Как да заявите нов ПИН
Ако не сте получили своя ПИН или той е бил изгубен, можете да заявите два допълнителни ПИН кода. За да сме сигурни, че има достатъчно време да пристигне при Вас, е необходимо да изчакате четири седмици от последното изпращане на ПИН, преди да заявите нов.
Преди да заявите нов ПИН, уверете се, че пощенският Ви адрес за получаване на плащания е правилен.
Вижте инструкции
За да заявите нов ПИН:
Влезте в профила си.
Кликнете върху иконата на зъбно колело и изберете Настройки.
В страничната лента кликнете върху Информация за профила.
Кликнете върху връзката Потвърждаване на адреса.
Кликнете върху Заявяване на нов ПИН в долната част на страницата.
След това ще Ви изпратим по пощата нов ПИН на адреса, посочен в профила Ви. Ако преди това пристигне оригиналният ПИН, можете да използвате него. Заместващите ПИН кодове са просто дубликати на оригиналния.