happyslacker
New Member
На времето бях сключил договор със Спектър Нет, обаче договорът беше прехвърлен на Mtel.
Дойде ми по охлювната поща (онази с пощальоните и хартиените пощенски пликове - да не се бърка с електронната поща) едно писмо, че с цел да осигурят в максимална степен качеството на услугите са оптимизирали системите за издаване на фактури.
А когато някой се заеме с оптимизация на нещо, което преди това си е било оптимално - познайте какво става...
Бях доволен, че Спектър Нет ми взимаха парите всеки месец по ePay - получавах си известия чрез ePay и си плащах като поп.
Сега обаче трябва да се редя на опашка в някой от магазините им или да плащам с банков превод - написали номерата на сметките на хартия и трябва сега да ги преписвам в електронното банкиране, да се чудя какво да пише в описанието на плащането (фактура не е идвала миналия месец), да плащам на банкстерите банкова такса...
Тези в кой век живеят? Банков превод (онова нещо дето въвеждаш един дълъг буквено-цифров низ, дето му казват IBAN)? Опашки в магазина?
Прецакаха хубавата услуга. Сега трябва да се разправям с касиерите в магазина им ли да чакам пощальона да донесе фактурата за да разбера как се плаща с банков превод (какво се пише в описанието на трансфера - вероятно ще искат някакъв номер на клиента или нещо подобно).
Така че, ако случайно ви спрат връзката с Интернет да не се чудите какво става - не сте получили известие в ePay и не сте си платили сметката...
А, и между другото, в бумагата ви уведомяват, че сте съгласни с общите им условия. Тоест не ви питат, а направо ви съобщават, че сте съгласни. Честито на печелившите.
На този адрес може да видите електронната им поща и телефоните им (поне електронна поща имат, радвайте се, че няма да се налага да им ползвате анахронизма телефон): http://www.mtel.bg/spnet
Дойде ми по охлювната поща (онази с пощальоните и хартиените пощенски пликове - да не се бърка с електронната поща) едно писмо, че с цел да осигурят в максимална степен качеството на услугите са оптимизирали системите за издаване на фактури.
А когато някой се заеме с оптимизация на нещо, което преди това си е било оптимално - познайте какво става...
Бях доволен, че Спектър Нет ми взимаха парите всеки месец по ePay - получавах си известия чрез ePay и си плащах като поп.
Сега обаче трябва да се редя на опашка в някой от магазините им или да плащам с банков превод - написали номерата на сметките на хартия и трябва сега да ги преписвам в електронното банкиране, да се чудя какво да пише в описанието на плащането (фактура не е идвала миналия месец), да плащам на банкстерите банкова такса...
Тези в кой век живеят? Банков превод (онова нещо дето въвеждаш един дълъг буквено-цифров низ, дето му казват IBAN)? Опашки в магазина?
Прецакаха хубавата услуга. Сега трябва да се разправям с касиерите в магазина им ли да чакам пощальона да донесе фактурата за да разбера как се плаща с банков превод (какво се пише в описанието на трансфера - вероятно ще искат някакъв номер на клиента или нещо подобно).
Така че, ако случайно ви спрат връзката с Интернет да не се чудите какво става - не сте получили известие в ePay и не сте си платили сметката...
А, и между другото, в бумагата ви уведомяват, че сте съгласни с общите им условия. Тоест не ви питат, а направо ви съобщават, че сте съгласни. Честито на печелившите.
На този адрес може да видите електронната им поща и телефоните им (поне електронна поща имат, радвайте се, че няма да се налага да им ползвате анахронизма телефон): http://www.mtel.bg/spnet