Welder
Active Member
Доклад на Федералната търговска комисия на САЩ (FTC) разкри, че Гугъл манипулира резултатите от търсенията, пише Engadget.
Преди няколко години FTC, която се грижи за защитата на потребителските права, реши да не завежда антимонополно дело срещу Гугъл, въпреки разкритията, че търсещият алгоритъм манипулира резултатите.
Сега, благодарение на доклада, който се състои от 160 страници, най-накрая са налице и подробности от това дълго разследване.
Според него има открити доказателства, че компанията Маунтин Вю нарежда конкурентите си по-назад в списъците с резултати и поставя собствените си услуги на първо място, дори когато предлаганата услуга не е толкова полезна.
Google Flights, например, се класира по-напред в листите с търсенията, въпреки че не предоставя толкова много възможности като други онлайн платформи за самолетни полети или туристически сайтове.
Федералната търговска комисия са установили, че Гугъл използва специален алгоритъм, който осигурява по-високо класиране на собствените им продукти на страницата с резултати.
Главният съветник на Гугъл Кент Уолкър защитава компанията. В свое изявление той подчертава, че след 19-месечната проверка, милионите страници с документи и многото часове на свидетелски показания, от FTC се съгласили, че не е необходимо да се предприемат действие относно това как се класират резултатите.
"Ние редовно променяме нашите алгоритми за търсене, като правим над 500 промени в годината, за да помогнем на нашите потребители да получат информацията, която искат", добавя Уолкър.
OffNews
Преди няколко години FTC, която се грижи за защитата на потребителските права, реши да не завежда антимонополно дело срещу Гугъл, въпреки разкритията, че търсещият алгоритъм манипулира резултатите.
Сега, благодарение на доклада, който се състои от 160 страници, най-накрая са налице и подробности от това дълго разследване.
Според него има открити доказателства, че компанията Маунтин Вю нарежда конкурентите си по-назад в списъците с резултати и поставя собствените си услуги на първо място, дори когато предлаганата услуга не е толкова полезна.
Google Flights, например, се класира по-напред в листите с търсенията, въпреки че не предоставя толкова много възможности като други онлайн платформи за самолетни полети или туристически сайтове.
Федералната търговска комисия са установили, че Гугъл използва специален алгоритъм, който осигурява по-високо класиране на собствените им продукти на страницата с резултати.
Главният съветник на Гугъл Кент Уолкър защитава компанията. В свое изявление той подчертава, че след 19-месечната проверка, милионите страници с документи и многото часове на свидетелски показания, от FTC се съгласили, че не е необходимо да се предприемат действие относно това как се класират резултатите.
"Ние редовно променяме нашите алгоритми за търсене, като правим над 500 промени в годината, за да помогнем на нашите потребители да получат информацията, която искат", добавя Уолкър.
OffNews