apostol
New Member
БЛОГ И МАРКЕТИНГ
Ние можем и трябва да използваме блога като средство за реклама, защото:
1. Блог лесно се създава. Ако имате компютър и връзка с Мрежата, вие можете да си направите блог. Създайте го час по- скоро и… РЕКЛАМИРАЙТЕ чрез него. РЕКЛАМИРАЙТЕ себе си, вашата стока, услугите, които предлагате…
2. Блогът е автентичен. В наши дни рекламите ни заливат отвсякъде и ние често се питаме доколко те са достоверни. Може ли изобщо да им се вярва?... При блога нещата стоят малко по- другояче. Вие говорите с потенциалния потребител едва ли не очи в очи. Вие доставяте информация от ПЪРВА РЪКА. За разлика от медиите, които ни будалкат с информация от втора, трета, че и четвърта ръка. Тази информация е съмнителна; тя е НЕДОСТОВЕРНА. Чрез блога вашата благонадеждност нараства неимоверно.
3. Блогът е безплатен. Много важен момент! Защото при платената реклама и най- глупавият човек си мисли: „Аааа, платена реклама- значи ще хвалят стоката си, няма как да е другояче…”
4. Блогът създава репутация. Научната дисциплина маркетинг ни учи, че не цената, не качеството, а доверието продава стоката. Доверието пък почива изцяло на… репутацията. Репутация се изгражда чрез… реклама. Има и още нещо… С течение на времето вие ще си изградите репутацията на ненадминат експерт във вашата област и то само с помощта на един блог!
5. Блогът може да ви осигури пазар и клиенти. Работата обаче е там, че ако не сте холивудска звезда, само вашите близки ще четат написаното от вас. Затова вие трябва да популяризирате вашия блог. Как става това ли?... Ето как:
- Чрез сиг- файл. Настройте вашата електронна поща така, че всеки ваш и- мейл да бъде подписан с вашето име. Под името ви непременно трябва да има линк към вашия блог.
- Чрез абонамент. Предложете на евентуалните абонати някакви допълнителни екстри, ексклузивна информация и пр.
- Чрез допитвания. Създайте едно простичко допитване и приканете читателите да участват в него. Мре нашего брата да дава акъл, да взима отношение, да изказва становища и съображения.
- Чрез членство в някаква общност. Присъединете се към блогерите, които пишат на теми, близки до вашата. Така печелите допълнително доверие, защото хората се чувстват сигурни, когато от линк в един блог отиват към друг, който се списва от реално лице, препоръчано от независима трета страна. Има и още нещо. Няколко блогера внушават по- голямо довери от един самотен блогер.
- Чрез RSS. RSS е най- бързо разрастващата се съвременна технология в Мрежата. Прибавите ли RSS feeds към вашия блог, вие със сигурност ще намерите допълнителни читатели, а абонирането за вашия блог ще стане още по- лесно.
Дайте тласък на вашия бизнес чрез създаването на един блог. Не отлагайте, защото блогът бавно, но сигурно се превръща в един чудесен инструмент на Интернет маркетинга.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Ние можем и трябва да използваме блога като средство за реклама, защото:
1. Блог лесно се създава. Ако имате компютър и връзка с Мрежата, вие можете да си направите блог. Създайте го час по- скоро и… РЕКЛАМИРАЙТЕ чрез него. РЕКЛАМИРАЙТЕ себе си, вашата стока, услугите, които предлагате…
2. Блогът е автентичен. В наши дни рекламите ни заливат отвсякъде и ние често се питаме доколко те са достоверни. Може ли изобщо да им се вярва?... При блога нещата стоят малко по- другояче. Вие говорите с потенциалния потребител едва ли не очи в очи. Вие доставяте информация от ПЪРВА РЪКА. За разлика от медиите, които ни будалкат с информация от втора, трета, че и четвърта ръка. Тази информация е съмнителна; тя е НЕДОСТОВЕРНА. Чрез блога вашата благонадеждност нараства неимоверно.
3. Блогът е безплатен. Много важен момент! Защото при платената реклама и най- глупавият човек си мисли: „Аааа, платена реклама- значи ще хвалят стоката си, няма как да е другояче…”
4. Блогът създава репутация. Научната дисциплина маркетинг ни учи, че не цената, не качеството, а доверието продава стоката. Доверието пък почива изцяло на… репутацията. Репутация се изгражда чрез… реклама. Има и още нещо… С течение на времето вие ще си изградите репутацията на ненадминат експерт във вашата област и то само с помощта на един блог!
5. Блогът може да ви осигури пазар и клиенти. Работата обаче е там, че ако не сте холивудска звезда, само вашите близки ще четат написаното от вас. Затова вие трябва да популяризирате вашия блог. Как става това ли?... Ето как:
- Чрез сиг- файл. Настройте вашата електронна поща така, че всеки ваш и- мейл да бъде подписан с вашето име. Под името ви непременно трябва да има линк към вашия блог.
- Чрез абонамент. Предложете на евентуалните абонати някакви допълнителни екстри, ексклузивна информация и пр.
- Чрез допитвания. Създайте едно простичко допитване и приканете читателите да участват в него. Мре нашего брата да дава акъл, да взима отношение, да изказва становища и съображения.
- Чрез членство в някаква общност. Присъединете се към блогерите, които пишат на теми, близки до вашата. Така печелите допълнително доверие, защото хората се чувстват сигурни, когато от линк в един блог отиват към друг, който се списва от реално лице, препоръчано от независима трета страна. Има и още нещо. Няколко блогера внушават по- голямо довери от един самотен блогер.
- Чрез RSS. RSS е най- бързо разрастващата се съвременна технология в Мрежата. Прибавите ли RSS feeds към вашия блог, вие със сигурност ще намерите допълнителни читатели, а абонирането за вашия блог ще стане още по- лесно.
Дайте тласък на вашия бизнес чрез създаването на един блог. Не отлагайте, защото блогът бавно, но сигурно се превръща в един чудесен инструмент на Интернет маркетинга.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