Интернет доставчик събота и неделя

Aramis

Active Member
Здравейте, спешно ми трябва включване на един обект. Някой знае ли доставчик който включва събота и неделя. Обектът е в София, Враждебна. Кварталните доставчици там са пълен леш, гоним се от сряда и не свършиха работа.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Ще използвам темата да направя "ревю" на една фирма доставчик на интернет...
За наш обект във Враждебна ни трябваше нет и наш служител се свърза с фирма Comnet, доставчик който има офис в квартала. В сряда им се обади и попита дали може да се включи обекта. Казаха "ще се обадим обратно до десет минути". До края на деня не бяха върнали обаждане.
В четвъртък аз им се обадих и пак казаха "ще се обадим обратно до десет минути". След няколко часа пак им звъннах и пак казаха същото.
В петък същото цял ден. При всичките ми разговори никой от кол центъра им не знаеше за какво става въпрос и всеки път казвах от коя фирма съм, адрес на обекта, скорост и тн...
Днес сутринта наш техник отиде до офиса им, който е на 5мин. пеша от обекта ни и ги пита ще се случи ли нещо. Казали са му-да, имаме покритие там, до 10 мин. ще ви се обади техник да се разберете и да ви включим.
Това беше около 10,00ч. Цял ден нищо и преди 20 мин. пак им звъннахме, казаха.... "ще се обадим обратно до десет минути".....
Адски несериозно отношение и пълна липса на координация. Горещо не препоръчвам Comnet, освен ако нямате железни нерви и неограничено време.
На мен ми объркаха ангажимент който съм поел и за да го спазя се налага да правя някои неща който остават за моя сметка. Нервите и проваления ден не ги смятам....
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

До 10 минути връщат обаждане, а ти си недоволен?! :)

Прав си да ги представиш в целия им блясък.
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Пропилял си 3 работни дни в чакане? Сам си си виновен, ако ти беше важно щеше да има поне 1 резервен вариант.
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Пропилял си 3 работни дни в чакане? Сам си си виновен, ако ти беше важно щеше да има поне 1 резервен вариант.
Не съм ги пропилял, организираха се другите неща своевременно. В района нямам голям избор на доставчици, тъй като е едно голо поле...
Резервният ми вариант беше мобилен интернет за няколко дни ако тези се издънят, но сутринта като казаха че го правим техниците са си работили спокойно и не са предвидили мобилен.
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

До 10 минути връщат обаждане, а ти си недоволен?! :)

Прав си да ги представиш в целия им блясък.
Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.

Никой не си търси правата. Иначе uphero е прав - трябваше да го предвидиш това, и да вземеш допълнителни мерки, а още щом първия път те разиграха - "лампичката" ти трябваше да светне, че нещо не е наред.
 
От: От: Интернет доставчик събота и неделя

Никой не си търси правата. Иначе uphero е прав - трябваше да го предвидиш това, и да вземеш допълнителни мерки, а още щом първия път те разиграха - "лампичката" ти трябваше да светне, че нещо не е наред.
Да така е, светна ми още като не се обадиха първия ден но както казах няма голям избор там а и техническите неща си ги води техник на който десет пъти му казах че ще ни вържат тези. Принципно зная че ако не си направиш всичко сам има голям шанс да не стане.
Както и да е, ние имаме вина също но безхаберието на Comnet е в особено големи размери:)
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.

Ми такъв ни е бизнес моделът. Погледни черната тема и ще видиш, че 95% от конфликтите там са възникнали, защото някой виден предприемач решава арогантно да прекрати всякаква комуникация с клиента - често, след като му е заплатено от него. ;)
 
Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.

Да, никой отдел не знае какво прави и най-лошото е, че всеки казва нещо на клиента, другите от фирмата грам нищо не знаят и всичко това в един мини хаус, в който завличат клиента. И обикновено като звънне клиента той излиза виновен, е не разбира какво уж е казал, пък на кой се е обадил и такива подобни. Същата е ситуацията при мен и СОТ-а ми. След 100 препращания и глупости накрая дойде един да пипне уж нещо. Това е нивото. Да, не разбирам, но не очаквам и да разбирам, просто е редно като звънне човек (клиент) в нужда да не го замотват или да го мятат от "специалист" на "специалист", а просто да му решат проблема, без да го занимават с техните си тъпотии и неориентирани действия от тяхна страна. Голяма аматьорщина е напоследък по фирмите. ;)
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Да, никой отдел не знае какво прави и най-лошото е, че всеки казва нещо на клиента, другите от фирмата грам нищо не знаят и всичко това в един мини хаус, в който завличат клиента. И обикновено като звънне клиента той излиза виновен, е не разбира какво уж е казал, пък на кой се е обадил и такива подобни. Същата е ситуацията при мен и СОТ-а ми. След 100 препращания и глупости накрая дойде един да пипне уж нещо. Това е нивото. Да, не разбирам, но не очаквам и да разбирам, просто е редно като звънне човек (клиент) в нужда да не го замотват или да го мятат от "специалист" на "специалист", а просто да му решат проблема, без да го занимават с техните си тъпотии и неориентирани действия от тяхна страна. Голяма аматьорщина е напоследък по фирмите. ;)
Аматьорщина е точната дума и се чудя на какво се дължи това. Вече като попадна на читави хора, който спазват срокове, уговорки и водят нормална комуникация се чувствам голям късметлия....
Ако проблема със СОТА продължава драсни едно ЛС.


