Заради един от последните ми текстове мой клиент си свърши продуктите. Случи се малко неочаквано, даже доста неочаквано. Продуктът беше много специфичен – система за GPS контрол, целевата група – мениджъри на транспортни фирми, целта – поръчки на определен брой промо пакети. Направихме имейл кампания с персонализирани писма.
Един продаващ текст направи неочаквано много поръчки. Написах го като „горещо” промо предложение за заявка при специални условия. Клиентът беше подготвил добро количество продукти, определили бяхме сравнително дълъг срок за отговори и/или заявки. Очаквахме обичайната активност от клиентите. Обаче от срока в писмото остават още няколко дни, а промо пакетите вече са свършили.
Или текстът ми е бил ефективен, или продуктите на клиента са били малко. А може и да сме попаднали на подходящата ниша. Или пък транспортните мениджъри са чакали точно нашето предложение. Сега се налага да им пишем отново - само на непоръчалите до момента, за излезем от ситуацията. Защото промоцията още е валидна, а вносът на нови продукти ще отнеме 10-15 работни дни.
Готов съм за още един продаващ текст. С ефективност, каквато очаквате, а може и по-голяма. А Вие имате ли достатъчно продукти за продаване?
Един продаващ текст направи неочаквано много поръчки. Написах го като „горещо” промо предложение за заявка при специални условия. Клиентът беше подготвил добро количество продукти, определили бяхме сравнително дълъг срок за отговори и/или заявки. Очаквахме обичайната активност от клиентите. Обаче от срока в писмото остават още няколко дни, а промо пакетите вече са свършили.
Или текстът ми е бил ефективен, или продуктите на клиента са били малко. А може и да сме попаднали на подходящата ниша. Или пък транспортните мениджъри са чакали точно нашето предложение. Сега се налага да им пишем отново - само на непоръчалите до момента, за излезем от ситуацията. Защото промоцията още е валидна, а вносът на нови продукти ще отнеме 10-15 работни дни.
Готов съм за още един продаващ текст. С ефективност, каквато очаквате, а може и по-голяма. А Вие имате ли достатъчно продукти за продаване?