Тук сме посочили някои от новите функции, които предполагаме ще Ви
заинтересуват:
• Търсене в сайта: Разбрахме, че много издатели се
притесняват, че потребителите ще излязат от сайтовете им, ако
търсят в мрежата, затова вече можете да изберете да предлагате
търсене само в сайта. Освен това можете да хоствате резултатите от
търсенето на собствените си страници, така че потребителите да
намират информацията, която им трябва, без да напускат сайта Ви.
•
Подобрено индексиране на страниците: Неотдавна внесохме
подобрения в нашата технология за индексиране, за да можете да
осигурявате на потребителите си възможности за по-добра
практическа работа, когато търсят в сайта Ви. Отсега нататък
AdSense за търсене ще индексира още повече страници в сайта Ви,
стига системата ни да е в състояние да ги обходи. Така
потребителите ще разполагат с повече резултати от сайта Ви сред
резултатите, които им осигурявате чрез AdSense за търсене.
• Търсене в сектори: Можете да предоставите на потребителите
си възможност да търсят в повече от един сайт по Ваш избор - това
може да е мрежа от сайтове, които притежавате, или други сродни
сайтове, които смятате, че ще са им полезни. Ако пишете рецензии
за книги в блога си например, можете да използвате търсенето в
сектори, за да определите списък с онлайн книжарници, в които
потребителите Ви да могат да търсят.
• Стесняване на търсенето с помощта на ключови думи: Можете
да адаптирате резултатите от търсенето и рекламите към
съдържанието на сайта си, тъй като думите, по които се търси,
могат да имат различно значение в зависимост от контекста. Да
предположим, че сайтът Ви е на тема „йога" - можете да въведете
ключови дума като „йога", „упражнение" и „медитация", така че
когато даден потребител търси по думата „килимче", резултатите от
търсенето и рекламите да се отнасят по-скоро до килимчета за йога,
а не до обикновените домашни килими. (Можете да видите пример за
това в нашия видеоклип на адрес
http://www.youtube.com/watch?v=0MuiBTLcJmY .) При проведените от
нас експерименти установихме, че това стесняване на значението
води до увеличаване на приходите за издателите.
• Подбор на местоположението на рекламите: Вече можете да
решавате къде на страниците с резултати от търсенето да поставите
рекламите си - най-отгоре, най-отдолу или отдясно на страницата.
Препоръчваме рекламите да се поставят отгоре и отдясно на
страницата, тъй като установихме, че така издателите реализират
най-големи приходи.
За да настроите AdSense за търсене на сайта си, влезте в раздела
'Настройка на AdSense' и изберете продукта 'AdSense за търсене'.
Когато създадете нова търсачка, настройките й ще се запазят
в профила Ви, така че можете да се върнете по-късно и бързо да
направите необходимите актуализации, без да се налага повторно да
генерирате кода.
Ако искате да научите повече за новите функции, които се предлагат
в AdSense за търсене, посетете
www.google.bg/adsense/afs .
Надяваме се да изпробвате новите функции на AdSense за търсене.
Пожелаваме Ви успешна работа с AdSense
Поздрави,
Екипът на Google AdSense