За нищо на света не използвайте хостинг от coolicehost.com

Статус
Not open for further replies.

Akademika

Active Member
Как се губят клиенти. Днес в главната роля е coolicehost.com. Ползвам ги за втори шестмесечиен период, който е и последен.

Предисторията
Няколко мои сайта са хоствани на coolicehost.com. С променлив успех се търкалят в Интернет успешно. Имало е дребни проблеми. Сайтовете не са кой знае колко натоварени и, както вече казах, успешно живееха.

Проблемът
И така до днес, когато всичките изчезнаха, а вместо тях гордо се мъдри надпис, че акаунтът е суспендиран. Всичко това го научавам от клиент, обадил ми се по телефона с въпрос къде му е реклама. Звъня аз да питам защо ги няма. И на телефона един бай хуй почва да ми се прави на великия пич, хванал Господ за шлифера. "Ми защо не ни пуснет един "тикет" и ние ще проверим". Аз вече извън нерви питам дали не можем да задвижим този проблем и по телефон. "Ми може, ама по принцип ни требва тикет да проверим кои са сайтове и кой е акаунта". Аз: "значи ми казвате да затворя телефона, да ида на сайта и почна да ви пиша тикети". Бай хух: "Ми да, така е най-добре". Последваха вече крясъци от моя страна и бай хуй се съгласи да види "кой е сайта". Следващата реплика вече ме хвърли в джаза: "Ми може да не е платен". Можело. Продиктувах му точната референция на плащането с дата и час. Бай хуй: "Аааа добре". Кое му доброто, бе бай хуй, кое му е доброто. Имаш клиент, платил си стоката на време и получил какво - сваляне на сайтовете.
Че и нагъл на всичкото отгоре. "Следващият път напишете един тикет, ей така за разнообразие" ми вика селянинът прост. Това е което имаме като предприемачи, уважаеми предприемачи.
 
84806afeb5e20a1dd2374e95b62a5c2b.gif
 
Нали знаеш че този форум и собствениците са на хостинга са едни и същи ? Принципно аз винаги действам с тикети веднага щом забележа проблем и са ми оказвали съпорт , в повечето случаи бързо.
 
Нали знаеш че този форум и собствениците са на хостинга са едни и същи ? Принципно аз винаги действам с тикети веднага щом забележа проблем и са ми оказвали съпорт , в повечето случаи бързо.
Знам да, какво предлагаш да си трайкам ли?
 
Всъщност ще е най-добре собственикът да каже какъв е проблема, така че акунатът ми да бъде суспендиран. Предполагам, че все пак има някаква логична причина.
 
Аз ги ползвам от сума ти време. Сигурно повече от година. Имало е някакви проблеми, но с тикет и почти веднага решават проблема.

Ако на мен ми се случи подобно нещо на твоята ситуация, просто се местя. Подкрепям това, че с тикет или без, когато има суспендирана услуга, това е приоритетно. И да ти се дръвчат по телефона. Ами ако имаш бюджет, който харчиш в хиляди за трафик, а сайтът не работи, какво правим?

Нека @coolice да стегне редиците... че от такива теми, почвам да се притеснявам.
 
И според теб ще вдигам врява и ще обвинявам в непрофесионализъм ако не съм го платил ли?
Е, може да се оплакваш от лошото държание. След като е платено и всичко е наред, значи най-вероятно е станала някаква грешка. Може би наистина е трябвало да ползваш тикет системата, на мен и от други хостинги са ми отвръщали по същия начин. От там им е по-лесно да проверят нещата, а и така доказваш, че ти си собственика, защото си въвеждаш мейла, към който е регистрацията. По телефона може да звънне всеки.

Колкото до държанието, наистина не е много професионално. Всеки съпорт трябва да е се държи любезно с клиентите и да проверява нещата. Може да си го уцелил някъде навън и да не е имал възможност да говори на телефона, но това не е оправдание. Ако телефона не може да се ползва адекватно, по-добре да остане само тикет системата.
 
Е, може да се оплакваш от лошото държание. След като е платено и всичко е наред, значи най-вероятно е станала някаква грешка. Може би наистина е трябвало да ползваш тикет системата, на мен и от други хостинги са ми отвръщали по същия начин. От там им е по-лесно да проверят нещата, а и така доказваш, че ти си собственика, защото си въвеждаш мейла, към който е регистрацията. По телефона може да звънне всеки.

Колкото до държанието, наистина не е много професионално. Всеки съпорт трябва да е се държи любезно с клиентите и да проверява нещата. Може да си го уцелил някъде навън и да не е имал възможност да говори на телефона, но това не е оправдание. Ако телефона не може да се ползва адекватно, по-добре да остане само тикет системата.
Аха, а не е ли по-добре просто да няма подобни глупави ситуации, вместо да търсим как да ги оправдаем. Ебаси грешката. Що пък не сгрешат да ти държат сайта половин година онлайн без да е платен. А с телефона дето е навън, извинявай, ама ме накара истински да се засмея. Много е близо до "Кой ебал - ебал, кака излезна с чехлите".
Всъщност случката е показателна защо бизнесът и в частност онлайн бизнесът в България е на покъртително ниско ниво. Защото колкото и да предпочиташ, или да искаш да правиш бизнес с български комапании просто идва един селски бек, който се изсира на всичко, което искаш да направиш. И ти вика "извнявай, станала е неква грешка, ама иди ми напише един тикет и аз ще изчиста изсраното".
 
Чай са обадя да ти спрат сайтове, кой ме знае дали съм собственика на акаунта.
 
Виждаме само едната страна на нещата. Със сигурност нещата не стоят така, още повече, че автора на темата показва неадекватност и наглост.

Навсякъде искат обратна връзка, да напишеш "тикет" до хостинга и след това да видят какъв е проблема. Каквото и да се случи, това е нормалната процедура, обратното е ненормално - някакъв "бизнесмен" да заповядва по телефона на хостингдоставчика си какво да прави!
 
Виждаме само едната страна на нещата. Със сигурност нещата не стоят така, още повече, че автора на темата показва неадекватност и наглост.

Навсякъде искат обратна връзка, да напишеш "тикет" до хостинга и след това да видят какъв е проблема. Каквото и да се случи, това е нормалната процедура, обратното е ненормално - някакъв "бизнесмен" да заповядва по телефона на хостингдоставчика си какво да прави!
Селски, неадекватно е да се изказваш по тема, в която не си вътре. Изначалният проблем е ЗАЩО са спрени сайтовете. Не дали си ПИСАЛ ТИКЕТ, или си се обадил. Сещаш ли се. И пак казвам, не е ли време собственикът да не се спотайва като кадънска пръдня, а да излезе и да каже какъв е проблема.
 
Поредната хостинг драма ..... и като се замислиш за некви 5-10 лв на месец ....
 
Алооу, селския, айде малко по-спокойно! А!
Ми като ти свали малоумният ти провайдър няколко сайта и аз почна да ти обяснява колко си прост, тогава може да ми кажеш селски с пълни основания. Толкова за спокойствието.
 
Каквато и да е причината за "спрените" сайтове, сигурно е поради техническа грешка в системата. Да обиждаш публично, защото си афектиран от телефонния разговор, е под всякаква критика.
 
Поредната хостинг драма ..... и като се замислиш за некви 5-10 лв на месец ....

Е, цените са такива каквито провайдъра определи. Ако ставаше дума за 200 лева на месец? И ти спрат сайтовете?
 
Статус
Not open for further replies.

Горе