Blinky
Owner
Искам да споделя едно интересно материалче, на което попаднах и се зачетох. Препоръчвам го на тези, които са или в този бизнес с писането или са в другата част на бизнеса - оптимизацията и маркетинга.
http://www.searchenginejournal.com/better-content-marketing-long-form-short-regular-posts/92219/
Като цяло идеята на Google е че щом е по-дълго едно съдържание (разбирайте статия, страница и т.н.), толкова повече отговори на зададени въпроси има. По-детайлно е, от което следва, че не само си отделил повече време да го напишеш, но реално си имал и нещо от себе си да допълниш + факта, че така се добавя още стойност, което е така и не чак толкова. Не винаги "локумите" дават това, което се очаква. Но е и факт, че Google дава предимство на по-дългите текстове, които по дефолт са и по-полезни. Но само по дефолт, разбира се.
Не е изключен (дори адски много вероятен) и момента да се позиционираш добре и с по-кратко съдържание, но представи си, че посетителя се нуждае от повече информация. Какво прави в такива случаи? Обикновено, отива да я получи при конкуренцията - демек цъка из другите резултати. Тегли хикса на вашия сайт и от там вече влияе и на баунс рейта и то е един магически кръг.
Разбира се всяка ниша е сама за себе си. Ако конкуренцията ви е с оскъдно съдържание, то реално и вие може да си позволите да не се "хабите", но ви е спукана работата, ако сте в ниша, в която се пише, ама яко. Не, че е 100% гаранция за добри резултати, но някак щом се пише за нещо, явно има за какво и в това число ще ви превъзхождат. Но и пак казвам - решение на един проблем реално може да се предаде и в под 200 думи, но понякога не съвсем.
Та какво мислите вие? Ако може примери и някакви материали, ще е супер.
http://www.searchenginejournal.com/better-content-marketing-long-form-short-regular-posts/92219/
Като цяло идеята на Google е че щом е по-дълго едно съдържание (разбирайте статия, страница и т.н.), толкова повече отговори на зададени въпроси има. По-детайлно е, от което следва, че не само си отделил повече време да го напишеш, но реално си имал и нещо от себе си да допълниш + факта, че така се добавя още стойност, което е така и не чак толкова. Не винаги "локумите" дават това, което се очаква. Но е и факт, че Google дава предимство на по-дългите текстове, които по дефолт са и по-полезни. Но само по дефолт, разбира се.
Не е изключен (дори адски много вероятен) и момента да се позиционираш добре и с по-кратко съдържание, но представи си, че посетителя се нуждае от повече информация. Какво прави в такива случаи? Обикновено, отива да я получи при конкуренцията - демек цъка из другите резултати. Тегли хикса на вашия сайт и от там вече влияе и на баунс рейта и то е един магически кръг.
Разбира се всяка ниша е сама за себе си. Ако конкуренцията ви е с оскъдно съдържание, то реално и вие може да си позволите да не се "хабите", но ви е спукана работата, ако сте в ниша, в която се пише, ама яко. Не, че е 100% гаранция за добри резултати, но някак щом се пише за нещо, явно има за какво и в това число ще ви превъзхождат. Но и пак казвам - решение на един проблем реално може да се предаде и в под 200 думи, но понякога не съвсем.
Та какво мислите вие? Ако може примери и някакви материали, ще е супер.