Не съм ги пропилял, организираха се другите неща своевременно. В района нямам голям избор на доставчици, тъй като е едно голо поле...Пропилял си 3 работни дни в чакане? Сам си си виновен, ако ти беше важно щеше да има поне 1 резервен вариант.
Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.До 10 минути връщат обаждане, а ти си недоволен?!
Прав си да ги представиш в целия им блясък.
Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.
Да така е, светна ми още като не се обадиха първия ден но както казах няма голям избор там а и техническите неща си ги води техник на който десет пъти му казах че ще ни вържат тези. Принципно зная че ако не си направиш всичко сам има голям шанс да не стане.Никой не си търси правата. Иначе uphero е прав - трябваше да го предвидиш това, и да вземеш допълнителни мерки, а още щом първия път те разиграха - "лампичката" ти трябваше да светне, че нещо не е наред.
Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.
Напоследък забелязвам поголовно слаба организация навсякъде...Не зная защо е така но за мен е факт.
Аматьорщина е точната дума и се чудя на какво се дължи това. Вече като попадна на читави хора, който спазват срокове, уговорки и водят нормална комуникация се чувствам голям късметлия....Да, никой отдел не знае какво прави и най-лошото е, че всеки казва нещо на клиента, другите от фирмата грам нищо не знаят и всичко това в един мини хаус, в който завличат клиента. И обикновено като звънне клиента той излиза виновен, е не разбира какво уж е казал, пък на кой се е обадил и такива подобни. Същата е ситуацията при мен и СОТ-а ми. След 100 препращания и глупости накрая дойде един да пипне уж нещо. Това е нивото. Да, не разбирам, но не очаквам и да разбирам, просто е редно като звънне човек (клиент) в нужда да не го замотват или да го мятат от "специалист" на "специалист", а просто да му решат проблема, без да го занимават с техните си тъпотии и неориентирани действия от тяхна страна. Голяма аматьорщина е напоследък по фирмите.
Аматьорщина е точната дума и се чудя на какво се дължи това. Вече като попадна на читави хора, който спазват срокове, уговорки и водят нормална комуникация се чувствам голям късметлия....
Ако проблема със СОТА продължава драсни едно ЛС
Ха ха тва си е пълна порногр... кво става в тая държава всеки сам да си направи извод
Да, много е кофти последно време. В момента конкуренцията на който и да е бизнес може да вземе голям % от пазара само на база обслужване, като всичко друго е 1:1 с услугите или продуктите на конкуренцията. Странна работа е. А нормалното не трябва да е така. Случи ми се наскоро и чак не повярвах каква свободия е. Все едно "мога и без този клиент", което в един момент ще изиграе много лоша шега на който и да е бизнес.
Да, много е кофти последно време. В момента конкуренцията на който и да е бизнес може да вземе голям % от пазара само на база обслужване, като всичко друго е 1:1 с услугите или продуктите на конкуренцията.
Има и други начини, оптимизиране на разходи, качествени служители който да вършат работата на няколко некачествени...Там е работата, че доброто обслужване струва пари - дали като наемеш повече персонал, дали като мотивираш текущия с по-добри заплати, дали като харчиш пари за обучения как да се държат с клиенти. Това си е разход и няма как да имаш 1:1 всичко с конкуренцията, но чувствително по-добро обслужване и да държиш същите цени.
Да Блинки е прав че логично при тази аматьорщина би следвало със отговорност и качество да се наложиш но реално не е точно така
Хората са странни мазохисти и робуват на навика-може да получават лошо обслужване но пък го получават от години и са свикнали, не им се сменява...Поне в услугите е така и трябва нещо колосално да се случи за да си сменят доставчика на дадена услуга.
Има го и момента че всеки познава някой и сме свикнали да се обадим и да питаме "дай някой познат за еди какво си"...
Иначе едва ли е само до заплащането, то е фактор голям но попадам на хора с доста добри заплати и с още по-голяма безхаберност.