Географско насочване?

2fast4you

Well-Known Member
Здравейте,
рових из гугъл уебмастър и ми стана интересно географското насочване.
Изгледах този материал и има една функция която не мога да разбера https://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=62399
По-добре ли е да насоча географското ми местоположение към "Unlisted" или "Не е посочено" отколкото да не пипам опцията за гео насочването?
Доколкото разбирам гугъл таргетира потребителите на база на домейна и къде е хостнат.
Моят хост е в България а домейна ми е.. .me
Проблема е, че не продавам в България а в целият свят освен България и не искам потребители от България да бъдат насочвани към сайта ми.
Също така пише, че може да се направят поддомейни с отделно гео насочване. Дали ще има ефект ако пусна няколко които са свързани към главният домейн?
Не разбирам толкова от сео и ако може да ударите едно рамо ще съм благодарен :wink:
 
От: Географско насочване?

По едни и същи думи, през гошо.ком, в търсене от България съм на първа страница; докато при търсене в Италия съм на 14-та страница.
Ако искаш добро излизане по света - поддомейни на различни езици - написани грамотно!, с различно гео таргетиране, ще ти бъдат от полза.
Търсачките се вълнуват от локални езици - откакто сложих руски думи в сайта ми и връзки към него в някои рускоезични сайтове, Яндекс започна да ме посещава.
Всъщност, можеш да експериментираш със следното, без да правиш поддомейни: Правиш една страница на испански и я таргетираш за Аржентина. Превеждаш нещата на каталунски, в нова страница, и я таргетираш за Испания. И ще видиш коя от двете страници ще излиза по-добре в Испания. Добавяне на връзки в аржентински и каталунски сайтове ще улесни нещата. След като имаш вече някакви резултати, можеш да вържеш двете страници към испански сайтове и да видиш каква промяна ще настъпи.
Друг вариант е да направиш две страници на португалски. На едната да и дадеш геонасоченост към Португалия, а на другата към Бразилия. Но текстовете на двете страници трябва аналитично да са ти еднакви, за да има сравнимост на резултатите. Ако двете статии са с различна тежест, не може да се направи добро сравнение.
 
От: Географско насочване?

Благодаря ти за изчерпателният отговор.
Мога да инсталирам различни преводи на магазина но ще се затрудним с превода на всички продукти.
Ще пробвам само навигацията в сайта да е на езика към който ще таргетирам пък продуктите да са си на английски език.

едит: И още един въпрос който от много време ме рови но не съм питал до сега.
След като направих пренасочване за UK тъй като са на същият език не трябва да превеждам нищо.
Валутата автоматик се прехвърля на паундове та изглежда, че си е легитимен UK магазин.
Също така отгоре засича държавата и пише, че доставяме специално до UK.
Въпроса ми е дали гугъл ще накаже по някакъв начин сайта за дублирано съдържание с главният домейн?
Новият поддомейн който съм насочил е http://uk.shopix.me

eдит: До сега рових и разбрах за rel="canonical" и rel="alternate". Структурираните данни започват да ми харесват :clap:
 
Последно редактирано:

Горе