И отново контента е ЦАР - Google Колибри

От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

И за в бъдеще съдържанието, което е полезно на обикновения потребител ще става все по-важно.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Аз не мисля точно така, особено ако говорим за БГ, ама то тук алгоритмите не важат изцяло както за ЕН. Та тааакаа все още често в търсачката излизат скапани сайтове преди тези с качественото съдържание.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Това са глупости, няма как алгоритъмът да разбере кое е най-полезно за потребителя. Всеки потребител си има уникални нужди, а това няма как да бъде предвидено от машина. Все още не са измислили изкуствения интелект ;) Обаче обратната зависимост е вярна - когато сайта ти се класира по-напред, автоматично съдържанието се превръща в ценно и полезно за посетителя. Най-лесно може да го видите по баунс рейта, когато сайта е на трета страница или на първа. Тук говорим за доверие към търсачката и предубеденост.

Забавно е как уебмастърите забравят какво е да търсиш нещо, което в повечето случаи дори не знаеш какво е (каквито са нормалните интернет потребители, те и затова го търсят в нета). Просто се доверяваш на първите резултати и решаваш, че това е точно това, което търсиш. Ако стигнеш до 3-4 страница значи си наистина отчаян :)
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Много ми харесва изказването ти dilyan :) ! +1
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

И за в бъдеще съдържанието, което е полезно на обикновения потребител ще става все по-важно.
Ала-бала. Полезно е това, което е полезно за Г и Г е неговият пророк.
Ако наистина се котираше контента, както лъже нон стоп оня пиар спец, шитни като ПИК и БЛИЦ с техните дописки от по две изречения наречени "новини" трябваше да са на 9 глуха страница, ама не са.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Това са глупости, няма как алгоритъмът да разбере кое е най-полезно за потребителя. Всеки потребител си има уникални нужди, а това няма как да бъде предвидено от машина. Все още не са измислили изкуствения интелект ;) Обаче обратната зависимост е вярна - когато сайта ти се класира по-напред, автоматично съдържанието се превръща в ценно и полезно за посетителя. Най-лесно може да го видите по баунс рейта, когато сайта е на трета страница или на първа. Тук говорим за доверие към търсачката и предубеденост.

Забавно е как уебмастърите забравят какво е да търсиш нещо, което в повечето случаи дори не знаеш какво е (каквито са нормалните интернет потребители, те и затова го търсят в нета). Просто се доверяваш на първите резултати и решаваш, че това е точно това, което търсиш. Ако стигнеш до 3-4 страница значи си наистина отчаян :)

Повече споделяния от социалните мрежи, както и харесвания и коментари са ясен знак, че съдържанието е полезно.Иначе алгоритъмът няма как да разбере кое съдържание е най-полезно за хората- с това съм съгласен.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Повече споделяния от социалните мрежи, както и харесвания и коментари са ясен знак, че съдържанието е полезно.

Това е толкова лесно за манипулиране, че не знам за какво споделяне в социални мрежи и лайкове говорим. Отвори секцията пазар и ще видиш колко хора предлагат подобни услуги. С две думи - алгоритъмът е изкривен и манипулиран, но google са го направили да бъде такъв и няма никакъв начин това да се промени. Все пак си остават търсачката без конкуренция и според мен няма алтернатива.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Аз имах по 1500 посещения на ден от Google със сайт с 99.9% дублирано съдържание :lol:
(Новинарски)
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Аз имах по 1500 посещения на ден от Google със сайт с 99.9% дублирано съдържание :lol:
(Новинарски)

ах :D
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Ако стигнеш до 3-4 страница значи си наистина отчаян :)

Ако знаеш какво търсиш, може и по-нататък да стигнеш и го намериш. ;)
За да ти излезе на първа страница, трябва да знаеш как да търсиш.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

За да ти излезе на първа страница, трябва да знаеш как да търсиш.

Това не е вярно на 100%.
Понякога знам какво точно търся, обаче в първата страница ми набутва само лайна, стигал съм и до 5-6 страница дори, но това при много специфични търсения.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Най-интересното, е че това са пълни глупости. В единият от сайтовете ми имам страница на която има едно заглавие без текст и това "чудо" има повече посещения отколкото обширни и богати статии. Говори ми :)
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Най-интересното, е че това са пълни глупости. В единият от сайтовете ми имам страница на която има едно заглавие без текст и това "чудо" има повече посещения отколкото обширни и богати статии. Говори ми :)

Какво е това заглавие?Дай да го видим :)
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

А рецептата на кока кола да приложа ли към линка или да си я запазя за себе си? :p
Няма значение, важното е че не е задължително да се класира по-напред една "качествена" статия. Примерът със сайтовете, който даде Torbalan Trolski е добър.


Какво е това заглавие?Дай да го видим :)
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Аз не мисля точно така, особено ако говорим за БГ, ама то тук алгоритмите не важат изцяло както за ЕН. Та тааакаа все още често в търсачката излизат скапани сайтове преди тези с качественото съдържание.

От 2 години го казвам това на колегите. Пример са оналйн магазините за телефони и дребна електроника. Всичките копират един от друг. Но това няма никакво значение за класирането им.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Ала-бала. Полезно е това, което е полезно за Г и Г е неговият пророк.
Ако наистина се котираше контента, както лъже нон стоп оня пиар спец, шитни като ПИК и БЛИЦ с техните дописки от по две изречения наречени "новини" трябваше да са на 9 глуха страница, ама не са.

Няма как ПИК и БЛИЦ с техните дописки от по две изречения да не са отпред. Повечето человеци не щат да четат дълго. И като видят дълга новина, бият хикса.
Пък ти се чуди, що дългата ти статия е по-назад...
Гошо угажда на масовия потребител. Търсачката на гошо е един голям хипермаркет, с масово предпочитаните стоки на първа редица. Който търси нещо по-така, да порови по щандовете.
Съвременния бизнес се базира главно на нискоинтелектуалните потребители.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Все пак Гугъл има 201 ранкинг фактора ( последния е дали си плащаш за реклама на гугъл, офкорз :) ) Не може с лека ръка да се разчита само на съдържанието и това, че дадена страница има 2 изречения е само капка от общия сбор в ранкването. Отделен е въпроса до каква степен Гугъл знае Български ... :) Статията е доста полезна и на никой няма да навреди, ако следва казаното в нея.
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Да.. защото просто като ми баннаха адсенса, спрях да поддържам сайта и смених на нов домейн .. :)
За сметка на тва PR-a си държи бая висок :lol:
 
От: И отново контента е ЦАР - Google Колибри

Съвременния бизнес се базира главно на нискоинтелектуалните потребители.

You must spread some Reputation around before giving it to Вискяр Бг again.

Наистина трудно се печели от интелигентни потребители. За щастие не се очаква "нискоинтелектуалните" потребители да свършат.
 

Горе