Въпросче относно Google AdWords

HunteR

New Member
Здравейте, рекламираме в AdWords и като цяло сме доволни (поне по-доволни от рекламата във Facebook).
Въпросът е, че никъде не откриваме информация относно търсенията. Виждаме колко клика имаме и показвания на рекламата, но не и всеки клик от какво търсене е дошло, а това е важна за нас информация.
Има ли възможност да я получим или Гугъл не предоставят подобна екстра, защото прерових менютата, но така и не намерих подобен списък?
 
Здравейте, рекламираме в AdWords и като цяло сме доволни (поне по-доволни от рекламата във Facebook).
Въпросът е, че никъде не откриваме информация относно търсенията. Виждаме колко клика имаме и показвания на рекламата, но не и всеки клик от какво търсене е дошло, а това е важна за нас информация.
Има ли възможност да я получим или Гугъл не предоставят подобна екстра, защото прерових менютата, но така и не намерих подобен списък?

От менюто Величини може да видиш на какви търсения ти се е показвала рекламата , и още много неща.
 
Последно редактирано:
Преди няколко години Гугъл скриха търсенията на потребители с регистрация в някоя от Гугъл услигите (gmail или youtube например) - а вече около 90% от търсещите в Г. имат регистрация за Гугълски продукт.

От Величните по принцип преди можеше да се види какви кл. думи са изпозвали, за да достигнат до сайта (било то органично или от платена реклама), но сега ги показва като [not provided] за около 90% от търсенията. Причината за това (все общо разбраната причина) е поверителността. Т.е. маскирани са търсенията, които са въдени от регистриран потребител, а тези които са въведени от не регистриран не са. Но както казах последните са много малко.


От тук решенията са две.
1. Мисля, че трябва да има софтуери които да изпълняват това. Не съм запознат обаче в подробност. Нека някой колега ако е имал опит с подобни да сподели - платени ли са, безплатни ли и т.н.

2. Това което аз правя е да гледам landing страниците и по тях се ориентирам какви фрази г/д са използвали за да кацнат там. Всяка страница със съдържание има някаква кл. дума по която се старая да я класирам и като засека дали е ландинг страница (т.е. дали е първата на която попадат посетителите) и обема на търсене си вадя извода по коя кл. дума най-вероятно са ме намерили. Разбира се това не е на 100% точно че е точно съответната дума или нейна вариация, но пак дава насока коя може би е думата.

Надявам се да съм бил полезен. Ако не знаете от къде се проследяват ландинг страците: Поведение > съдържание на сайта > целеви странци
 
Не забравяйте, че Google е търсачка. Основната цел на търсачката е да показва на потребителите най-полезните за тях сайтове. Ако вашият сайт не е най-полезен, но е SEO оптимизиран по ключови думи и линкове или с други похвати излиза преди най-полезния за потребителите - това се нарича манипулация на търсенето. Именно за това търсачките крият много инфо. И ще крият все повече и повече, защото всеки иска да е първи, независимо да ли му е там мястото.
 

Горе