От: Защо не си направих застраховка по телефона тази сутрин
Браво Радев, само така! Направо не мога да повярвам, че може да има такива тъпаци. Докато четох разговора ми направи впечатление следното: не искат да има контакт лице в лице, т.е. - пряка връзка. Само с това мен биха ме отблъснали като клиент. Сякаш искат да си скрият зад линията и да отавят нещата ей така. Трябва поне да кажат нещо от рода на "Промоцията важи (примерно) 1 седмица, ако имате възможност, моля минете през офиса ни, за да получите по-ясна представа за продукта, който ви предлагаме" или нещо от сорта, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има възможност за пряк контакт с брокера (или там къвто се води). Тази наизустена фраза Тъй като Вашето мнение е изключително важно за нас е вече толкова банална, че направо нямам думи. Трябва да се говори с клиента не от името на банката, а от свое име - да се представиш, да изложиш съвсем честно нещата, за да спечелиш доверието. Само с доверие се правят по-големите продажби! Тая телефонистка все едно има едно листче с банални фрази, които да повтаря по телефона, но само отблъсква клиентите. Нека изгледат филма Boiler Room, да се научат как се продава по телефона - друго нямам какво да кажа.