Булсатком нещастници

VMiloykov

Well-Known Member
Малко и аз да ви занимавам с мойте проблеми :D

От Май месец ползвам Булсатком, но от тогава няма месец без да нямам проблеми... Не само технически, днес просто обаче всичко премина границите.
Драмата ми започна още Май месец когато се преместих към тях... Във офиса им отидох и там ми обясниха, че няма да имам договор, понеже аз не желая и по всяко време мога да се откажа, което е супер за мен. Пуснах се към тях за телевизия, платих доста пари за включване(+пари на служителите дето го вкарваха понеже са си поискаха). Добре, окей няма проблем. Казаха му на другия ден да отида да си платя включването(без парите които си поискаха за тях) и месечната такса. Като съвестен гражданин отидох, с голямо желание да си платя. Там обаче ми казват, че ме няма в системата :?: Как така? Служителите не ме били въвели, не мога да си платя, като обаче ми дадоха срок до два дни да платя по някакъв начин, че иначе ще ме спрат :cry: На другия ден отивам пак, ми няма още не са ме въвели, служителя любезен колкото може, обажда се тук-там никъде не му дигат и отново ми каза да отида на другия ден, отивам аз - отново ме няма!!! Обаче съм изключен! Не ми искат парите, но ме изключват, това не ми се беше случвало :D Така продължи още два дни, докато служителя се обади директно на шефа им в София и така той успя да уреди на другия ден да ме вкарат в системата. Добре, айде. Стават грешки.

В офиса ми казаха, че мога да си нося приемниците на вилата(понеже имам няколко телевизора) и уж през лятото когато не съм в нас, а на вилата да си носия два приемника там, можел съм имал съм право. ОБАЧЕ! Звъня на call центъра, понеже да ги питам, че LNB конвентора на антената е за 1 телевизор на вилата, от там почват да ми се карат как съм могъл да си го помисля, трябва да има платя двойно повече заради това. Покарахме се малко със служителката, казах и да си гледа работата и затворих. Отидох в офиса и служителками каза "о те тия само лъжат, те са в Стара Загора и не знаят какво се случва". :shock: Напълно шокиран. Каза ми да си купя LNB конвентор за 4-ри телевизора за вилата, купих си го. ОБАЧЕ! Задължително трябва да викна техен екип да ми го монтира и да си заплатя за това, понеже аз не съм технически грамотен и ще объркам нещо. Цялата работа е да се развърти едно ботлче и да сложиш новия(работа за 5 минути). Аз любезно казах, ще се обадя когато отивам за да дойдат. Но съм инат и съм сигурен, че мога и сам да го направя се пробвах, за 5 минути бях готов. Обадих се отново на call центъра да проверя, дали не са размисли и вече мога да си го помисля - е да ама не, като им го казах това от офиса дето ми казах ми казаха, че "Не отговаряме за наши служителни в офисите, могат да ви казват каквото пожелаят", нещо от този род беше не помня вече. На телефона момичето твърдеше, че ще ми се блокират всички приемници ако ги пусна тези два на друг адрес, да ама не е познала. Отидох си на вилата и си ги пуснах ;) Оставих два баба ми когато е лятото там да си гледа, нямахме никакви проблем, аз тук в София си гледах, тя там.

Обаче, при най-малкият вятър телевизията спира(тук в София където всичко е правено от тях), което ме накара да пожелая да ги сменя. Отидох в офиса казах, че прекратям взаимоотношенията ни(понеже уж мога по всяко време да се откажа!!!), служителя ме нападна - не нямаш право, имаш договор 18 месеца(КАКВО?!?!?!) Извади ми някакъв договор и почна ми сочи, клаузи поради които нямам право да спирам да плащам 12 месеца. Добре, де а служителката която ме излъга? Не може, вие лъжите, не лъжете, че са ви излъгали. Тук всички сме от много години и няма как да ви е казано тук. Нямам никакво желание да се карам с този човек затова му казах дай да си платя поне за още един месец докато измисля как да ви махна, той "оо не неможе, ще ти взема парите и после ще дойде да се караме, да правим гюронтии", обаче влязоха много хора ние се караме и го убедих да ми вземе парите да мога да гледам телевизия поне, че иначе няма какво да правя, пък после пак(уж) трябва да платя тези пари, щото съм имал договор 12 месеца....

