Групажен внос по море от Китай-няколко въпроса?

webstil

Well-Known Member
1) Има ли някой във форума, който се е занимавал с такъв тип внос и иска да помогне с малко информация, ако трябва срещу заплащане?
2) Възможно ли е да се осъществи изпращането на стоката и товаренето и на контейнер и после на кораба от доверен търговец, който праща част от своята стока в контейнера или задължително трябва да се търси агент, който да събере стоката и на когото да се доплаща допълнително?
3) Дали си струва да се внася на групаж стока около 5 кубика и дали ще е по-евтино отколкото по въздух? Предполагам да, но още нямам всички суми и не мога да направя финалните калкулации?
Става въпрос за чанти, точно 1 път и половина внасях по въздух и е много скъпо, за това търся друг вариант, ето от последният път:
155 чанти, 700$ доставка с DHL - по 4.5$ на чанта
4) Да приемем, че китаеца свърши всичко по изпращане и товарене, едва след като е пратена стоката, тогава ли търсим българска логистична фирма, която да осъществи митническото представителство и превоза на товара в България? Коя фирма ми препоръчвате да ползвам?
5) Тeзи цени от китаеца добри ли са и кое какво значи:
O/F:USD15/CBM
CFS:RMB5.2/CBM
DOC:usd29.2
CUS:usd43.8
ENS:USD25
bill charge : 21.9usd
6) Има ли някаква възможност за гаранция преди пращането на парите или пускам всичко и после евентуално очаквам да ми пратят нещо?
7) По-скоро ме притесняват нещата, когато пристигне контейнера в България, никой не може да ми каже таксите какви ще са докато не знам точно колко ще тежи пратката, казаха ми че ако тежи повече отколкото е обема, се изчисляват таксите на КГ. Как процедирам в България, чак след като е пратена пратката и знам точно КГ и друго инфо, си намирам спедитор за митническо представителство и за доставка в страната?
Тоест трябва да разделя процеса на 2 фази:
1 фаза - по събиране на 1 място на стоката в Китай, тъй като нещата са в 2 различни провинции
2 фаза- митническо представителство и доставка в България, чак след приключване на фаза 1
8) Има ли някакви по-особени документи, които трябва да имам при този тип внос? Досега, когато съм внасял по въздух имам нужда от:
- EORI
- пълномощно
- платежно
- фактура
- описание/деклариране на стоката
Какво още ще ми трябва?
Ще се радвам, ако някой иска да помогне в темата, на ЛС или да се видим в София, ще му платя за отделеното време или пък ще му върна с нещо услугата.
 
Идеалният човек, отговарящ на гореописаните условия:

Номенклатурата ми в козметиката е над 10 000 продукта. В това число влизат 3500 водещи аромата на 400 от водещите фирми в цял свят. Продуктите в сайта ми са малко, понеже все още не са качени всичките. Има марки, на които съм изключителен представител и вносител. Но въпреки всичко, ако имаш стока на склад, продуктов каталог с цени е възможно да работим. Аз също продавам Био козметика, както от най - ниския ценови клас, така и от най - високия :) Като цяло лансирам това от което имам най - голяма печалба, но също така помагам доста хора в онлайн маркетинга. До момента клиентите за чийто сайтове се грижа са над 50, като сайтовете им са изработени с последната версия на джумла и платеното приложение хикашоп, като по кода има доста неща, който са добавени изцяло от мен. Имам директен контакт със създателите на хикашоп и 99% от нещата, който пиша по ядрото на компонента веднага влизат в последните версии за ъпдейт, което гарантира 100% сигурност за сайта ти. В момента разработвам изцяло завършена система за онлайн търговия с нашумялата напоследък система Магенто и набирам клиенти. Това с което се различавам от другите разработчици е, е това че аз не работя за еднократно изпълнение на проект. Всеки "клиент" подписва договор за поддръжка в период на минимум една година след реализиране на проекта, като през този период аз отговарям за всичко, което влиза в първоначално подписания договор и поемам отговорност да изпълня всяко ИТ нещо в което видите потенциал и сте готови да инвестирате. Системата на Магенто ще бъде интегрирана с два със сигурност, но може би и три от водещите складове софтуери в страната. Не мога да спомена имена на софтуерите, понеже в момента водим преговори и нищо не е официално.

