От: Имам 1 въпросче
Въпросът ти не е зададен точно. Разлика от сайт до сайт е просто невероятна. Все едно да те питам колко мога да взема за верига магазини - ама в кои градове, за верига като Билла ли говоря или за три гаража в нашия квартал?
Трябва да покажеш сайта за да получиш някаква приблизителна оценка. Имай предвид, че за нов сайт дефакто се плаща труда или спестеното време и усилия на потенциалния нов собственик. Дори идеята ти да е уникална по рода си трябва да убедиш купувача, че тя наистина си заслужава. Сигурно един на всеки десет сайта е с уникална идея. Такива са били Facebook и Twitter. Никой обаче не вижда колко милиона "уникални идеи" само заемат място по сървърите и губят времето на случайно попадналите в тях посетители.
Никой не купува потенциал. Потенциалът са обещания и вяра в светлото бъдеще, но нищо повече. Всички нови сайтове в интернет имат "невероятен потенциал" и са в "добре подбрана ниша". За да получиш по-добра цена за проекта си е най-добре да го развиеш поне в начална фаза за да можеш лесно да докажеш на своите купувачи, че потенциала наистина съществува и, че проектът ти действително е позициониран в добре подбрана ниша.