Просто нямам думи за историята, сега обмислям какви действия да предприема към служителите на фирмата и към фирмата за да ми махнат договора. Тук обаче и аз имам грешка, дадохда ми някакви листчета да подпиша и аз ги подписах...
Някой от вас имал ли е проблмеи с тях и как се е махнал? Пише, че трябва да платя 98лв + оставащите такси от договора за да се откажа от тях, иначеможе по взаимно съгласие, но кога ще се съгласят си знаем.
 
Последно редактирано:
От: Булсатком нещастници

"Тук обаче и аз имам грешка, дадохда ми някакви листчета да подпиша и аз ги подписах." :)
 
От: Булсатком нещастници

Какво значи "показа ми някакъв договор"? Ти подписвал ли си го?

Точно това, което ми е показал не, казва, че такова съм подписвал. А то не беше такова, някакво хвърчащо листче за включването подписвах, което може да са ме врътнали, че имало и клаузи за договор.

Да, запърви път не прочетох всичко каквото имаше на това листче, принципно преди да подпиша чета всички клаузи и т.н., никога не пропускам да прочета, но ето че този път...
 
От: Булсатком нещастници

Съвет - не се занимавай с глупости. Спри да плащаш , пусни се към друг оператор. Сами ще ти се обадят по-някое време да ти предложат нова "промоция".
 
От: Булсатком нещастници

Съвет - не се занимавай с глупости. Спри да плащаш , пусни се към друг оператор. Сами ще ти се обадят по-някое време да ти предложат нова "промоция".

Дали? Няма ли да ме карат после да им плащат всичките такси до края на 12 месечния договор? Понеже ще ми излезе доста скъпо.. Ползвал съм едва 5 месеца до сега, та ми остават още доста.
 
От: Булсатком нещастници

Е, толкова ли не може да видиш това, което си подписвал? Не пазиш ли документите?
 
От: Булсатком нещастници

Дали? Няма ли да ме карат после да им плащат всичките такси до края на 12 месечния договор? Понеже ще ми излезе доста скъпо.. Ползвал съм едва 5 месеца до сега, та ми остават още доста.


Ако имаш договор, ще те накарат без проблем.
 
От: Булсатком нещастници

Дали? Няма ли да ме карат после да им плащат всичките такси до края на 12 месечния договор? Понеже ще ми излезе доста скъпо.. Ползвал съм едва 5 месеца до сега, та ми остават още доста.
Никой няма да се занимава с теб.
 
От: Булсатком нещастници

Е, толкова ли не може да видиш това, което си подписвал? Не пазиш ли документите?

Това което имах беше лист за включването, там колко трябва да платя и данните на приемниците.
 
От: Булсатком нещастници

Еми прочети го. Дали има и друг текст и дали реферира общите им условия.
 
От: Булсатком нещастници

Ако имаш договор, ще те накарат без проблем.

Твърдят, че имам договор, което значи, че имам...

Никой няма да се занимава с теб.

А, дано, но дали ще е така се чудя... Ти правил ли си го тоя номер да не плащаш остатака от "договора" и да отидеш при други?
 
От: От: Булсатком нещастници

Твърдят, че имам договор, което значи, че имам...



А, дано, но дали ще е така се чудя... Ти правил ли си го тоя номер да не плащаш остатака от "договора" и да отидеш при други?

Лично не , съсед го е правил. След като спрял да плаща , след 2 години му звънят от Булсат и му предлагат някаква нова промоция. Била на далавера и той приел. Нищо не му казали за предишния прекъснат договор.
 

Горе