От: Искаш съвет за Фейсбук - питай тук
Айде и аз да попитам:
Как да си докарваме повече трафик от страниците.
Има ли някаква "тактика" на пускане на снимки линкове и тн. ?
От какво зависи видимоста на линковете ?
Малко инфо за „Reach“ (за тези, които тепърва започват да се занимават с Фейсбук)
Reach е броят на хората, които са видяли даден от вас пост. Facebook го прави много лесен за наблюдение , като го показва в края на всеки пост.
За да може хората да виждат вашите актуализации в тяхната RSS те трябва по някакъв начин да изразят интерес, когато видят някой от вашите постове.
Reach се влияе от тези фактори:
****Харесване, споделяне или коментар
****Кликването върху връзката
****Преглед на пълния размер на снимката в поста
****Гледане на видео, ако има
****Кликването върху "Виж още" в края на един дълъг пост
Когато едно от тези действия се случи, алгоритъм на Facebook го чете като знак, че искате да видите повече от страница, която е направила поста.
Тези числа се представят в Facebook Insights от ", ангажирани Потребители" и "говорим за това" показатели.Важно е да се следят тези числа; колкото по-високи са по-добре ще се виждате сред феновете си.
Видове постове.
Пост със снимка
Изображенията т.е. снимките са най-високо достигащите постове. Снимките автоматично получават много по-добро позициониране в потребителския новинарски поток (RSS) Всички други постове имат равни условия, добавяне на изображение ще се увеличи ангажираността на самият пост и повече хора ще го видят.
Постове, грабващи вниманието на потребителите
С уебсайт имате само десет секунди, за да грабне вниманието на някого, в социалните медии имате още по-малко време. Трябва да привлича вниманието със разни любопитни заглавия, скандални, абе общо взето нещо, което да провокира аудиторяита ви – например : „Невероятно: Сашка Васева с трета гърда“ (примерно де)
Да не се забравя факта, че потребителите имат десетки елементи в техния RSS. Ако не уловят нещо интересно в поста ви в първите няколко думи, те просто ще се премине към нещо друго.
Постове с „Call to Action”
Лесно е да се повиши ангажираността просто като попитате нещо. Опитайте да вкарвате в постовете си призив за действие, като например да оставят коментар, да споделят поста или да кликнат на дадената снимка, за да видят някакъв детайл, което автоматично ще увеличи reach-a.
Понякога хората просто не знаят какво да правят с даден пост, след като са го видяли. Добавяне на прост призив за действие им дава някои насоки за това какво да правят по-нататък. Ще бъдете изненадани колко добре работи това.
Образователни Мнения
Една от основните причини, поради някой харесва бизнес страница във Facebook е защото искат повече информация за продукти и услуги. Бъдете ценен ресурс за вашите Facebook фенове, като им предоставя информацията, която търсят.
Хумористични Мнения
Когато хората се логват във Facebook повечето са за да се забавляват, разпуснат и „убият“ време. Забавни, безгрижни постове са склонни да се котират изключително добре. В комбинация със забавна снимка и call to action reach-ът ще е наистина голям.
Кратки въпроси
Задавайте кратки въпроси около дадена тема, което ще провокира и коментарите на потребителите и както вече се досещате : ще увеличи и reach-a
Reach може да бъде увеличен чрез насърчаване на редовното взаимодействие между вашите Facebook фенове с постовете ви.
Разбира се има и още тънкости, но засега това ми идва на ум, като информация