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Re: От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Аматьорщина е точната дума и се чудя на какво се дължи това. Вече като попадна на читави хора, който спазват срокове, уговорки и водят нормална комуникация се чувствам голям късметлия....
Ако проблема със СОТА продължава драсни едно ЛС

Да, късмет си е. ;)
 
Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Ха ха тва си е пълна порногр... кво става в тая държава всеки сам да си направи извод

Да, много е кофти последно време. В момента конкуренцията на който и да е бизнес може да вземе голям % от пазара само на база обслужване, като всичко друго е 1:1 с услугите или продуктите на конкуренцията. Странна работа е. А нормалното не трябва да е така. Случи ми се наскоро и чак не повярвах каква свободия е. Все едно "мога и без този клиент", което в един момент ще изиграе много лоша шега на който и да е бизнес. ;)
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Да, много е кофти последно време. В момента конкуренцията на който и да е бизнес може да вземе голям % от пазара само на база обслужване, като всичко друго е 1:1 с услугите или продуктите на конкуренцията. Странна работа е. А нормалното не трябва да е така. Случи ми се наскоро и чак не повярвах каква свободия е. Все едно "мога и без този клиент", което в един момент ще изиграе много лоша шега на който и да е бизнес. ;)

Защо е така? Защото служителя Х е с твърда заплата от 600-700 лв. Него не го интересува дали ще вземе нов клиент или не, той си получава заплатата в края на месеца,пък собственика мениджъра изобщо не разбират че е имало такова обаждане..

Хайде да видим да им дадат 700 лв заплата + 5 процента от сключените сделки на годишна база.. да видим как ще се редят на опашка да ти дават оферти
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Да, много е кофти последно време. В момента конкуренцията на който и да е бизнес може да вземе голям % от пазара само на база обслужване, като всичко друго е 1:1 с услугите или продуктите на конкуренцията.

Там е работата, че доброто обслужване струва пари - дали като наемеш повече персонал, дали като мотивираш текущия с по-добри заплати, дали като харчиш пари за обучения как да се държат с клиенти. Това си е разход и няма как да имаш 1:1 всичко с конкуренцията, но чувствително по-добро обслужване и да държиш същите цени.
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Да Блинки е прав че логично при тази аматьорщина би следвало със отговорност и качество да се наложиш но реално не е точно така:)
Хората са странни мазохисти и робуват на навика-може да получават лошо обслужване но пък го получават от години и са свикнали, не им се сменява...Поне в услугите е така и трябва нещо колосално да се случи за да си сменят доставчика на дадена услуга.
Има го и момента че всеки познава някой и сме свикнали да се обадим и да питаме "дай някой познат за еди какво си"...
Иначе едва ли е само до заплащането, то е фактор голям но попадам на хора с доста добри заплати и с още по-голяма безхаберност.
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Там е работата, че доброто обслужване струва пари - дали като наемеш повече персонал, дали като мотивираш текущия с по-добри заплати, дали като харчиш пари за обучения как да се държат с клиенти. Това си е разход и няма как да имаш 1:1 всичко с конкуренцията, но чувствително по-добро обслужване и да държиш същите цени.
Има и други начини, оптимизиране на разходи, качествени служители който да вършат работата на няколко некачествени...
Тогава парите за по-големи заплати ще са налице.
 
Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Да Блинки е прав че логично при тази аматьорщина би следвало със отговорност и качество да се наложиш но реално не е точно така:)
Хората са странни мазохисти и робуват на навика-може да получават лошо обслужване но пък го получават от години и са свикнали, не им се сменява...Поне в услугите е така и трябва нещо колосално да се случи за да си сменят доставчика на дадена услуга.
Има го и момента че всеки познава някой и сме свикнали да се обадим и да питаме "дай някой познат за еди какво си"...
Иначе едва ли е само до заплащането, то е фактор голям но попадам на хора с доста добри заплати и с още по-голяма безхаберност.

Така ли? Аз ако нещо не ме кефи, сменям. Дори съм готов да не ползвам нещо, но няма да дам пари за нещо, което не струва, в повечето случаи услугата. прилежаща към продукт или само услуга. Мазохист съм и аз, жената се разправя. Аз обикновено им тегля една и грам не се занимавам. :)
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Моя доставчик докато не го попитах в очите ще оправяш ли шибната мрежа, че другия доставчик идва до час имах постоянно проблеми.
Е явно се усети и дори в неделя оправи всичко и вече месец няма никакви проблеми.
 

Горе