Не ме разбирай погрешно, дейността от която печеля и се издържам е търговията, сайтовете и другите неща са просто начин чрез който да лансирам търговията си. Какво означава това? Това означава, че ползвайки услугите ми ти се свързваш с човек, който има контакт с 90% от вносителите на стоки в БГ, също така и с човек, който може да достави всякакви стоки от Китай. Ако използваш моите услуги, ти получаваш освен комплексно решение за твоята онлайн търговия, но и човек, който може да обогати каталога ти с продукти, като ти няма да се притесняваш за логистика, произход, лиценз, понеже моята фирма отговаря за всичко това с името си.

Макар и от скоро да съм в този форум, вече съм работил с някои от потребителите от форума, ако желаят могат да оставят мнението си и впечатлението си от работата с мен.

@Dea с мен можеш да се свържеш, както с лично съобщение тук, така и да пишеш на майла ми от сайта, можеш и да ме намери и на някои от телефоните в сайта. Представи се, че си от форума предприемач :) Ако попаднеш на оператор, той ще те прехвърли към мен. Всички сме любезни и отзивчиви, няма от какво да се притесняваш да ни потърсиш по телефона, всъщност даже предпочитам директния контакт :wink:

От: Внос от Китай. Кои изисквания трябва да покрием, за да продаваме внесените продук



От поста ти разбирам, че си внасял стока или може би имаш една или две пратки. Няма такъв шанс да ти мине пратката, само щото е под килограмите и с по - ниска обявена стойност. В митниците не само че не пасат трева, ами даже по името на търговеца могат да ти кажат повече неща за него, от колкото който и да било! Китайците макс пишат с 80% по ниски цени, тоест ако е $1000, най - много за $200 да пишат, което се случва много рядко, обикновено пишат 60% от сумата, разбира се не става дума за поръчки от сорта на 10 протмонета, говоря ти за 1000 протмонета. Ако все пак искаш да ти е мирна главата, аз предлагам точно такава услуга. Аз внасям стоката от Китай, оправям всички документи, доставям ти я на теб с избран от теб спедитор и всички необходими документи за сделка между моята фирма и твоята и всички сме доволно. Разбира се това ще си има хонорар, но ако сложиш хонорарите на адвокати, митнически агенти, който ще ти подготвят документите при освобождаването и ще ти смятат митните сборови, ще ти излезе значително по - скъпо. Ако решиш да работиш с мен, ще трябва да се задоволиш с предлаганите стоки от потвърдените от мен търговци в Китай. Каталога е огромен, номенклатурата ми минава над 1 000 000 000 продукта, който мога да ти вкарам и все ще има какво да си харесаш. Не работя с предложени от теб търговци или превозвачи, единствено можеш ти да избереш спедитора за България, понеже разноските по доставката в БГ са за твоя сметка, като застраховката на стоката е задължителна и или ще бъде включена в цената или ще бъде включена в транспорта. Ако все пак не ти се занимава аз предлагам доставки с ЕКОНТ от 20 кила и 10000 лева на цената от 30 лева.

Който има интерес моля да пише на лично.

ВАЖНО: НЕКА ДА ПИШАТ САМО РЕАЛНО ЗАИНТЕРЕСОВАНИТЕ НЕ ЖЕЛАЯ ДА МИ ГУБЯТ ВРЕМЕТО СМОТАНЯЦИ, КОЙТО СЛЕД ИЗГОТВЯНЕ НА ОФЕРТА И 30 МИН РАЗГОВОРИ ПО ТЕЛЕФОНА СЕ СКРИВАТ!! Пиша го с големи букви, понеже вече имаше двама от този форум.
 
Идеалният човек, отговарящ на гореописаните условия:
Като изключим, че всичко това съществува само във въображението му и според търговския регистър за 2015 паричните потоци на великата фирма бяха от порядъка 6-7К ...
 
Да, дори да не е човек, който е внасял толкова много пъти. Просто някой, който има опит с 2-3 вноса и има желание да сподели информация. Ако не и сам ще се мъча и после ще кажа какво е станало :)
Писах на това момче: https://www.predpriemach.com/members/zarrini.8821/
Но не отговаря или може би не влиза тук често :)
 
Изтрезняхте ли след празниците? :D
Има ли някой да помогне, най-вече ме интересува като пристигне тук контейнера какво правим, може ли едва след като е изпратен от китаеца да търсим кой да го освободи тук от митница и да ми транспортира стоката или всичко трябва предварително да се подготви?
 
