I71
Member
Попадна ми статия с различни примери за СЕО оптимизация при използването на дребна хитринка. Същността на метода е вграждане на „Малки тайни” в скрипта на сайта. Представлява появата на неочаквани изображения или анимация, на покана за регистрация в игра, които са следствие от определени действия на посетителя, обикновено сложни. Могат да бъдат открити случайно и на разни места из сайта. Имат обаче голямо значение особено след грандиозното разрастване на социалните мрежи. Защото методът съвсем не е нов, използвал се е и преди 20 години. Разчита се на момента на изненадата и споделянето на „откритието” от страна на посетителя, след което буквално „валят” посещения.
Ето няколко примера:
В този сайт кликнете 5 пъти последователно върху луната в шапката.
Тук кликнете върху главната буква „О” на Омская область в долната, лява част на картата.
Тук се продава интересна стока. Който е по-любопитен, нека погледне „Отзывы покупателей (340)”
В друг онлайн-магазин, ако напишете в търсачката „Всякакви боклуци”, вместо стандартното съобщение „Неизвестен продукт”, ще прочете: „Боклуци разни не държим в склада си. При нас ще намерите само най-висококачествени стоки”.
На мен обаче ми е любимо друго. Ако сте любопитни, подсигурете си звук преди да го прегледате. Като попаднете на картата трябва да кликнете:
Първо на „Как проехать”
После на „Как пройти”
И накрая кликнете върху „Центр каминов” в средата на картата.
Очаквам да прочета в коментарите ви „безопасно” ли е да се използва този метод за привличане на аудитория. Вие използвате ли подобни трикове? Пуснете и други сайтове, които знаете, че са използвали подобни трикове.
Ето няколко примера:
В този сайт кликнете 5 пъти последователно върху луната в шапката.
Тук кликнете върху главната буква „О” на Омская область в долната, лява част на картата.
Тук се продава интересна стока. Който е по-любопитен, нека погледне „Отзывы покупателей (340)”
В друг онлайн-магазин, ако напишете в търсачката „Всякакви боклуци”, вместо стандартното съобщение „Неизвестен продукт”, ще прочете: „Боклуци разни не държим в склада си. При нас ще намерите само най-висококачествени стоки”.
На мен обаче ми е любимо друго. Ако сте любопитни, подсигурете си звук преди да го прегледате. Като попаднете на картата трябва да кликнете:
Първо на „Как проехать”
После на „Как пройти”
И накрая кликнете върху „Центр каминов” в средата на картата.
Очаквам да прочета в коментарите ви „безопасно” ли е да се използва този метод за привличане на аудитория. Вие използвате ли подобни трикове? Пуснете и други сайтове, които знаете, че са използвали подобни трикове.