И когато клиентите подивяха!

tanipo

Well-Known Member
Лъгани, подвеждани от някои, клиентите винаги търсят правата си, когато са в правото си. Напоследък забелязвам тенденции, че им се внушава че имат права, които те нямат и съвсем са подивели в претенциите:
Ето тази статии и коментарите под нея ще са интересно четиво за всички, които ги вълнува това! http://www.marketingburkan.com/archives/7580#comments
 
От: И когато клиентите подивяха!

:) хубава е статията
 
От: И когато клиентите подивяха!

Виж коментарите , имам някои добри попадения
 
От: И когато клиентите подивяха!

Много добра статия, а и останалите статии в сайта също - от един час чета в него и всичко е много добре написано, личи си, че не е копи - пейст.
 
От: И когато клиентите подивяха!

Монетата винаги има две страни. За да си позволяват подобни волности потенциалните клиенти значи имат предоставено поле за изява и ако не при вас ще се изяват при конкурентите ви. Така е в пазарната икономика въпреки че ние сме далеч от нея.

Единственото спасение е да им предложите уникален продукт или услуга който другите не притежават или да им поднесете вече съществуващ продукт по уникален начин.

Има и още един вариант но като те гледам си далеч от мутрите и техните начини за правене на бизнес така че той не е за теб.

Успех
 
От: И когато клиентите подивяха!

Да ти кажа за опитния търговец си има индикации, кога един клиент ще е проблемен и той се научава с времето, че тези клиенти не само не носят пари ами струват такива. Нещо като тръгне накриво просто връщаш парите и да ходят някъде другаде.
 
От: И когато клиентите подивяха!

Ето това е много вярно:
След няколко месеца случайно научавате, че фирмата е взела решение и е започнала внедряване. Тихомълком, без да уведоми всички участници в преговорите.
Адски много ме дразни, че фирмите/хората в България нямат елементарна бизнес култура. Срещи, оферти и накрая мълчание, а може просто да се изпрати едно писмо, което да съдържа "Благодарим Ви, че участвахте, но избрахме друг." Става въпрос за елементарна култура, която обаче явно липсва при повечето "бизнесмени".
 
От: И когато клиентите подивяха!

Да ти кажа за опитния търговец си има индикации, кога един клиент ще е проблемен и той се научава с времето, че тези клиенти не само не носят пари ами струват такива. Нещо като тръгне накриво просто връщаш парите и да ходят някъде другаде.

И аз така правя...
Проблемен ли е клиента вземе ли отначало да ми мрънка... и го натирям... даже съм толкова услужлив че му давам телефон и адрес на конкуренцията!
Някой като вземе да пищи и му казвам върнете ми - ето ви парите... По-добре да не спечеля, но и да не си хабя нервите с утрепки... които си мислят че понеже са клиенти веднага трябва да им се направи свирка и после да им купиш цигари и кафенце...
Има и такива дето си се пазарят.. забелязал съм ЧЕ СА ПРЕДИМНО СЕЛЯНИ И ГОВОРЯТ НА МИЕКО... Ама няма ли промоцийка неЩо? Ами това що не е на промоция? Ами отстъпка може ли да измислим? аЙДЕ ДОСТАВКАТА ДА НЕ Е ЗА МОЯ СМЕТКА?
По малките градчета, понеже там хората с пари са рядкост и когато някой има пари започва да си мисли че е номер едно турбо селтак и може да прави квото си иска :)
Ама не е познал :) Да си ходи в хоремага и там да се прави на тарикат да иска на промоция гвоздеи с хляба...
Преди два дни някакъв идва турбо гъзар и ще купува на лизинг и го отрязаха за лизинга
и оня
- авеее тея знаят ли кой съм аз как така ще ми отказват знаеш ли на ко ще ги направя?
КОЙ СИ ТИ БЕ ПРОШЛЯК? КОЙ СИ ТИ ? Уж тарикат голям ама на лизинг...

И ОТ МЕН НЕЩО ДА НАУЧИТЕ!!!
ТОВА КОЕТО ВИ ГОВОРЯТ ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ОТНАСЯШ ДОБРЕ С КЛИЕНТИТЕ, НЕ Е ВЯРНО!!!
НЕ ИМ ЦЕПЕТЕ БАСМА ГРАМ!!!ТЕ ЩОМ СА ДОШЛИ ПРИ ВАС ЗНАЧИ СА СИ ПРЕЦЕНИЛИ ЧЕ ИМ Е НАЙ ИЗГОДНО ПО ЕДНА ИЛИ ДРУГА ПРИЧИНА :)
ЗАТОВА МАЧКАЙТЕ !!! ЗАЩОТО ОСТАВИТЕ ЛИ ГИ ДА ДИШАТ, ИСКАТ ДА ВИ СЕ КАЧАТ НА ГЛАВИТЕ!!!

И още нещо! Предлагайте им фактури!!! За фирмата повечето се лакомят и искат фактура за каквото и да било, за да си приспаднат от данъците разходи!!!
ДАВАЙТЕ ИМ ФАКТУРИ С КЕФ!!! - познайте защо???
 
От: И когато клиентите подивяха!

За пореден път съм сьгласен с тебе, AMOUN.
И още нещо! Предлагайте им фактури!!! За фирмата повечето се лакомят и искат фактура за каквото и да било, за да си приспаднат от данъците разходи!!!
ДАВАЙТЕ ИМ ФАКТУРИ С КЕФ!!! - познайте защо???
Я раждухай, да не си набарал някой кочан от Илиенци
? :D
 
От: И когато клиентите подивяха!

