cookies (някои забравят за тях), IP + MAC. За смяната на някои от тези неща се изискват принципно прости действия, за други вече е по-трудно. По-важното е да не се „сгафи“ в бъдещето. Ползване на X поща и после по „случайност“ влизане в стара такава (с новите MAC/IP/Useracc/etc.), вързана към AdSense (или друг вид акаунти на „глобалните“ доставчици) ИЛИ 3-та/4-та поща, link-ната пак към AdSense пощата = сериозно увеличаване на % за „хващане“ на новия акаунт и link-ването му към вече задавения с банан.
Наскоро проучих възможността за смяна на TeamViewer ID неограничен брой път и винаги да се сменя ID-то (всеки знае за онова „гадно“ съобщение, което излиза, ако се „преизползва“ TV с множество IDs + за повече време/hrs постоянно свързан към някого). Там веднъж blacklist-не ли се ID, нямаш оттърване, трябва смяна. Но поне там това не е свързано с IP, а са няколко факторите.
Големите компании не са балъци и разбира се, че отдавна са си направили нужните алгоритми за свързване на множество акаунти един-другиго, ареали. За да може да се изгради цялостна представа за този потребител, показване на точните реклами към/на/за него, съответно и резултати от търсения. При SEO инструментите пък нали и преди месеци имаше тема тук във форума за Trial регистрация за Tool, чрез който да се вижда кликаемостта на сайта. Т.е. къде users се задържат най-много, къде гледат най-много и т.н. Един вид имаш невидим „Бай Брадър“ в очите си и в cursor-ът на мишката. След като те могат да „засичат“ това, след като от купища години има keyloggers (записващи всеки един клавиш, действие, правещи screenshots + remotely пращащи), то май не останаха невъзможни неща.
Аз принципно не бих се правил на шамат и рискувал. Строго индивидуално си е за всекиго.
Изкуството да бъдеш Stealth и Under the Radar.