Аз ползвам фирма в Китай, която оправя всичко там и ги праща- като с контейнер друг ги оправя, а с авио сам си ги оправям. Но в твоя случай китаец да поравя всичко - авио или контейнер няма разлика, само митниците са различни. Контейнера къде ще престигне - Бургас, Варна, Гърция. Ако е за Бургас - аз имам агент там , супер оправна, всичкото авио китайско карго го оправям с нея. Транзит от София до Бургас, документите при нея-фактури, товарителници, транзити и т.н. и е готова преди физическия транспорт от летище София да е стигнал Бургас. Специално за чантите, кожата има символично мито, и бях забелязал че за по-обемните имаше манимална разлика в разходите авио контейнер. Цена около 2-2,5$ за PIU, и около 8-10$ за кожа са добри за фактура за обмитяване. Говориш за 5м3 - на обемни чанти е нищо, това задължително е групаж и задължително трябва фирма и ли някой китаец да ти го прави в Китай. При мен за за авио цена около 35 RMB за кг е нормална. За контейнер аз плащам около 3000 RMB за м3 около 430-440$, при нормални мъжки чанти , да не са кубове големи, ще събереш около 300 бр (може и повече), значи около 1,5$ на чанта има и други малки разходи - опаковки, трансфер пари и т.н, но тази цена ти е край на и не ходиш по митници и т.н но и чака; повече 2 месеца. Имам доста хора да доставят от Китай. така че прецени. Ако друго те интересува, питай.
 
Здравй, това може би ще ти свърши работа : www.bgcargo.com
Аз лично не съм работил с тях но предполагам ще ти свършат работата за комисион от около 3-5 % от фактурата.Фирмата е на българка която живее в Китай.
 
Интересно ми е сега за фактурата, китаеца иска първо да му платя продуктите, а после като види точно колко ще излязат като обем и материали за опаковане, да му пратя и парите за опаковка и FOB пристанището (truck fees, export and doc). Чудя се се сега тези пари за доставка FOB пристанището в Китай и за опаковане, да ги слагаме ли във фактурата допълнително, което ще доведе до повече ДДС или може просто да се пише FOB пристанището като условия на доставка и цената на продуктите, като се има предвид че опаковането и другите такси са включени в цената на продуктите и така ще се спести малко от ДДС? Как го правите? :)
 
Привет, ако още не си си решил проблема - пиши едно лично - имам вносове от Китай /и не само/ по няколко пъти седмично и почти няма казус с който да не съм се сблъсквал.
 
Интересно ми е сега за фактурата, китаеца иска първо да му платя продуктите, а после като види точно колко ще излязат като обем и материали за опаковане, да му пратя и парите за опаковка и FOB пристанището (truck fees, export and doc). Чудя се се сега тези пари за доставка FOB пристанището в Китай и за опаковане, да ги слагаме ли във фактурата допълнително, което ще доведе до повече ДДС или може просто да се пише FOB пристанището като условия на доставка и цената на продуктите, като се има предвид че опаковането и другите такси са включени в цената на продуктите и така ще се спести малко от ДДС? Как го правите? :)
 
Здравей,
от скоро съм във форума ,но имам известен опит с вноса от Китай - та на въпроса ти :опаковка и тем подобни се включват в общата фактура и плащаш ДДС върху това освен ако сте се разбрали с китайската фирма да ти пусне занижена фактура или да не отчита тези допълнителни плащания като твой разход.Но това е от предварителната уговорка китайците.
А до Бургас с наш агент може да получиш само цял контейнер с твоя стока защото няма терминал за разкомплектоване на групажни пратки.Варианта е човек в Китай да ги обедини и да ги пусне като една ,а вие тук да се оправяте.
 
Здравейте , бихте ли препоръчали някоя бургаска фирма за внос на контейнери от Китай ? Която и да има агенти там ..
 
Последно редактирано:
Здравейте , бихте ли препоръчали някоя бургаска фирма за внос на контейнери от Китай ? Която и да има агенти там ..
Шенкер имат офис в Бургас, както е Еврохъб. Тук възниква въпроса - защо ти е бургаска фирма? Може да го направиш с всяка фирма, ако ще и в Пловдив да е разположена. Не е нужно фирмата да има офис в дестинацията, за която искаш да ти се разтовари контейнера.
 
А случайно някой от вас да е чувал за Стоян и Диана Михайлови , агенти в Иу Китай ?
 
Здравейте, хубава тема Plamen_80 www.bgcargo.com тази фирма по море ли изпраща?

 
Привет!
За групаж колко е минималното количество и колко Ви излиза на кг/cbm ?
 

Горе