Не е било в описанието, а в секцията с Postage/Delivery, която стойност е
Estimated Delivery и обикновено е в две стойности и обикновено важи за domestic buyers. След като едва ли си такъв, 3 ноември почти сигурно не е реалната доставна дата, така че си провери tracking number-а, даден от seller-а в секцията с Purchased Items или у PP transaction-а, вкарай го в сайта на куриерската компания и провери къде точно се намира пратката. Ако нямаш такъв, пишеш на seller-а. Ако си избрал доставна компания или seller-а е предоставил доставни компании non-trackable, реално нямаш начин за проверка къде точно се намира, и нямаш какво друго да правиш, освен да чакаш.
Ако е била от eB UK/DE/FR/ES/IT/AT/CH country sites купено нещото, ще дойде от Европа. И би следвала да ти дойде известие на от „Пишман пощи“ долу на блока залепено някъде си, макар че можеш и в клона си да отидеш. Ако е била от eB COM/CA/AU, то значи идва от извън EU, съответно при стойност над $15 (item + P&P) ще бъде почти сигурно „блокирана“. Повече info какво следва от
тук надолу с т. нар. от лятото „оПРОСТяване“.