Идеи за взимане на feedback от клиенти ?

Green Bars

Well-Known Member
Здравейте,
ситуацията е следната:
компания която работи в Лондон и извършва офлайн услуги, но имат сайт, искат по някакъв начин да насърчат клиентите да оставят фийдбак /коментар за извършената услуга/
За сега мислим върху 2 идеи, едната е като им се праща инвойс /инвойса обикновенно се праща по е-мейл/, да има прикрепен файл word формат, който да попълнят и върнат.
Другия вариант е да има линк към форма във сайта, където да попълнят.

Но е добре да споделите работещи практики, щото до сега много малко клиенти оставят фийдбак, въпреки че са доволни от услугите.

Така че моля споделете нещо работещо.
 
От: Идеи за взимане на feedback от клиенти ?

Стимулирайте ги да дават фийдбек, като ги награждавате с %-ни намаления при следваща покупка/ поръчка :) (друг вариант - томбола в която се тегли човек дал фийдбек и печели....нещо)

Сложете едно такова съобщение в сайта и гледайте как ще почнат да ви пишат. Човек иска да получи нещо в замяна на своето загубено време в писане.
 
От: Идеи за взимане на feedback от клиенти ?

Нямаш ли отзиви в неутрални сайтове за оставяне на такива като: https://www.trustpilot.com/ / http://trustmark.reviews/ , реално нямаш отзиви за мен, навярно иза клиентите. Не ги броя отзивите за „отзиви“, ако са оставени в твоя собствен сайт, където може да бъдат манипулирани директно през dB (MySQL or so).

Вкарай някаква програма и за CashBack: http://www.topcashback.co.uk/

Ето и още от първите: http://www.ekomi.co.uk/uk/why-eKomi
http://www.trustedshops.eu/seal-of-approval/buyer-protection.html (аз бих предпрочел тоя, тъй като as buyer имам още защита, а as seller такъв бадж доста трудно и се постига, и се запазва с времето, и се знае, че като buyer има ли гаф и опиташ ли да метнеш нещо, ще поста report от тук и бързо-бързо ще бъда „оправен“)

Някои интегрират по няколко дори (пример, както и долу вляво).

Направи comparison кой от всичките ще е най-добър с най-добри х-ки, цена и др. критерии, и него или тях ползвай за обратна връзка.

А за насърчаване – както в офлайн пратката лист хартия при invoice-а оставена връзка за отзиви, водеща до някой от горните компании профил на компанията, така и авт. получено съобщение на е-поща при поръчката ИЛИ след получаването ѝ финализиращия e-mail, и там вкарана връзката пак. Където пак там някъде да има вкарана оферта за CashBack да трупат точки някакви.
 

Горе