За катастрофата с Автобуса...

biaaro

Well-Known Member
Има ли някой, който е минавал от там по тъмно и не се е заблудил, къде продължава пътя? Добре че такива капани има по абсолютно всички пътища и българските шофьори знаят за тях и не гледат маркировката в дясно, а само тази в средата. За съжаление не така седят нещата с чуждестранните....

Тук се вижда какво е станало:

А тук защо е станало:

Ето до това води незаконното строителство на магистрали, инхаус схеми, модела на тиквите, да си знаете.... Тези 45 човека, живи изгорени, загинали в най-ужасни мъки, са на съвеста на всички, които подкрепяхте и толерирахте това престъпно управление.

И не, не ми обяснявайте за нещастни инциденти, и че ставали такива работи....
 
идеалната хранилка за бяро, от злоба се е превърнал в по голям изрод от герб
 
Аз лично много съм пътувал и продължавам да пътувам по Хемус. Първият участък, който не е много ясно на къде отива самата магистрала е на излизане от София, където така е направено и отклонението към Шел (преди Джъмбо), че с малко по-голяма скорост може спокойно да си излезеш от пътя. Всички мантинели по пътя са с изядено светлоотразители, повечето ръждясали, а на места дори счупени (прекъснати). Супер тежко е положението докато стигнеш новия участък на Ябланица. Но не мога да кажа същото за участъка на магистралата от Шумен до Варна, която вече и тя в схемата с кърпенето. А не е чак толкова нова.

Идеята, което не е редно, на нашите магистрали и като цяло пътища е, да го пропътуваш поне 2-3 пъти бавно, за да видиш, кое колко е зле и къде какво може да те изненада. Стратегия, която до момента не ме е подвела. Не в правилна, защото не би трябвали да е така, но като цяло е гаранция, че ще пристигнеш цял. :)

Не мога да разбера призивите на държавата и другите органи, водеща всячески кампании за "войната по пътищата". По-големият % от тежките инциденти са именно поради лоши пътища и шофьори, които не могат да приемат, че по главна евро магистрала се слиза, за да се мине на двулентов път, който е задръстен от товарни камиони и всякакви каруци, трактори и руски коли, изскачащи от селата, през който минава най-важния път на държавата. И следват нерви, рискови изпреварвания и глупости. Всеки път, в който ми се наложи да изляза ставам свидетел на това. А когато има и засилен трафик, който е в петък и връщаш се в неделя, то поне по пътя си минавам покрай 3-4 катастрофи, без да преувеличавам.

В заключение ще споделя, че не заслужаваме това. Не е само заради таксите, данъците и винетките, които пращаме. Не е морално, не е правилно. :)
 
Според мен начина на мислене на мнозинството (80%) е виновно за избирането на това:

Ето до това води незаконното строителство на магистрали, инхаус схеми, модела на тиквите, да си знаете.....

Може да се дискутира дали е съвпадение тези 80% са същите като едни други 80% които вярват в конспирации и червени кончета на ръцете като лидерът им :(

А сега сериозно.
На мен ми е интересно как ще реагират македонците предвид начина по който се отнасяха до този момент с паметта на българските жертви в охридското езеро.
 
А сега сериозно.
На мен ми е интересно как ще реагират македонците предвид начина по който се отнасяха до този момент с паметта на българските жертви в охридското езеро.
Никак, тяхната "любов" към нас няма на къде повече да еволюира. :)

Там от няколко поколения назад се наслагва това. Но в интерес на истината ще се окаже, че автобуса не е бил в изправност.
 

Горе