lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
Въпросът ми може да прозвучи странно, но ме интересува запознати ли сте как може човек да си спести неприятности със запазените марки. Давам пример с часовници, може би защото е най-масово:
Келвин Клайн е запазена марка. Ако обаче заглавието на продукта е "Реплика на Келвин Клайн", то това нарушение ли е на правата на марката и правоносителите?
Въпросът ми е породен най-вече от големият брой както БГ така и ЕН сайтове, в които продуктите са обозначени като "реплика".
Другото, което ме вълнува е нещо, което забелязвам в ибей - описание на продукт или заглавие от типа "много хубав продукт, дизайн като iPhone". Ако се върнем на примера по-горе с часовниците, то нарушение ли е заглавие на продукт от типа "Часовник реплика Келвин Клайн, дизайн като серията на КК" или нещо от типа?
Въпросът ми може да прозвучи странно, но ме интересува запознати ли сте как може човек да си спести неприятности със запазените марки. Давам пример с часовници, може би защото е най-масово:
Келвин Клайн е запазена марка. Ако обаче заглавието на продукта е "Реплика на Келвин Клайн", то това нарушение ли е на правата на марката и правоносителите?
Въпросът ми е породен най-вече от големият брой както БГ така и ЕН сайтове, в които продуктите са обозначени като "реплика".
Другото, което ме вълнува е нещо, което забелязвам в ибей - описание на продукт или заглавие от типа "много хубав продукт, дизайн като iPhone". Ако се върнем на примера по-горе с часовниците, то нарушение ли е заглавие на продукт от типа "Часовник реплика Келвин Клайн, дизайн като серията на КК" или нещо от типа?