Здравейте,
Интересува ме защо голяма част от менютата в сайта, както и имейл известията, които получавам, въобще не са преведени, въпреки че съм посочил български като език за ползване. Само при мен ли е така? Ако не, това ме учудва, защото сайтът изглежда добре функциониращ и не мога да разбера на какво би могло да се дължи този проблем? Забелязал съм подобна тенденция в много български сайтове. Бих искал да ползвам повода, за да повдигна по-сериозна дискусия, в случай че някой проявява интерес.
На какво смятате, че се дължи това?
- немърливост;
- липса на мотивация, защото "и без това всички разбират английски";
- бъг;
- липса на средства;
- липса на човешки ресурс;
- администраторът/администраторите просто не са обърнали внимание;
- нещо друго?
В случая също ме интересува следното: колко лева вие бихте платили за наемане на бета-тестер на сайта ви? Съответно би могло да има следните пакети:
- посочване на бъговете, корекция от страна на самия уебмастър;
- посочване на бъговете, съгласуване с уебмастъра, корекция от страна на предлагащия услугата;
- всичко по-горе + A/B тест на дизайн с реални хора и т.н.
Аз лично бих платил за таква услуга. Някой знае ли дали се предлага нещо подобно? В крайна сметка тези дребни детайли биха могли да убедят потенциален, но колебаещ се клиент, да ползва или пазарува от сайта.
Разсъждавам върху тези въпроси от известно време и ми се стори интересно да повдигна темата тук. Ще се радвам, ако повече хора споделят вижданията си.
Интересува ме защо голяма част от менютата в сайта, както и имейл известията, които получавам, въобще не са преведени, въпреки че съм посочил български като език за ползване. Само при мен ли е така? Ако не, това ме учудва, защото сайтът изглежда добре функциониращ и не мога да разбера на какво би могло да се дължи този проблем? Забелязал съм подобна тенденция в много български сайтове. Бих искал да ползвам повода, за да повдигна по-сериозна дискусия, в случай че някой проявява интерес.
На какво смятате, че се дължи това?
- немърливост;
- липса на мотивация, защото "и без това всички разбират английски";
- бъг;
- липса на средства;
- липса на човешки ресурс;
- администраторът/администраторите просто не са обърнали внимание;
- нещо друго?
В случая също ме интересува следното: колко лева вие бихте платили за наемане на бета-тестер на сайта ви? Съответно би могло да има следните пакети:
- посочване на бъговете, корекция от страна на самия уебмастър;
- посочване на бъговете, съгласуване с уебмастъра, корекция от страна на предлагащия услугата;
- всичко по-горе + A/B тест на дизайн с реални хора и т.н.
Аз лично бих платил за таква услуга. Някой знае ли дали се предлага нещо подобно? В крайна сметка тези дребни детайли биха могли да убедят потенциален, но колебаещ се клиент, да ползва или пазарува от сайта.
Разсъждавам върху тези въпроси от известно време и ми се стори интересно да повдигна темата тук. Ще се радвам, ако повече хора споделят вижданията си.