Blinky
Owner
Отварям тема, за да наблегна на вече явния факт, че SEO-то не е такова, каквото беше преди няколко години и според повечето хора, занимаващи се с оптимизиране, то търпи еволюция. Доказателство за това е и многото сайтове, пострадали именно от последните ъпдейти, който Google наложи.
Ето и малко информация:
SEO-то се е променило драстично през последните 12-18 месеца и всеки се адаптира към новите промени, които Google пуска. В началото много негативи се изсипаха по адрес именно на Panda и Penguin ъпдейтите и как те навредиха на толкова много бизнеси, но както SEO експертите, така и широката маса стигнаха до заключението, че това е просто "новото", в което влезнахме изведнъж.
Старите тактики и стратегии, които работеха може би все още работят за определено време, но ако се практикуват основно те, то може да бъдем наказани и ще се наложи да започнем отначало. Придържането към повечето съдържание и фокусирането върху това (качество, количество) винаги е била печелившата формула. Google от едно време ни повтаряше, че искат да предложат най-доброто съдържание на своите потребители. За нещастие, индустрията стана доста конкурентна и тактиките, работещи за кратки периоди бяха ползвани с тях да се постигнат трайни резултати, но това се промени още през 2011 година.
Пичовете от Fuzz One Media са ни предоставили и една графика, която сравнява някои от старите тактики с новите, като за мерител използват алгоритмичните ъпдейти на най-голямата търсачка - Google.
Надявам се да предизвикам дискусии, в които ще се включа с най-голямо желание, защото това е нещото, с което потребителите тук не само се занимават, но и дават като съвети на свои познати, приятели и начинаещи, започнали да навлизат в тази област. Ще се радвам да стане интересна тема и да си каже всеки какво мисли, какво е срещам и какво реално му е помогнало.
Ето и малко информация:
SEO-то се е променило драстично през последните 12-18 месеца и всеки се адаптира към новите промени, които Google пуска. В началото много негативи се изсипаха по адрес именно на Panda и Penguin ъпдейтите и как те навредиха на толкова много бизнеси, но както SEO експертите, така и широката маса стигнаха до заключението, че това е просто "новото", в което влезнахме изведнъж.
Старите тактики и стратегии, които работеха може би все още работят за определено време, но ако се практикуват основно те, то може да бъдем наказани и ще се наложи да започнем отначало. Придържането към повечето съдържание и фокусирането върху това (качество, количество) винаги е била печелившата формула. Google от едно време ни повтаряше, че искат да предложат най-доброто съдържание на своите потребители. За нещастие, индустрията стана доста конкурентна и тактиките, работещи за кратки периоди бяха ползвани с тях да се постигнат трайни резултати, но това се промени още през 2011 година.
Пичовете от Fuzz One Media са ни предоставили и една графика, която сравнява някои от старите тактики с новите, като за мерител използват алгоритмичните ъпдейти на най-голямата търсачка - Google.
Надявам се да предизвикам дискусии, в които ще се включа с най-голямо желание, защото това е нещото, с което потребителите тук не само се занимават, но и дават като съвети на свои познати, приятели и начинаещи, започнали да навлизат в тази област. Ще се радвам да стане интересна тема и да си каже всеки какво мисли, какво е срещам и какво реално му е помогнало.