За маркетолозите

От: За маркетолозите

"Покупката на бутилирана вода ни дава възможност да комуникираме нашата уникална личност и грижата ни за тялото и околната среда", пише Джуел.
- Ай стига бе!!! Или преводача е прекалил с бутилираната вода или просто тоя Джуел дрънка някакви глупости и недомислици.

На мен тази статия ми "звучи" повече като платена.
 
От: За маркетолозите

Реално погледнато ти се обвързваш с покупката - споделяш сходните виждания. Ако стоката е асоциирана с грижа за тялото, околна среда и т.н. и ти имаш същата визия за себе си и за света, то тя ще олицетворява това което е вътре в теб, с нещо което е от вън - просто е.
 
От: За маркетолозите

blackout8 - Най-често ми се случва да пия вода като съм жаден... няма нужда "да комуникирам своята уникална личност". :D :D

p.s.Как се комуникира личност между другото?

Наскоро ни дадоха да пробваме един прах за пране (който не бихме купили у дома, защото ползваме само течен), на който в момента му тече рекламата по ТВ. Ма то направо да ти се прииска да си го купиш. Той е "еко", ма опаковката му едикаква си пази едва ли не природата, дървета се садят от процент от печалбата. Направо да го вземеш за своя мисия. Една кака се усмихва от екрана и показва как се разпечатва лесно.
Такова еко дърво ядохме - дрехите трябваше да се изпират наново.

Така, че туй със "стоката е асоциирана с грижа за тялото, околна среда и т.н. и ти имаш същата визия за себе си и за света и т.н." е дъвка за балъци. Особено като чуя ЕКО и бягам със сто км/ч.


Реално погледнато ти се обвързваш с покупката - споделяш сходните виждания. Ако стоката е асоциирана с грижа за тялото, околна среда и т.н. и ти имаш същата визия за себе си и за света, то тя ще олицетворява това което е вътре в теб, с нещо което е от вън - просто е.
 
  • Like
Реакции: Sky
От: За маркетолозите

Кво ти кажа мозъкът ни е така устроен от хилядолетия на сам - избираме нещо, което вярваме и имам сходна визия с него, избора е емоционален, а оправдаваме рационално. Аз не говорих за чешмяна вода, а за тази бутилирана вода.

Реално погледано - ти пиеш хлорирана чешмяна вода - тук говорим за изворна с високо ph. Което от своя страна води до качество за тялото ти. Ако си био/еко френдли то искаш и такава да е опаквоката. Споделяш тяхната визияи и хоп гледаш ръст на продажбите именно поради факта, че са се позиционирали така. Това е маркетинга кво да го правиш. Ако продаваш бутилирана чешмяна вода в пластмасови бутилки вторичен продукт на нефта, тогава ще се съглася с теб.
 

Горе