Брандиране на НЕ брандъбъл думи

mantaman

Well-Known Member
На последък Г. дава все повече аванта на Брандовете и тенденцията е тежестта на брандовете все повече да нараства.

Тук изниква въпросът какво да правим със старите си сайтове правени по старите правила гонейки ключови думи.

Идват ми Две идеи ще се радвам да споделите още

Първата - Купуването на нов Брандъбъл домейн - и пренасочване на сайта към него

Втората - Опит да наложим - ключовата дума като бранд добавяйки към ключовата дума - числа или букви - след това вкарвайки новото име в Тайтъла на сайта и поетапно развиване на бранда публикувайки и наблягайки на новият бранд.

Ето един пример - за теоретичният сайт ключове.ком - Приемаме че ключ е била важната ключова дума за нас и тайтъла на сайта до момента ни е бил - Ключове за всеки Дом и Автомобил

Прилагайки вторият метод - Сменяме тайтъла на сайта на - Ключове за всеки Дом и Автомобил от Ключ777

След което започваме по социалки и други канали да налагаме Ключ777 набутвайки го по няколко пъти във всяка статия - Хубаво ще е ако можете да си и регистрирате фирма с това заглавие и да го изписвате като Ключ777 - ЕООД

Не съм сигурен към момента дали Г. все още захапва че добавката ЕООД би трябвало да дава тежест за бранд, но съм сигурен че ако все още не го правят то в бъдеще със сигурност ще има значение.

Ключ777 - Спокойно може да бъде заменено с чисто брандова която да не включва ключовата дума като ( КейМей) ефекта би трябвало да е същият за налагането на бранда.

За тази тема съм ползвал идеи от колегата ТЕО за което му благодаря и се надявам да се включи - със сигурност може да добави много полезни неща.
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Така, я сега кажи, не е ли възможно да се ползва кл. дума за бранд. Идеален пример, за който се сещам за момента е хостинг провайдъра SuperHosting. Името е и кл. дума и бранд. Просто комбинацията прави бранд. Друг пример е SmartNews. Или HotNews. Не знам какво точно целиш, но реално може да се измъкнеш от тази ситуация. Винаги съм смята, че хитрата комбинация от дума и кл. такава може да даде добър бранд. ;)

Примера ти е доста добър с Ключ777. Това може определено да мине за бранд. Не знам какво притеснително има. Не мисля, че добавката юридическо лице дава тежест. Даже напротив, не съм виждал много сайтове, а мисля, че няма и да видя (има, но е рядкост), на хоума да си плескат ЕТ или нещо такова. Поне оптимизатора им го е забранил. Виж на контакт или абоута съм по-склонен да се съглася, че там му е мястото. ;)

В момента е не само хубаво да се следа бранд, но и да се залага на него. Не говоря предимно за търсачките, им си вече и бранд алернес и прочие. А и чрез брандинга, се създава нот тип кл. дума - вашия бранд. Ако знаете след рекламата на ДалиВали колко такива сърча е ималко в Гугъл. :) Да, мащабите са различни, но принципа е същия. ;)
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Скоро имаше статия към Моз-а за оптимизацията през 2013 и част от статията беше за бранда. Г започва да различава главните букви. Както Блинки е дал примера със сайтовете за новини - SmartNews. Така може да се премине към брандиране на стария домейн, с малко повечко линкове :)
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Скоро имаше статия към Моз-а за оптимизацията през 2013 и част от статията беше за бранда. Г започва да различава главните букви. Както Блинки е дал примера със сайтовете за новини - SmartNews. Така може да се премине към брандиране на стария домейн, с малко повечко линкове :)
Да, същото го четох и залагам на него. Много уебмастъри ще обърнат платната натам, за хванат този попътен вятър. Може и да ви се стори налудничаво от моя страна, но реално има смисъл и да имаш кл.дума в бранда. За мен това е и вид припознаване на бранда. Ще му светне много по-бързо лапичката на Google, като види SmartNews, а не нещо от рода на Smartable или нещо, което са опитали да направя като чисто бранд име.

Естествено, не казва, че чистото бран име е лоша идея, даже напротив. Просто искам да кажа, че няма нищо лошо в това да се преобразува домейн с кл. дума в него като бранд. ;)
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

След което започваме по социалки и други канали да налагаме Ключ777 набутвайки го по няколко пъти във всяка статия - Хубаво ще е ако можете да си и регистрирате фирма с това заглавие и да го изписвате като Ключ777 - ЕООД

Блинки не съм давал препоръки видът фирма в случая ЕООД да се слага в тайтъла а де се използва при публикуване в социалки и тн. Въпреки че аз лично не съм убеден че това ще пречи по скоро ще помага за отличаването на фирмата и може да има положителен ефект.

Да разгледаме следните два примера на изваден резултат от серпа на Г.

