Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

Радев как пък все на теб ти се случват тези неща :)

Застраховка живот не се продава по телефона , но момата която е решила да звъни по телефоните явно не го знае ... ..даже и човека да ти е много близък са необходими поне две лични срещи за да се стигне до успешна продажба на такъв продукт .

edit: целта на "приятен женски глас " по телефона е била продажба което e грешна цел
 
Последно редактирано:
От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

о, мене редовно ми звънят който падне
дир.бг, банки, застрахователи, уелнеси.. само ти не си ми звъняла :)

досега не съм станал клиент на нищо..
трябва да почнат да четат блоговете в Интернет :)
 
От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

само ти не си ми звъняла
нямало е за какво да ти звъня ама ако ти звънна няма да е за да ти продам нещо по телефона :)

трябва да почнат да четат блоговете в Интернет

дори и да не четат блоговете след няколко отказа би трябвало човек да се си зададе въпроса защо не става работата ..ама зависи от човека :)
 
От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

Браво Радев, само така! Направо не мога да повярвам, че може да има такива тъпаци. Докато четох разговора ми направи впечатление следното: не искат да има контакт лице в лице, т.е. - пряка връзка. Само с това мен биха ме отблъснали като клиент. Сякаш искат да си скрият зад линията и да отавят нещата ей така. Трябва поне да кажат нещо от рода на "Промоцията важи (примерно) 1 седмица, ако имате възможност, моля минете през офиса ни, за да получите по-ясна представа за продукта, който ви предлагаме" или нещо от сорта, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има възможност за пряк контакт с брокера (или там къвто се води). Тази наизустена фраза Тъй като Вашето мнение е изключително важно за нас е вече толкова банална, че направо нямам думи. Трябва да се говори с клиента не от името на банката, а от свое име - да се представиш, да изложиш съвсем честно нещата, за да спечелиш доверието. Само с доверие се правят по-големите продажби! Тая телефонистка все едно има едно листче с банални фрази, които да повтаря по телефона, но само отблъсква клиентите. Нека изгледат филма Boiler Room, да се научат как се продава по телефона - друго нямам какво да кажа.
 
От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

Тая телефонистка все едно има едно листче с банални фрази

всъщност нещата са точно така, тя е просто наета роботка, която трябва да говори репликите от листчето. тя е просто глас по телефона.
 
От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

тя е просто глас по телефона.
точно .. нямало кой да чуе какво му отговаряш ... говорил си сам

а бе много съмнителна е цялата история според мен защото доколкото разбрах не става въпрос за застраховка "гражданка отговорност " ..никоя уважаваща себе си застрахователна компания не продава застраховки по телефона камо ли да изпраща документите за процедурата по куриер
-
 
Последно редактирано:
От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин

от цялата работа вече се дразня и на банката още повече.
още една бизнес поука, не си давайте името под наем за глупости
 

Горе