Въпрос относно ПРЕоптимизация?

Nightgale

Active Member
Здравейте,
интересува ме следното: Когато говорим за преоптимизация- става дума за сайт или за страница от сайт? Конкретно при онлайн магазините как е, тъй като там наситеността с една и съща ключова дума на всяка страница ми се вижда нормална- да речем че продаваш Дамска кожена чанта модели n до nnnn, естествено въпросната чанта ще присъства във всяка страница с такъв продукт? Може и да се случи преоптимизиране на сайта с тази ключова дума?
 
Важна е полезността на описанието
Хубаво е да има добро описание и на мен поне така ми харесва, но най-важна е цената. Ярък пример е маймол, който до преди време не слагаше почти никакво описание, а сега се ограничил да копва инфото от спортдирект, но си продава и продава.
 
Важна е полезността на описанието
Тоест ако ключовите думи са обвързани в смислен (полезен) текст, не би трябвало да се стигне преоптимизиране.
А относно мета заглавията- пречи ли ключовата дума да присъства във всяко едно заглавие и има ли значение, че е една и съща + модела на продукта да речем?
 
при описание на артикулите се следва този принцип: какво отличава този продукт от останалите, с какво е по добър от другите, с какво ще е полезно описанието на потребителите.
така се прави трафик по опашати ключови думи
за късите ключови думи е абсурд са се класираш, там трябва реклама, но понякога и е безсмислено
 
за късите ключови думи е абсурд са се класираш, там трябва реклама, но понякога и е безсмислено
Това означавали, че в мета заглавията е все тая, дали ще се пише ключова дума или не- защото тя там при всички случаи ще си е без допълнителен текст?
 
Няма как да се получи преоптимизиране на сайта, ако използваш White SEO техники и всичко ти е натурално. В случая ако имаш такъв магазин, моят съвет е да се направи хубав Keyword Research, в който да се види кои фрази от характеристиката на даден продукт са търсени и могат да хванат допълнителен трафик. Ако съм се изразил по-неразбираемо, ето пример:

Имаш черна рокля, която в описанието си написал, че е с дантела на гърба, изработена е от естествена кожа (предна част да кажем) и е с дълъг ръкав. Съветът ми е да сложиш тайтъла така: Черна дантелена кожена рокля с дълъг ръкав (име). При добра Onsite, Onpage и авторитетен тематичен линк билдинг, ще започваш да излизаш на челни места по различни комбинации от Long Tail фрази от тайтъла. Например: черна дантелена рокля; черна кожена рокля, черна дантелена рокля с дълъг ръкав, черна кожена рокля с дълъг ръкав, а защо не и само по черна рокля.

Мисълта ми е да се добавя характеристика на продуктите, която в много от случаите е търсена. Дали цвят, дали материя, дали нещо друго, въпрос на преценка, анализи и т.н.
 
Аз споделям мнението на nikosa1986, за мен поне няма смисъл от допълнително СЕО, особено плъгини, заглавието ти е най-голямото СЕО. Може да се добави и производител нещо детайлно....
Не знам, примерно - Елегантна рокля с гол гръб на еди кой си.
 

Горе