ЗАТОВА МАЧКАЙТЕ !!! ЗАЩОТО ОСТАВИТЕ ЛИ ГИ ДА ДИШАТ, ИСКАТ ДА ВИ СЕ КАЧАТ НА ГЛАВИТЕ!!!
Това си е правило от живота :D
 
От: И когато клиентите подивяха!

За пореден път съм сьгласен с тебе, AMOUN.

Я раждухай, да не си набарал някой кочан от Илиенци
? :D

Ахаа присети ме за тия кочани от Елиенци през 90' :).Голям бизнес се въртеше от гъзари,селяни,цигани абе по едно време всички вла4еха тези кочани:)
 
От: И когато клиентите подивяха!

ДАДЕШ ЛИ МУ ФАКТУРА НА СЕЛТАКА
УЙ ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ!!!

МНОГО МИ Е КЕФ ТАКА!
ЕДНО МИ Е СПОКОЙНО НА ДУШАТА!
 
От: И когато клиентите подивяха!

ДАДЕШ ЛИ МУ ФАКТУРА НА СЕЛТАКА
УЙ ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ!!!

МНОГО МИ Е КЕФ ТАКА!
ЕДНО МИ Е СПОКОЙНО НА ДУШАТА!

Къса фактурата и ходи с бележката - затова на големите фирми касовата бележка и фактурата са на едно. Ама де пари у мое село за фискален принтер....
 
От: И когато клиентите подивяха!

Къса фактурата и ходи с бележката - затова на големите фирми касовата бележка и фактурата са на едно. Ама де пари у мое село за фискален принтер....

Даа бе не може да скъса :) и да го направи ти имаш копие
Винаги можеш да го извадиш и заплашиш че ще го таковаш за измама и прочие.
Затова на проблемен клиент винаги фактура!
 
От: И когато клиентите подивяха!

Абе не само на проблемен, на всякакъв. То и миряните от време на време откачат. :)

И с добри terms & conditions, както и policy и добре да се защитите. Даже е редно да си има добре структурирани FAQs, пълни и реалистични описания на продукта, реални картинки, информация за вас, че не сте фантом и всичко. А това, че няма да го прочетат, никога не са го чели и няма никога да го направят си е тяхна отговорност. Ти като търговец си си свършил тази работа. Та ако става дума за онлайн търговия нека тези неща бъдат добре написани и представени. Фактурата и/или касовата бележка са само част от това цялото това подсигуряване. Без това сте много уязвими, защото даже Вие да сте коректни и ок, все ще се намери някой да се възползва от това. Казвам го, защото фактурата е само една тухла от преградата между търговеца и потребителя, ако се стигне до недоразомения естествено. Някои наистина прекаляват с това, че са винаги в правото си.

Даже замундата си има малък текст, който да си го четат г-н Колев и други такива красавци:

Условия за ползване: Никой от показваните файлове не се хоства на този сървър. Линковете се предоставят единствено от потребителите на сайта. Администраторът на този сайт (zamunda.net) не носи отговорност за съдържанието на публикуваните съобщения или за каквито и да било други действия, извършвани от потребителите. Нямате право да използвате този сайт, за да сваляте или разпространявате материали, ако нямате права да извършвате това. Вие носите отговорност за придържане към тези условия.
 
Последно редактирано:
От: И когато клиентите подивяха!

ДАДЕШ ЛИ МУ ФАКТУРА НА СЕЛТАКА
УЙ ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ!!!

МНОГО МИ Е КЕФ ТАКА!
ЕДНО МИ Е СПОКОЙНО НА ДУШАТА!
Хм, не знам дали фактурата променя статута на купувача щом не е на фирма ами на три имена и егн. При мене обикновено минава за моя сметка и веднага бан за съответния клиент да пазарува. Риска е под 5% според мене да случиш на такъв.
 
От: От: И когато клиентите подивяха!

Хм, не знам дали фактурата променя статута на купувача щом не е на фирма ами на три имена и егн. При мене обикновено минава за моя сметка и веднага бан за съответния клиент да пазарува. Риска е под 5% според мене да случиш на такъв.

каква фактура на егн? мани ги
фактура на егн не им върши работа за фирмата
тези които искат фактура на егн са един на 1000 и то тази фактура е безсмислена...
повечето имат ет ил ите или на някой приятел и искат фактури за да пишат разход на фирмата
 
От: И когато клиентите подивяха!

Изключително слаба и повърхностна статия - дали защото първо четох суперлативите в темата или просто днес явно не съм на кеф.
 
От: И когато клиентите подивяха!

Изключително слаба и повърхностна статия - дали защото първо четох суперлативите в темата или просто днес явно не съм на кеф.

абе... съгласен съм аз си замълчах за статията... ама наистина очаквах нещо много повече...
а тя прилича на моя секс...
Отначало хвалене и тупане в гърдите кви работи умея и че еддва ли не си заресвам сутрин с език косата на път...
После перене и дуене с обещание за нечувани преживявания...
Последвани от силен и МНОГООБЕЩАВАЩ бурен старт с късание на дрехи и мятания на голи тела по мебели и врати...
и туппппппп многоочакваното посредствено проникване съчетано с дишание и охкание и думи от сорта на улийййййййй чи си якаааааа... уф чи мъ кефишшшшш
и СКОРОСТЕН И ПРЕТРУПАН ФИНАЛ С ИЗВИНЕНИЯ ОТ СОРТА НА...
ПУ ДАЙБА КАК СЪ ИЗПУСНАХ... ама дугия път ща скъсам...

...п.п. малко са поонесох... ама тамън излизам от банята и пътьом са мернах в огледалото и още трепна и са чудя дали да си посегна или да ходя при крокодила и да заспивам... некво мийй сексуално... ши рупна една ябълка и ши бягам...
 

Горе