TopOffer
New Member
По-точно - Какво е значението на юзер-местонахождението, местонахождението на сървъра и езиковата настройка на Гугъл за резултатите от търсенето.
Ами изглежда, че е голямо. Ето интересни резултати при следните параметри:
- многоезичен сайт /4 езика/, дефоултен език - английски
- разположен на български сървър
- връзки към сайта от български, английски и американски сайтове -долу-горе по равно - бг/ен 50:50
При търсене по определени английски ключови думи през гугъл.бг /търсене в мрежата, не в бг-сайтове/ сайта излиза на първа страница.
При търсене по същите ключови думи в гугъл.ком - излиза на 6 страница.
При търсене по същите ключови думи в гугъл.ко.ук - излиза на 16 страница.
Тва са си бая големи разлики.
Някой има ли наблюдения или знае ли /може Гугъл да са дали такава информация/ как точно влияе на резултатите от търсенето:
1. местонахождението на сървъра, където е качен сайта
2. езиковите настройки на Гугъл в момента на търсене
3. местонахождението на сайтовете, от които има връзки към даден сайт /като се приеме, че текста на връзките е на един и същ език, само местонахождението на сайтовете е различно/.
4. местонахождението на юзера, който прави търсенето
Ами изглежда, че е голямо. Ето интересни резултати при следните параметри:
- многоезичен сайт /4 езика/, дефоултен език - английски
- разположен на български сървър
- връзки към сайта от български, английски и американски сайтове -долу-горе по равно - бг/ен 50:50
При търсене по определени английски ключови думи през гугъл.бг /търсене в мрежата, не в бг-сайтове/ сайта излиза на първа страница.
При търсене по същите ключови думи в гугъл.ком - излиза на 6 страница.
При търсене по същите ключови думи в гугъл.ко.ук - излиза на 16 страница.
Тва са си бая големи разлики.
Някой има ли наблюдения или знае ли /може Гугъл да са дали такава информация/ как точно влияе на резултатите от търсенето:
1. местонахождението на сървъра, където е качен сайта
2. езиковите настройки на Гугъл в момента на търсене
3. местонахождението на сайтовете, от които има връзки към даден сайт /като се приеме, че текста на връзките е на един и същ език, само местонахождението на сайтовете е различно/.
4. местонахождението на юзера, който прави търсенето