Ключове за всеки Дом и Автомобил от Ключ777
Ключ777 изработва висококачествени ключове за секретни, касови брави и автомобили
на гарантирано най ниски цени
ключове.ком

Ключове за всеки Дом и Автомобил от Ключ777 - ЕООД
Ключ777 изработва висококачествени ключове за секретни, касови брави и автомобили
на гарантирано най ниски цени
ключове.ком

Според мен добавянето на ЕООД не пречи а даже може да има положителен ефект върху цтр-а вдъхвайки повече доверие на търсещият
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Блинки сега се замислих относно написаното от теб за SmartNews - И вкарването на втора дум с главна буква


Какво мислиш по въпроса вместо да се вкара втора дума да се вкара разширението на домейна

Тоест ключове.ком да се опита да се наложи като бранд КлючовеКом

и какво мислиш за бранидрането на домейни с цифри

Тоест 777.бг да се опита да се наложи като бранд 777БГ или 777BG - кой вариант мислиш че е по удачен за налагането на бранд с БГ или с BG
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Какво ще рече това, например .info или .org? Това може определено да се включи в тайтъла. Да речем - PetLove.org - Pet Health Care Organization. Да, не е изключено, но то реално и по дифулт Google си има едно на ум за разширенията. За брандинг ... може би единствено когато искаш да наблегнеш, че организацията се намира на .org. Но изградено като бранд, то ще излезе веднага за името си. ;)

Брандът реално е името. Разширението - то е от значение, когато хората се чудят дали е на .com или .bg, говоря за нашите ширини. Но както казах, ако бранда е изграден добре (името на домейна), то реално ще бъдеш и поправен, ако го търсиш с грешното разширение. А се случва (и то често) бранда да си излиза с разширението, с което си върви, нищо, че има работещ сайта и с друго, но ненабрал такава популярност. ;)

Мисля, че е добра това с цифрите. Даже едно от най-известните казина се намира на 888.com. :) Има и друг пример. 666.com ще е добър бранд за антихрист. :) така. Аз даже се чудя защо такситата не са на 21-21.bg :) Хахаха. Или нещо такова. Когато има символика - защо да не се гради бранд. Аз лично 13.com мисля, че ще стане голям хит. ;) Световен. за БГ се чудя това с бг? Най-добре се гради бранд в комбинация от лесно запомняща се дума, фраза, инвестиция и ако успееш да въздействаш с асоциации, още по-добре. Както дадох пример с казината и фаталното число. :)

Но във всеки случай, трябва да се натъкне на това за какво е бизнеса. В примера на автора, не е никак зле Ключ777.нещо си. Това освен фирма, може да има и символика, като се наложи. Искат се търпение и ресурси, но определено ще свърши работа. ;)
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Идеята с добавянето на разширението на домейна е да не се чудиш каква втора дума да измислиш и същевременно да подскажеш на хората какъв ти е сайта

Когато започнеш да градиш бранд около КлючовеКом е възможно доста от хората които го срещнат подсъзнателно да го свържат с домейна ти ключове.ком
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Записвам се за темата. Ще пиша по-подробно утре, само да вмъкна, че разширението НЕ минава към бранда. Всичките ми опити до сега порвърждават това - КлючовеКом НЕ Е бранд.
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Знам че си правил много проби но не съм съгласен

Мога да се съглася че няма да приеме за бранд ключове.ком ключове ком ключове-ком

Но не мога да се съглася че КлючовеКом - няма да го приеме като бранд защото има доста фирми които завършват на ком и няма как да да ги отреже - Например - КореКом
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

А защо да не го приеме за бранд? :) Един от най-популярните новикарски сайтове, от групата на Спортала е Новините.бг. И хората силно си го налягат като бранд. Същото така, Жените.бг, Времето.бг на Darik. Това какво налагаш като бранд има значение, но не се изключва възможността да е и кл. дума. Не се води брандинг, както си е по учебник, но хората правят веднага асоциация между името и продукта/услуга - което директно влиза в определението на брандинга.
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Блинки, примерите ти са членувани. Има разлика между Новините и новини, Жените и жени, Време и времето.
Иначе логиката ви е правилна. Виждам обаче как алгоритъма се дърпа. Евентуално би станало, ако вигнете доста новинарски шум по сайтовете.
 
От: Брандиране на НЕ брандъбъл думи

Блинки, примерите ти са членувани. Има разлика между Новините и новини, Жените и жени, Време и времето.
Иначе логиката ви е правилна. Виждам обаче как алгоритъма се дърпа. Евентуално би станало, ако вигнете доста новинарски шум по сайтовете.
Да, знам че са членувани, но кажи ми, че времето не е кл. дума. :) Или новините. Второто по-малко. Определено не бих брандирал по този начин, но се среща като примери в мрежата.
 

Горе