Poltargaista
Active Member
Пускам темата, за да помогна на приятел.
Очаквам всякакви отзиви! Благодаря предварително на всички отзовали се!
[SUP]
Дипломната работа е по счетоводство.
Трябва ми информация за това, как след като се създаде софтуер - как се отчитат разходите и как се калкулира себестойността му. След това да кажем, че се патентова - какви са взаимоотношенията с Патентното ведомство. Как се амортизира този софтуер? Като се отдава за ползване - как се отчитат приходите от лицензирането? И като цяло взаимоотношенията с клиентите и последващи разходи за поддръжка как се отчитат.
Долу-горе като план е това. Като цяло ми трябва реда на отчитане - от създаването му до отписването му поради натрупаната амортизация.
Държа да отбележа: не ми трябват отчетни данни! Защото те от това с право се притесняват хората. На мен ми трябва реда на отчитане, не цифри - така че фирмените тайни ще се ги запазят!
Очаквам всякакви отзиви! Благодаря предварително на всички отзовали се!
[SUP]
+Ангел Порязов - Профил в Google+
[/SUP]
Последно редактирано: