В последните седмици наблюдавам странно поведение на АдСенс - много нестабилни приходи. В един ден нагоре, в друг - надолу. Мисля си дали това не е свързано с преминаването към евро. Дали Гугъл не реже европейските рекламодатели от показване при издатели, които не са минали към Гугъл-Ирландия. Тъй като този вид рекламодатели - показващи в европейски сайтове, но получаващи пари от САЩ, реално са ДДС-таралеж в гащите на Гугъл, и статутът кой точно трябва да внася ДДС-то е спорен, нищо чудно Гугъл да взема някакви такива мерки.
Преди време някой каза, че като превключил на евро, си запазил същите приходи като цифра, но вече в евро. Това практически значи покачване на приходите с 30%. Дали има подобни наблюдения, и дали е възможно Гугъл да прави нещо такова... Най-малкото - дори да не реже всички европейски реклами, може да ограничава тия дето са от страни с по-сериозна данъчна администрация, която може да притисне Гугъл да плаща...
Преди време някой каза, че като превключил на евро, си запазил същите приходи като цифра, но вече в евро. Това практически значи покачване на приходите с 30%. Дали има подобни наблюдения, и дали е възможно Гугъл да прави нещо такова... Най-малкото - дори да не реже всички европейски реклами, може да ограничава тия дето са от страни с по-сериозна данъчна администрация, която може да притисне Гугъл да плаща...
Последно редактирано: